FTM Forum

Full Version: zij zijn er niet bij op 4 en 5 maart
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:In de aanloop naar de Champions League-ontmoeting tegen Chelsea kampt Panagiotis Lemonis met de nodige personele problemen. Naast de reeds bekende afwezigheid van Luciano Galletti kan de coach van Olympiakos niet beschikken over Tresor Lualua.

De schouder van de spits schoot zaterdag in het thuisduel tegen Astaras (1-1) uit de kom. Het fysieke ongemak houdt hem zeker zes weken aan de kant. Maandag wordt onderzocht of hij onder het mes moet en vier maanden verplicht moet revalideren.
Quote:Robin van Persie is door coach Arsène Wenger fit genoeg bevonden om met de Arsenal-selectie mee te reizen naar Italië voor de Champions League-return tegen AC Milan. De wedstrijd staat geprogrammeerd voor komende dinsdagavond.

Het is voor de Nederlander een kleine twee maanden geleden dat hij tot de Londense wedstrijdselectie behoorde. De aanvaller kampte de afgelopen tijd met verschillende kleine blessures. Van zijn laatste kwetsuur (dijbeen) lijkt hij nu voldoende hersteld.

Wenger zal in het San Siro geen beroep kunnen doen op verdedigers Kolo Touré, Alex Song (allebei knieblessure), middenvelders Johan Djourou (lies), Tomas Rosicky (hamstring) en aanvaller Eduardo (onderbeen).
Quote:Fenerbahçe moet zich zonder Roberto Carlos zien te plaatsen voor de kwartfinales van de Champions League. De verdediger van de Turkse topclub is maandag wegens een blessure niet op het vliegtuig gestapt voor de ontmoeting in en tegen Sevilla.

De Braziliaan raakte in het heenduel tegen de Andalusiërs (3-2 winst) geblesseerd aan zijn scheenbeen, nadat Julien Escudé bij het maken van het tweede doelpunt van Sevilla op zijn been ging staan. De linkspoot kwam sindsdien niet meer in actie.

De afwezigheid van de oud-speler van Real Madrid is een domper voor Zico, die deze voetbaljaargang in alle Europese ontmoetingen beroep deed op zijn landgenoot. Wéderson zal waarschijnlijk in het Ramón Sánchez Pizjuan zijn positie innemen.
Quote:Clarence Seedorf moet mogelijk de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal komende dinsdag laten schieten. De middenvelder van AC Milan viel zaterdag in de eerste helft van de wedstrijd tegen Lazio Roma (1-1) geblesseerd uit.

"Seedorf heeft een spierblessure opgelopen", aldus AC Milan-trainer Carlo Ancelotti na afloop. "We zien wel hoe het loopt, maar het zal heel moeilijk voor hem worden om op tijd hersteld te zijn." De eerste wedstrijd tegen Arsenal eindigde in 0-0. Ancelotti mist vrijwel zeker ook de Braziliaan Kaka, die een knieblessure heeft, en centrale verdediger Alessandro Nesta.
Quote:AC Milan gaat de return na de 0-0 in Londen met personele problemen tegemoet. Coach Carlo Ancelotti vreest Clarence Seedorf en Emerson door blessures te moeten missen.

'De wedstrijd tegen Arsenal baart me zorgen omdat we niet in optimale conditie zijn', aldus Ancelotti. De Italiaanse trainer kan waarschijnlijk wel beschikken over Kaká en Andrea Pirlo.
Hmmmm, lekker tegenstrijdig.....
Met wat voor verdediging zal Chelsea deze keer aantreden :-k
Jansoe Wrote:Met wat voor verdediging zal Chelsea deze keer aantreden :-k

Ik denk een 4mans-verdediging met een keeper erachter!
Voyou Wrote:
Jansoe Wrote:Met wat voor verdediging zal Chelsea deze keer aantreden :-k

Ik denk een 4mans-verdediging met een keeper erachter!

Zou kunnen maar zelf denk ik meer aan een keeper op doel en dan 4 man ervoor!
Bumme Wrote:
Voyou Wrote:
Jansoe Wrote:Met wat voor verdediging zal Chelsea deze keer aantreden :-k

Ik denk een 4mans-verdediging met een keeper erachter!

Zou kunnen maar zelf denk ik meer aan een keeper op doel en dan 4 man ervoor!

Hmm toch nog maar wat wisselen dan.. :-k
Maar eens in de buidel tasten en Sjon Terry opstellen :-k
Treesong Wrote:Maar eens in de buidel tasten en Sjon Terry opstellen :-k

Ik kies voor Eslie Kool !
Lampard en Kaloe en de eerste is de chef de mission :-"
gewoon drogba, niet zo mieten over dat geld.....

er zijn zat andere verdedigers op te stellen deze ronde.... alle ploegen die heen een goed resultaat hebben neergezet gaan nu voor de nul.... kies maar uit.

het is wel puzzelen om 11 spelende spelers neer te zetten van de ploegen waarvan ik denk dat ze zullen gaan winnen (en veel scoren).
Met 11 spelende spelers moet je voor de pannekoeken gaan en/of onzekere spelers. De 4e kiepert uit Griekenland stelt me in staat om 10 toppers op te stellen \Big Grin/

Kalou, Salomon [CHE] (17.10M)
Raúl [REA] (17.25M)
Messi, Lionel [BAR] (18.10M)
González, Lucho [FCP] (9.85M)
Renato [SEV] (11.05M)
Lampard, Frank [CHE] (17.45M)
Alves, Daniel [SEV] (10.30M)
Sergio Ramos [REA] (13.55M)
Milito, Gabi [BAR] (14.35M)
Alves, Bruno [FCP] (9.05M)
Sifakis, Michalis [OLY] (3.00M) [gay]
het is mij gelukt 11 toppers op te stellen!! is toch al 3 punten in de pocket!! [-o<
BARCELONA - Barcelona heeft defensieve problemen in de aanloop naar de Champions League-wedstrijd tegen Celtic, dinsdagavond. Trainer Frank Rijkaard kan in de achtste finales geen beroep doen op zijn centrale verdedigers Gabriel Milito en Rafael Marquez.

Milito heeft koorts, Marquez een gekneusde voet. De 36-jarige Fransman Lilian Thuram neemt waarschijnlijk de plaats van Milito in. Rijkaard heeft ook de Braziliaanse verdediger Edmilson bij de selectie gehaald. Barcelona verdedigt in eigen huis een voorsprong van 3-2 op de Schotten.
Hmm... dan moet Puyol maar aan de bak
en dicht Sad en ik lees t nu pas van milito Sad