FTM Forum

Full Version: NEC - Graafschap
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1-0 Holman (Wisgerhof)
2-0 Vadoczsz (v. Beukering)
2-1 Tarvajarvi (Karlsons)

Klote vanwege cappie El Ak ](*,)
3-1 Holman (Lens)
Idd voor de managers met El Ak (ik had gitter ook getipt) doodziek.. zo'n klote goal tegen en 3 x dicht bij een doelpunt. 3 x snoeiharde vrije trap, alle 3 tussen de palen, alle 3 kan van Fessem met veel moeite wegwerken.

Leuke wedstrijd weer.. kunnen weer omhoog kijken. Beetje jammer dat excelsior niet won...linkerrijtje we komen :razz:
Lens ( Undecided ) en Sibum waren weer Geniaal !!
Maar Lens helpt nog steeds niet mee met verdedigen?
Harry en D'ran blijven in de eredivisie! =D>
Peter Wrote:Harry en D'ran blijven in de eredivisie! =D>

Ondanks de goede resultaten probeer ik nuchter te blijven. Als wij de komende 2 wedstrijden van De Graafschap en Willem II verliezen ziet het er opeens heel anders uit. Feit is wel dat we er goed voorstaan en het voetbal zeker middenmoot-waardig is. En dan druk ik het mischien nog wel te zacht uit. Als wij zo vanaf het begin van het seizoen speelden (en dus ook al konden beschikken over de nieuwkomers) hadden we veel hoger gestaan. Maar dat is als als als en daar koop je niks voor, maar het geeft wel wat aan. Ik ben erg benieuwd hoe Heracles zich houd in Doetinchem en Tilburg.
Daar gaan ze d'ran verwacht ik :wink:
Vret Mien Gras Wrote:Maar Lens helpt nog steeds niet mee met verdedigen?

Jup, al is het wat minder nodig nu met Sibum in de rug, die zet alles neer waardoor veel minder achter de man aangelopen wordt maar gewoon vooruit wordt gedekt.
Pfff wist het eigelijk niet maar lees het nu pas, sibum geschorst voor zondag tegen sparta. Benieuwd of het verschil direct merkbaar is..
Hey Harry.. is voor jullie de kaartverkoop al begonnen voor NEC-PSV? Ik hou me aanbevolen voor 2 kaartjes voor thuisvak, zelfde plaatsen als vorige keren. Bevalt me prima dat reizen zonder combiregeling. :8:
Dunno, moet je ff op nec-nijmegen.nl kijken bij ticketing! Op 1 of andere manier kan ik dat hier niet openen...
harry_bierdop Wrote:Pfff wist het eigelijk niet maar lees het nu pas, sibum geschorst voor zondag tegen sparta. Benieuwd of het verschil direct merkbaar is..

Ben bang van wel. Zie niet zo snel iemand die zijn rol, die van aanjager, naar behoren kan invullen. Ach, we zien het wel.

Nu ff kijken of ik nog kaarten voor VVV kan ritselen. Ben in ieder geval weer veel te laat. :-"
Ja? Ik moet ook nog halen, wordt als het goed is vandaag gedaan!
Hier ook, maar waren niet meer zoveel kaarten, geloof ik. Mag ook wel, voor die prijzen.
Kaartjes binnen :8: