FTM Forum

Full Version: Tottenham Hotspur - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wat mij betreft krijgt Aissati zo vlak voor Ajax eens de kans op de plek van Farfan, die al weken/maanden faalt. Baat het niet dan schaadt het niet. Verder Zonneveld gauw weer naar de bank nu Salcido terug is.

---------------Gomes
-Kromkamp-Marcellis-Salcido--Alcides
--------Bakkal----------Simons
-Aissati--------Afellay-------Dzsudzsak
---------------Lazovic

Vergoossen zal wel aan Farfan vasthouden, of anders hooguit Mendez op zijn plek, maar goed. Gewoon bidden voor een gelijkspel met doelpunten.
Gut ja, die spelen ook nog Xtragaap4de

Hup Spurs! :cheers: :eten: :beerbros: :excited: :yeah: Hakkuh
Treesong Wrote:Gut ja, die spelen ook nog Xtragaap4de

Hup Spurs! :cheers: :eten: :beerbros: :excited: :yeah: Hakkuh

Dan speelt Ajax straks helemaal nooit meer Europees. Sad
Ik zou er niet van staan kijken als het middenveld weer verzwaard gaat worden met bv Mendez of Culina
Ekslem Wrote:Ik zou er niet van staan kijken als het middenveld weer verzwaard gaat worden met bv Mendez of Culina

Inderdaad, dat lijkt er wel op:

Farfán moet vrezen voor basisplaats bij PSV tegen Spurs
05/03/2008 21:09

Net als tijdens de vorige UEFA Cup-ronde tegen Helsingborgs IF is PSV-coach Sef Vergoossen van plan zijn defensie te versterken voor de confrontatie met Tottenham Hotspur van donderdag in Londen.

'Ja, we gaan verdedigende zekerheid inbouwen', antwoordde Vergoossen desgevraagd tijdens een persconferentie. 'Maar de vraag is alleen hoe. We zullen zeker niet alleen maar gaan tegenhouden. We willen voor onze kansen gaan en dat doelpunt scoren, wat héél belangrijk kan zijn.'

Tegen Helsingborgs IF ging de verdedigende variant van Vergoossen ten koste van Jefferson Farfán. De Peruaan, basisspeler in de competitie, bleef tegen de Zweden twee keer negentig minuten op de bank.

:|
Heb zo het gevoel dat Mendez dan op de plek van Bakkal gaat spelen en Bakkal op die van Farfan. Zolang hij Zonneveld maar gewoon op de bank laat. :|
Lee terug lijkt me een goed plan

Young-Pyo Lee: 'Ik mis Eindhoven nog elke dag'
06/03/2008 10:04

Young-Pyo Lee, die PSV bijna drie jaar geleden voor Tottenham Hotspur verwisselde, wil terug naar de Brabantse club. 'PSV maakte zes jaar geleden mijn droom waar.'

Lee, die donderdagavond met The Spurs in Londen tegen zijn vorige club aantreedt, sluit in De Telegraaf een terugkeer naar de Lichtstad niet uit. 'Ik heb een contract tot 2009, maar komende zomer beslis ik wat ik wil. Ik mis Eindhoven nog elke dag.'

'PSV maakte zes jaar geleden mijn droom om te voetballen in Europa waar', aldus de Zuid-Koreaan. 'De mensen op De Herdgang hebben me fantastisch opgevangen. Iedereen stond altijd voor me klaar, dat zal ik nooit vergeten.'

Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft inmiddels laten doorschemeren dat hij wel oren heeft naar een rentree van de dertigjarige speler van Tottenham Hotspur. 'Lee heeft het bij ons altijd goed gedaan.'

Of de voormalige PSV'er donderdagavond op White Hart Lane in actie komt, staat overigens niet vast. 'De afgelopen tweeënhalf jaar heb ik bijna honderd wedstrijden gespeeld, maar de laatste drie duels stond ik niet opgesteld.' Lee ontbrak ook tijdens de gewonnen League Cup-finale tegen Chelsea, anderhalve week geleden.
Meteen halen. Natuurlijk maar de vraag of ie zn niveau van zn vorige periode in Eindhoven ook zonder Hiddink kan halen, maar slechter dan wat er nu allemaal rondloopt wordt het er zeker niet op. :8: Zal Young-Pyo wel salaris moeten willen inleveren lijkt me, transfersom zal niet zo'n probleem zijn aangezien hij daar 3e keus is.
Lee is gewogen en te licht bevonden voor het echte werk. Beter inderdaad dattie gewoon weer gaat spelen voor een gezellige provincieclub.
Treesong Wrote:Lee is gewogen en te licht bevonden voor het echte werk. Beter inderdaad dattie gewoon weer gaat spelen voor een gezellige provincieclub.


En als hij daar niet slaagt kan hij altijd daarna nog naar ajaks...
Onze stelling is al jaren: bamibakkers moeten bami bakken en niet voetballen. En dat blijkt wel weer.
Lee heeft 100 wedstrijden in het eerste gespeeld bij tottenham, maar die nieuwe coach lust gewoon geen bami vandaar dat hij niet meer aan spelen toekomt.
Groot gelijk. Bij Ajax was er maar een bamibakker en diens schoenen zijn gewoon niet te vullen, zoals dat heet Notworthy

And he's still going strong cry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R7G--snKwJo[/youtube]
1e ronde KO. :lol:
Ik heb het gevoel dat PSV er erg hard af gaat vanavond: 0-3
0-3? Waar kan ik tekenen? :wink:

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Farfán en Koevermans.

-
Verrassende opstelling. Ik hoop niet dat hij met deze 11 4-5-1 gaat spelen, dan wordt het echt een drama. Van systeem wisselen neemt ook alle zekerheid en routine die er is weg zo vlak voor Ajax. Ben benieuwd hoe ze staan dadelijk.
Geen Bakkal en Dudzak, dat zijn toch de mensen die wel aardig in vorm zijn dacht ik :eeeek:
BIERTEAM.NET Wrote:Geen Bakkal en Dudzak, dat zijn toch de mensen die wel aardig in vorm zijn dacht ik :eeeek:

"deze duels zijn extra, maar we moeten de competitie niet uit het oog verliezen", aldus Sef in het interviewtje vooraf. Dat zegt alles. Sef heeft gewoon een tactiek gekozen waarmee hij EN de Spurs aardig tegen kan houden EN belangrijke mannen kan sparen voor Ajax. Tuurlijk zegt hij dat het puur tactische overwegingen zijn, maar aan de ondertoon in het interviewtje kon je horen dat hij ook gewoon al rekening hield met Ajax. Anders is het (ook in dit systeem) totaal niet te verklaren dat Culina en Mendez opeens moeten spelen ipv Bakkal. Mendez is echt niet verdedigender ingesteld dan Bakkal ofzo.
What the fuck is die commentator slecht op de hoogte van PSV zeg. Farfan speelde volgens hem niet of nauwelijks onder Vergoossen :crazy: , nou sorry hoor maar volgens mij heeft hij pas 2 of 3 keer wissel gestaan en verder telkens basisspeler.

Bovendien loopt hij continu te mekkeren dat Tottenham een overwicht heeft en dat PSV nog niet voor de goal van Robinson is geweest, maar volgens mij zag ik nou net (36e minuut alweer) het eerste schotje op doel van de Spurs. Confused Voorlopig van beide kanten erg veel fouten, maar de commentator is toch echt de slechtste man vanavond. Dead
Lamme Lennie Wrote:Ik heb het gevoel dat PSV er erg hard af gaat vanavond: 0-3

Hmmz, na 20 minuten ben ik al begonnen met zappen, maar mijn voorspelling kan de prullenbak in. Mooie stand.
Mooi om te zien dat Afellay ook vanavond alleen door overtredingen te stoppen is. :8: Verder vooral een foutenfestival, groot gelijk dat je wegzapt als je geen van beide clubs een warm hart toedraagt.
Die Gilberto doet het prima als vervanger van LEE Undecided
Wat een geweldig saaie pot maar wel een mooie tussenstand Smile
Kheb PSV en vooral Farfan al lang niet meer zo goed zien voetballen, puike prestatie...
Knappe overwinning. Heb 6e zintuig gekeken omdat dat mij spannender leek maar laatste 15 minuten waren best aardig.

Leuk voor de PSV-fans, winnen ze toch nog een keer deze week!
BIERTEAM.NET Wrote:Kheb PSV en vooral Farfan al lang niet meer zo goed zien voetballen, puike prestatie...

Valt mee, PSV was idd best goed, maar vond het ook gewoon erg zwak van de Spurs. Volkomen terechte zege, jammer dat we het nog niet definitief hebben beslist. De Robinson zag er weer een paar keer 'lekker' uit zeg.. vooral bij die afgekeurde goal van Kromkamp. :lol: Farfan speelde eindelijk weer eens prima, marktwaarde (6 miljoen las ik vandaag ergens) weer even opgeschoefd. Afellay was ook niet op reglementaire wijze te stoppen. Nu vol vertrouwen richting Ajax.. als we zo spelen zou ik niet weten waarom we daar bang voor moeten zijn. Hopelijk zondag wel weer gewoon wat aanvallender van start met Dzsudzsak en Bakkal ipv Culina en Mendez.
Bumme Wrote:Leuk voor de PSV-fans, winnen ze toch nog een keer deze week!

:razz:
Begint een nieuwe week in het noorden al op zaterdag of zondag dan?
Als ze voetballen, doen ze dat goed. Verder hangen ze vooral lekker achteruit om te wachten op die kans die komen gaat. Puik gedaan, super uitslag en geeft perspectief !

Marcellis vond ik erg goed, verdediging van Spurs ( met name de backs ) vrij dramatisch...

Verder was de pot niet echt heel erg leuk, op de laatste 10 minuten na.

Jack van G. ging trouwens compleet uit z'n bol bij de 0-1... Ouwe jood... :wink:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Leuk voor de PSV-fans, winnen ze toch nog een keer deze week!

:razz:
Begint een nieuwe week in het noorden al op zaterdag of zondag dan?

Volgens mij net als bij jullie van maandag t/m zondag........
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Leuk voor de PSV-fans, winnen ze toch nog een keer deze week!

:razz:
Begint een nieuwe week in het noorden al op zaterdag of zondag dan?

Volgens mij net als bij jullie van maandag t/m zondag........

Oh ok. Keertje verliezen, keertje winnen, keertje gelijkspelen.. waar kan ik tekenen? :razz:
Pages: 1 2