FTM Forum

Full Version: AZ - Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Geen topper meer ofzo in de ogen van de politie? Of ook dreiging van stakingen?
haha AZ - feyenoord topper? Dan moeten we vrezen dat NEC-Superboeren ook nog op de rol komt te staan :wink:
harry_bierdop Wrote:haha AZ - feyenoord topper? Dan moeten we vrezen dat NEC-Superboeren ook nog op de rol komt te staan :wink:

pleur jij eens terug op aarde en ga lekker naar je degradatie-topic, tiefes provinciaal. :razz:

tuurlijk is dit geen topper. een topper is een wedstrijd tussen de 3 traditionele topclubs. heel eventueel kan het ook gebruikt worden voor een wedstrijd tussen hooggeklasseerde ploegen, maar dan wordt het begrip wel een beetje uitgehold.

een stakinkie zou fainoid niet slecht uitkomen ivm blessures. maar kennelijk is er geen aankondigd. dan moeten ze maar winnen met de riemen die ze hebben.
waf Wrote::
tuurlijk is dit geen topper. een topper is een wedstrijd tussen de 3 traditionele topclubs. heel eventueel kan het ook gebruikt worden voor een wedstrijd tussen hooggeklasseerde ploegen, maar dan wordt het begrip wel een beetje uitgehold.

Haha daarom zei ik het ook, do(e)lend (op) Van Gaal Kaas united!
Ennuh... mede dankzij deze 2 toppers ( :wink: ) kunnen we weer een beetje ademhalen, 5-2 en 1-3 :razz:
Afgelast!
Geen veldverwarming?
Ontzettende homo's!!!! Wordt dramatisch weekend. 2x AZ geen heracles!! ](*,) ](*,)

Daar gaat mijn nummer 1 positie!!
Deze situatie begint zo langzamerhand tenenkrommend te worden. Ter Horst begint trekjes van Rita Verdonk te krijgen.
Ik had dus last minute Heintinga en Huntelaar uit mijn team gehaald vanwege eventuele politie acties en Jaliens er in gezet.... :roll:
Ik heb Perez gewisseld omdat ik afgelasting verwachte, wel zit ik nu met Pogognoli en Dembele..........kut juut !
Wordt nu woensdag gespeeld. Staken ze over 3 dagen opeens niet meer dan? :crazy:
Quote:Feyenoord heeft enigszins profijt van de politiestakingen van afgelopen weekeinde. De club kan komende woensdag tegen AZ hoogstwaarschijnlijk weer beschikken over Tim de Cler en Serginho Greene. Voor het duo was de oorspronkelijke speeldatum (afgelopen zondag) te vroeg gekomen om zich bij de Rotterdamse selectie te voegen.
De Cler had vorige week last van een flinke griep, maar lijkt daar volgens De Telegraaf voldoende van hersteld. Greene kampte met klachten aan zijn knie en hamstring. Ook hij is inmiddels aan de betere hand om zijn opwachting in het DSB-stadion te maken.
Nicky Hofs moet de ontmoeting in Alkmaar wel aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder krijgt deze week rust om te herstellen van een knieblessure. Trainer Bert van Marwijk kan verder geen beroep doe op Chun-Soo Lee, Andwelé Slory en de langgeblesseerden Ron Vlaar en Tim Vincken.
Ik heb gevraagd of ik obv bovenstaande info mijn team mag aanpassen. Dit om spelvervalsing te voorkomen!
harry_bierdop Wrote:haha AZ - feyenoord topper?

Feyenoord speelt tegen een club uit de degradAZie-zone!
de nieuwe Wrote:
Quote:Feyenoord heeft enigszins profijt van de politiestakingen van afgelopen weekeinde. De club kan komende woensdag tegen AZ hoogstwaarschijnlijk weer beschikken over Tim de Cler en Serginho Greene.

Wow Serginho Greene is er weer bij. Deze ongelofelijke kutvoetballer heeft niks in de eredivie te zoeken en is 1 van de belangrijkste redenen waarom het dit seizoen verdedigend gezien weer een drama is bij de meest trieste club van Nederland.

Benieuwd wat voor excuses van Zeurwijk nu weer heeft na afloop van weer een teleurstellend resultaat. En daar bedoel ik mee dat alleen de winst telt, je mag toch wel verwachten dat zelfs Feyenoord van de nr. 12 wint?

Benieuwd naar de persconferentie.
Dommel, weer wat te veel azijn gedronken gisteravond?
Steeds als je net denkt dat ie nooit meer terug komt.. :lol:
Peter Wrote:Steeds als je net denkt dat ie nooit meer terug komt.. :lol:


Ik zit hier al 7 jaar mag ik dan af en toe een maand of wat overslaan?
:lol:
T staat al een hele tijd 0-1 door Goesman. Makaay in de rust gewisseld voor Mols trouwens. Blessee?
Gerben Zonderland Wrote:T staat al een hele tijd 0-1 door Goesman. Makaay in de rust gewisseld voor Mols trouwens. Blessee?

zware blessure volgens rijnmond.

keurige overwinning. 2de helft alleen maar achteruit gelopen begreep ik, maar nauwelijks kansen voor az. zal ook wel door die wind komen.
Makaay: mijn gevoel zegt dat er iets mis is met mijn enkelbanden. Mischien valt het mee, maar ik vermoed dat het serieus is. Agustien stapte op de binnenkant van mijn voet en niet per ongeluk. Mijn enkel sloeg dubbel. Even verder onderzoek afwachten, maar ziet er niet goed uit. Doet steeds meer pijn en enkel is dik.
Leuk dat Makaay ook eens hier op het forum post! =D> Knappe zege van Feyenoord, maar zal zonder Makaay nog een hels karwei worden om dit seizoen voorronde CL of de beker binnen te halen.

AZ nu 10 duels op rij niet gewonnen en met nog 5 puntjes voorsprong op de nr. 16 naar Utrecht. :8:
Ja maar daarna moeten ze toch boven de streep kunnen blijven.. ik zat ook al in de handen te wrijven maar met Graafschap, Vites en Sparta thuis en VVV en excelsior uit voor de boeg moeten ze het wel redden.. helaas :cry:
Gelukkig voor Feyenoord deed Serginho Greene niet mee, anders had AZ nog gescoord ook. Doelpunt was m.i. een fout van Opdam, die als enige vergat de buitenspelval open te zetten. Hij stond er 3 meter achter en was drukker met appeleren dan achter de Guusman aan te gaan.

Trieste wedstrijd, Feyenoord zal de top-5 niet halen en AZ mag blij zijn als het geen nacompetitie hoeft te spelen.
Dommel Wrote:Doelpunt was m.i. een fout van Opdam, die als enige vergat de buitenspelval open te zetten.

nou nou, dat is wel eeen heeeel gewaagde stelling! dat heb je goed gezien zeg! bedankt voor deze eye-opener. Notworthy
Peter Wrote:maar zal zonder Makaay nog een hels karwei worden om dit seizoen voorronde CL of de beker binnen te halen.

jij maakt net als de buitenwacht makaay wel heel belangrijk. ik kan je zeggen dat hij de laatste wedstrijden erg matig speelt. als je pressie speelt heb je echt niet zo veel aan hem, hij heeft toch liever wat ruimte achter de laatste linie (en dan is hij ook direct levensgevaarlijk). maar daar kun je als tegenstander op inspelen.

mols daarentegen is de laatste weken uitstekend in vorm. voordeel is dat hij goed ballen kan vast houden voor bijsluitende middenvelders. ik denk dat we tegen zwakkere tegenstanders gezien de vorm van beiden meer hebben aan mols op dit moment.

psvee gaat verliezen van roda en ajakkes en kruipt vervolgens uit het dal tegen nek (met een gelijkspelletje). ajakkes gaat de bietenbrug op bij twente en heerenveen.

dan praten we weer verder. :razz:
waf Wrote:mols daarentegen is de laatste weken uitstekend in vorm. voordeel is dat hij goed ballen kan vast houden voor bijsluitende middenvelders.

nou nou, dat is wel eeen heeeel gewaagde stelling! dat heb je goed gezien zeg! bedankt voor deze eye-opener. Notworthy
Dommel Wrote:
waf Wrote:mols daarentegen is de laatste weken uitstekend in vorm. voordeel is dat hij goed ballen kan vast houden voor bijsluitende middenvelders.

nou nou, dat is wel eeen heeeel gewaagde stelling! dat heb je goed gezien zeg! bedankt voor deze eye-opener. Notworthy

leuk geprobeerd, doe nog eens een poging, maar haal het dan niet uit de context. of ga anders gewoon door met het napraten van de commentator.
Pages: 1 2