FTM Forum

Full Version: VVV vs FC Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Waarschijnlijk ook afgelast. Icon_evil
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl">http://www.ad.nl</a><!-- w -->
13.00 uur persconferentie, zal me benieuwen!!
Ook afgelast...
Kudt
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q6QugnLYuZ0&eurl=http://enschede1965.hyves.nl/[/youtube]


[Image: voetbalivhvolk.gif]
Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Lekker stukkie muziek Kennedy :Big Grin
harry_bierdop Wrote:muziek

[-X

:razz:
:8:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jl_bB1rBwdU[/youtube]
Peter Wrote:Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Jij gaat nooit naar uitwedstrijden ik altijd,dat is het verschil,en nu kan ik er helemaal niet heen omdat ik dan moet werken popje,en dat is gewoon KUT.
Kennedy Wrote:
Peter Wrote:Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Jij gaat nooit naar uitwedstrijden ik altijd,dat is het verschil,en nu kan ik er helemaal niet heen omdat ik dan moet werken popje,en dat is gewoon KUT.

Dan blijft het toch onzin dat ze vandaag staken en overmogen niet? Ik ga zondag trouwens gewoon naar Duitsland-uit hoor. Autocombi, want de hooligans uit Eindhoven komen. Ajax en Feyenoord hebben al jaren vrij vervoer naar Kerkrade (waarbij ze elke jaar weer alle Mac Donaldsketens op de route afbreken), wij hooligans moeten weer met een vage combi. Dead
Peter Wrote:
Kennedy Wrote:
Peter Wrote:Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Jij gaat nooit naar uitwedstrijden ik altijd,dat is het verschil,en nu kan ik er helemaal niet heen omdat ik dan moet werken popje,en dat is gewoon KUT.

Dan blijft het toch onzin dat ze vandaag staken en overmogen niet? Ik ga zondag trouwens gewoon naar Duitsland-uit hoor. Autocombi, want de hooligans uit Eindhoven komen. Ajax en Feyenoord hebben al jaren vrij vervoer naar Kerkrade (waarbij ze elke jaar weer alle Mac Donaldsketens op de route afbreken), wij hooligans moeten weer met een vage combi. Dead

Elk jaar alle macs ? Wat mis ik.... ](*,)
Zal petertje wel weer ergens gelezen hebben :lol:
Hier in Best heb ik t 2x gezien, verder idd alleen gehoord en gelezen dat t op veel meer plaatsen gebeurd. Triest dat die vrij EV houden en wij een combi.
Peter Wrote:
Kennedy Wrote:
Peter Wrote:Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Jij gaat nooit naar uitwedstrijden ik altijd,dat is het verschil,en nu kan ik er helemaal niet heen omdat ik dan moet werken popje,en dat is gewoon KUT.

wij hooligans moeten weer met een vage combi. Dead

Undecided Undecided Undecided
:roll: wel eens van cynisme gehoord?
Peter Wrote:Hier in Best heb ik t 2x gezien, verder idd alleen gehoord en gelezen dat t op veel meer plaatsen gebeurd. Triest dat die vrij EV houden en wij een combi.


Dat was gewoon de plaatselijka hangjeugd denk ik.... De laatste keer is zo'n 10 jaar geleden.. ](*,)
Van mij mag fct deze wedstrijd best winnen, graag zelfs.
Sympathiek he? Wat wij Heraclieden onze buurman allemaal wel niet gunnen :wink:
D'r an met de lippe Wrote:Van mij mag fct deze wedstrijd best winnen, graag zelfs.
Sympathiek he? Wat wij Heraclieden onze buurman allemaal wel niet gunnen :wink:

Van mij mag heracles degraderen :roll:
Riekki Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Van mij mag fct deze wedstrijd best winnen, graag zelfs.
Sympathiek he? Wat wij Heraclieden onze buurman allemaal wel niet gunnen :wink:

Van mij mag heracles degraderen :roll:

Als ik jou was zou ik dan vast gaan bidden dat VVV morgen punten pakt, anders wordt die kans weer een stukkie kleiner.
D'r an met de lippe Wrote:
Riekki Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Van mij mag fct deze wedstrijd best winnen, graag zelfs.
Sympathiek he? Wat wij Heraclieden onze buurman allemaal wel niet gunnen :wink:

Van mij mag heracles degraderen :roll:

Als ik jou was zou ik dan vast gaan bidden dat VVV morgen punten pakt, anders wordt die kans weer een stukkie kleiner.

Die gebeden waren vrijdagavond omstreeks 22.15 al begonnen
Waarom nou toch, Riekki? Als Heracles degradeert zien we geen strijd, spanning en opgestroopte mouwen meer! :cry:
Treesong Wrote:Waarom nou toch, Riekki? Als Heracles degradeert zien we geen strijd, spanning en opgestroopte mouwen meer! :cry:

Jawel hoor....je moet dan alleen op vrijdagavond net iets later voor de buis zitten :wink:
0-1 Douglas...

Kheb die lelijke lange vorige week donderdag gewisseld omdat er een onderzoek liep naar hem vanwege een elleboog ofzo... Gaat goed de laatste tijd! Had SD deze wedstrijd maar nooit mee laten tellen :wink:
Same here!
Tuurlijk die lelijke hersi scoort ook nog!
Gelukkig dat de wedstrijd door ging :8:

14 uit Wellenberg en Wielaert, dat is al meer dan dat ik afgelopen weekend uit de rest vd spelers had!
Ekslem Wrote:Tuurlijk die lelijke hersi scoort ook nog!

Die heb ik! =D>
gemiddelde zal op 10 punten liggen voor deze pot denk ik
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Kennedy Wrote:
Peter Wrote:Pff wordt over 2 dagen al ingehaald. Wat een onzin dit.
Jij gaat nooit naar uitwedstrijden ik altijd,dat is het verschil,en nu kan ik er helemaal niet heen omdat ik dan moet werken popje,en dat is gewoon KUT.

Dan blijft het toch onzin dat ze vandaag staken en overmogen niet? Ik ga zondag trouwens gewoon naar Duitsland-uit hoor. Autocombi, want de hooligans uit Eindhoven komen. Ajax en Feyenoord hebben al jaren vrij vervoer naar Kerkrade (waarbij ze elke jaar weer alle Mac Donaldsketens op de route afbreken), wij hooligans moeten weer met een vage combi. Dead

Elk jaar alle macs ? Wat mis ik.... ](*,)

Fabian vraagt zich al jaren af, waarom hij in zijn eentje bij een Burgerking op de route staat en waar de rest blijft.... :wink:
Pages: 1 2