FTM Forum

Full Version: Heerenveen - NAC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1-0 e.d. Elshot of Mtiliga (kon het niet goed zien)
Edit: Mtiliga dus
2-0 Sulejmani (Pranjic)
Waar is Poulsen?
Op de bank, Beerens krijgt de voorkeur op die plek. Die deed het goed toen Poulsen geblesseerd was.
Beerens uit---->Poulsen in, speciaal voor Di Marci :wink:
de nieuwe Wrote:Beerens uit---->Poulsen in, speciaal voor Di Marci :wink:

En nou nog scoren gvd. Dan smaken mijn biertjes dadelijk nog lekkerder
3-0 Sulejmani (Sibon)
die sulejmani is echt watervlug zeg. die loopt iedereen er 10 meter uit en dan heeft hij meer tijd om af te ronden. erg gave speler.
waf Wrote:die sulejmani is echt watervlug zeg. die loopt iedereen er 10 meter uit en dan heeft hij meer tijd om af te ronden. erg gave speler.

Bij VI zeiden ze gister dat PSV met hem bezig zou zijn...

Als dat maar niet een vayrynen-verhaal gaat worden... dat zou zonde zijn!
Kleine Jan Wrote:Bij VI zeiden ze gister dat PSV met hem bezig zou zijn...

A) Ze hebben Amrabat al.
B) PSV kan Sulejmani niet betalen.

VI?
A) Amrabat ging naar Heerenveen, volgens de VI.
B) Wetzel zou de nieuwe trainer worden van Heerenveen, volgens de VI.
C) en de VI heeft de primeur dat Alves naar AZ ging.

Voor transfergeruchten kun je tegenwoordig beter de 'Story' geloven dan de VI.
Voetbal Insite Mukkus
Ekslem Wrote:Voetbal Insite Mukkus

Da's hetzelfde. De man met snor, Ekslem.
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Voetbal Insite Mukkus

Da's hetzelfde. De man met snor, Ekslem.

En als het nieuws nu van Wilfred afkwam ipv Johan. Onzin dat dat hetzelfde is!
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Voetbal Insite Mukkus

Da's hetzelfde. De man met snor, Ekslem.

En als het nieuws nu van Wilfred afkwam ipv Johan. Onzin dat dat hetzelfde is!

Jij bent aardig naief of niet? Dat nieuws is van de man met snor afkomstig....

Voor de uitzending:
wilfred: "Suf Vergoossen is te gast, heb je nog iets?"
man met snor: "PCV skeint mut Sumejlani buzich te sjein...."
wilfred: "sorry, maar ik versta je niet, je snor hangt voor je mond"
man met snor: "Sorry, PSV schijnt met Sulejmani bezig te zijn"
wilfred: "Okay, dus als jij dan vraagt over het PSV van volgend jaar, dan zeg ik dat over Sulejmani en dan kijken hoe Suf reageert, okay?"
Wie is hier nou naief :roll:

Die Genee heeft zelf ook weleens wat nieuws te melden... 1 of ander geruchtje waar ie Snorremans dan naar vraagt en soms bevestigt ie dat ie dit gehoord heeft en soms niet. etc., etc.

Je ijlt gewoon weer eens en probeert je er weer eens op een domme manier uit te lullen.
Ekslem Wrote:Die Genee heeft zelf ook weleens wat nieuws te melden... 1 of ander geruchtje waar ie Snorremans dan naar vraagt en soms bevestigt ie dat ie dit gehoord heeft en soms niet. etc., etc.

En dat geloof jij? Undecided
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Die Genee heeft zelf ook weleens wat nieuws te melden... 1 of ander geruchtje waar ie Snorremans dan naar vraagt en soms bevestigt ie dat ie dit gehoord heeft en soms niet. etc., etc.

En dat geloof jij? Undecided

Jij gelooft wikipedia... wat is dommer? :8:
Mukkus Wrote:
Kleine Jan Wrote:Bij VI zeiden ze gister dat PSV met hem bezig zou zijn...

A) Ze hebben Amrabat al.
B) PSV kan Sulejmani niet betalen.

A) dus? Als topclubs heb je gewoon een zwikkie Amrabat's en Sulejmani's nodig. Breedte van de selectie noemen ze dat. PSV kan een type Sulejmani prima gebruiken. Stel dat ze hem halen, dan hebben we met Lazovic, Koevermans, Dzsudzsak, Farfan (zal wel vertrekken, krijgen we Manco voor terug), Afellay, Aissati en Amrabat voorlopig 8 prima spelers voor 4 posities in huis. Laat ze elkaar dan maar lekker naar een hoger niveau tillen. Je moet je posities nu eenmaal dubbel bezet hebben in de top.
B) blijf me erover verbazen dat jij precies schijnt te weten wat spelers kosten en hoeveel clubs te besteden hebben. Als ik jou was zou ik een tegenhanger van VI starten.. jij bent veel beter ingeweid in de voetbalwereld dan de Snor!
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Die Genee heeft zelf ook weleens wat nieuws te melden... 1 of ander geruchtje waar ie Snorremans dan naar vraagt en soms bevestigt ie dat ie dit gehoord heeft en soms niet. etc., etc.

En dat geloof jij? Undecided

Wat moet ik hier nou mee? verschrikkelijke nitwit dat je er bent
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Die Genee heeft zelf ook weleens wat nieuws te melden... 1 of ander geruchtje waar ie Snorremans dan naar vraagt en soms bevestigt ie dat ie dit gehoord heeft en soms niet. etc., etc.

En dat geloof jij? Undecided

Wat moet ik hier nou mee? verschrikkelijke nitwit dat je er bent

Nou, Ekslem, da's stoere taal! Glaasje ranja erbij?