FTM Forum

Full Version: punten ronde 28
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
0 uit 5 dankzij afgelastingen en een slecht Utrecht :cry:
Volgens mij mag ik niet klagen \Big Grin/
Riekki Wrote:Volgens mij mag ik niet klagen \Big Grin/
Want ?
42 uit 10 met morgen de Fauw nog te gaan
N'Kufo, Blaise [TWE] (19.00M) 0
Lazovic, Danko [PSV] (19.65M) 0
Poepon, Rydell [WIL] (10.00M) -1

Bradley, Michael [HEE] (13.35M) 3
Janssen, Willem [ROD] (11.25M)
Sulejmani, Miralem [HEE] (14.00M) 22 ©

Wielaert, Rob [TWE] (14.30M) 0
Wisgerhof, Peter [NEC] (10.85M) 5
El-Akchaoui, Youssef [NEC] (11.65M) 3
Van der Struijk, Frank [WIL] (9.50M) 4
Gomes, Heurelho da Silva [PSV] (19.95M) 0

36 uit 6 (10) ©

Typhuswouten Icon_evil
20 uit 5 (9) met nog twee keer roda te gaan.
27 met morgen nog 2 x Roda :roll:
37 inc inc, morgen nog 1x roda :roll:
Ik tel niet :roll:
33 met Dissels nog te gaan :|
Ekslem Wrote:33 met Dissels nog te gaan :|
Dat doe je beter !!!
de nieuwe Wrote:27 met morgen nog 2 x Roda :roll:
En nu dus 27 totaal :notfunny:
Hup dissels :8:

38 hier
geeindigd op 39....weer vet ingelopen op Ekslem =D>
incl Q?
Ekslem Wrote:incl Q?


zeg dat het niet waar is Icon_evil
41 incl. Q :8:
Velthuizen, Piet (10.65M) 0

Saeijs, Jean-Paul (12.90M) -4
De Fauw, Davy © (11.45M) -6
Wielaert, Rob (14.30M) 0
Wellenberg, Niels (10.70M) 0

Sulejmani, Miralem (14.00M) 11
De Zeeuw, Demy (14.65M) 0
Bradley, Michael (13.35M) 3

Huntelaar, Klaas-Jan (22.15M) 0
Dembele, Moussa (16.05M) 0
Lorca, Juan (10.25M) 6

Maakt, incl quiz, wel 10 hele punten! Undecided
Met quiz heb ik 36 punten uit 5 spelers. 't is toch focking nie normaal.
BIERTEAM.NET Wrote:Velthuizen, Piet (10.65M) 0

Saeijs, Jean-Paul (12.90M) -4
De Fauw, Davy © (11.45M) -6
Wielaert, Rob (14.30M) 0
Wellenberg, Niels (10.70M) 0

Sulejmani, Miralem (14.00M) 11
De Zeeuw, Demy (14.65M) 0
Bradley, Michael (13.35M) 3

Huntelaar, Klaas-Jan (22.15M) 0
Dembele, Moussa (16.05M) 0
Lorca, Juan (10.25M) 6

Maakt, incl quiz, wel 10 hele punten! Undecided

Ze moeten jou wel hebben he, de laatste weken...
Verwerkt.... van 13 naar 10

EDIT: :eeeek: Wat een belachelijke beslissing. A. teams zullen aangepast zijn op stakingen lijkt me en B. (herstelde) blessures waar geen rekeing mee is gehouden.

Vind het weer een verschrikkelijke kaas beslissing!!!

Door de politiestakingen zijn de volgende wedstrijden dit weekend niet doorgegaan: VVV- Fc Twente, AZ – Feyenoord en PSV – Ajax.

Aangezien VVV – Fc Twente en AZ – Feyenoord nog deze week worden gespeeld ( 11 en 12 maart) blijft de database gesloten tot donderdag 13-03 om 11.00 om deze wedstrijden op te kunnen nemen in de scores van speelronde 25.

De scores zullen in twee keer worden verwerkt. De scores van de wedstrijden van 7,8 en 9 maart zullen maandag 10 maart worden verwerkt. De scores van de wedstrijden op 11 en 12 maart zullen donderdag 13 maart worden verwerkt.
Ekslem Wrote:Verwerkt.... van 13 naar 10

EDIT: :eeeek: Wat een belachelijke beslissing. A. teams zullen aangepast zijn op stakingen lijkt me en B. (herstelde) blessures waar geen rekening mee is gehouden.

Vind het weer een verschrikkelijke kaas beslissing!!!

Door de politiestakingen zijn de volgende wedstrijden dit weekend niet doorgegaan: VVV- Fc Twente, AZ – Feyenoord en PSV – Ajax.

Aangezien VVV – Fc Twente en AZ – Feyenoord nog deze week worden gespeeld ( 11 en 12 maart) blijft de database gesloten tot donderdag 13-03 om 11.00 om deze wedstrijden op te kunnen nemen in de scores van speelronde 25.

De scores zullen in twee keer worden verwerkt. De scores van de wedstrijden van 7,8 en 9 maart zullen maandag 10 maart worden verwerkt. De scores van de wedstrijden op 11 en 12 maart zullen donderdag 13 maart worden verwerkt.

Echt belachelijk inderdaad.
Massaal mailen die prutsers (<!-- e --><a target="_blank" href="mailto:competitie@sportdreams.com">competitie@sportdreams.com</a><!-- e -->)

Ongelooflijk hoe inconsequent jullie zijn.
Dat er stakingen op komst waren was voor het sluiten van de deadline al bekend en hier kon je dus rekening mee houden bij het maken van je team.
Dat jullie er voor kiezen om deze wedstrijden alsnog mee te tellen, ipv een dubbele ronde deze week te maken, doet me echt heel sterk vermoeden dat er iemand bij jullie belang bij heeft.
Het zou nu een perfecte week zijn voor een dubbele ronde en als je de dinsdag wedstrijd te vroeg vind, kun je die desnoods eruit laten.
Dit is echt nog ergere competitievervalsing als bij de eredivisie zelf.
Echt schandalig.
Ik neem aan dat dit een niet goed overwogen besluit is geweest en dat jullie alsnog bij zinnen komen en deze tekst aanpassen.
Ik heb ook gemaild :8:

Ondanks dat ik 2 keer Twe en 1 keer AZ in mijn team heb. Dit is echt grote onzin!
Echt ongelooflijk wat voor gasten daar zitten.
HUP SD Undecided
Zitten ze hier niet vlakbij de Arena? Dan zal ik eens langsgaan Icon_twisted
Ik vind het eigenlijk wel vrij logisch... Het komt me dan ook niet verkeerd uit aangezien ik nog 2x Twente en 2x AZ heb, maar dan nog...
Ekslem, rekening gehouden met politiestakingen?? Dus jij hebt bij het maken van je team alleen maar spelers van de zaterdagwedstrijden genomen omdat we zondag kans op stakingen waren? Daar geloof ik dus echt niks van... En spelers die zondag echt geblesseerd waren zullen op dinsdag of woensdag ook niet ineens fit zijn... En twijfelgevallen zullen dan misschien wel kunnen spelen waar ze dat gisteren niet kunnen, maar een twijfelgeval zal je niet snel in je team opgenomen hebben en ook niet de eventuele vervanger, aangezien het niet zeker was of hij aan spelen toe kwam... Ik vind het gewoon een goede keuze...
Treurig inderdaad!

Als ze VVV - Twente en AZ - Feyenoord mee zouden tellen voor de komende ronde kon ik daar wel begrip voor opbrengen maar voor deze actie (ondanks mijn twee AZ-ers) niet.
De zoveelste keer dat ze afwijken van hun eigen regels.........

Prutsers!
bel de politie zou ik zeggen! Undecided
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vind het eigenlijk wel vrij logisch... Het komt me dan ook niet verkeerd uit aangezien ik nog 2x Twente en 2x AZ heb, maar dan nog...
Ekslem, rekening gehouden met politiestakingen?? Dus jij hebt bij het maken van je team alleen maar spelers van de zaterdagwedstrijden genomen omdat we zondag kans op stakingen waren? Daar geloof ik dus echt niks van... En spelers die zondag echt geblesseerd waren zullen op dinsdag of woensdag ook niet ineens fit zijn... En twijfelgevallen zullen dan misschien wel kunnen spelen waar ze dat gisteren niet kunnen, maar een twijfelgeval zal je niet snel in je team opgenomen hebben en ook niet de eventuele vervanger, aangezien het niet zeker was of hij aan spelen toe kwam... Ik vind het gewoon een goede keuze...
Ik heb nav de berichten mijn ajacieden er inderdaad uitgehaald.
En het is niet logisch.
Het zijn gewoon wedstrijden die een week later gespeeld worden.
Het zou "enigszins" logisch zijn, als er niet over bekend was geweest van tevoren. Maar de risico's mbt stakingen waren bekend. En dan kun je gokken dat er niet gestaakt wordt, maar zoals het woord al zegt; dat is dan een gok.
Dat ze ze nu nog meetellen slaat nergens op. Zou hetzelfde zijn als last minute besloten zou worden om een willekeurige wedstrijd van de eerste helft van het seizoen mee te laten tellen indien deze ineens vanavond gespeeld wordt
Je hebt je ajacieden eruit gehaald zeg je... Die wedstrijd gaat nu toch nog steeds niet meetellen in deze ronde aangezien deze niet op dinsdag of woensdag wordt ingehaald... Dan heb jij toch nog steeds 'voordeel' van het feit dat je rekening hebt gehouden met die staking tov de mensen die hun Ajax/PSV-spelers hebben laten staan...
Pages: 1 2