FTM Forum

Full Version: PSV - Tottenham Hotspur
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Reker vreest voor niet doorgaan PSV-Spurs, gaat praten met politiebonden

BRON: De Telegraaf

In De Telegraaf heeft Jan Reker laten weten vandaag te zullen gaan praten met de politievakbonden. De algemeen directeur wil er alles aan doen om het duel tegen Tottenham Hotspur door te laten gaan. "Die wedstrijd móet doorgaan. De politie heeft aangekondigd de hele maand maart acties te voeren, maar het verbieden van die wedstrijd zou een (financiele) ramp zijn. De UEFA is in dat geval bikkelhard. Uitslag: 0-3. En waarschijnlijk alle Nederlandse clubs één jaar uitgesloten van Europees voetbal. En in dat geval kan er waarschijnlijk ook een streep door de kandidatuur voor het WK in 2018. Dit vergeet men niet gauw."

--
Ben bang dat het echt uit de hand gaat lopen als heel Nederland een jaar uit Europa gehaald wordt door die agentjes. Dead
Gaat vast niet gebeuren. Er is trouwens geen agent nodig met europese wedstrijden van PSV :8:
Ekslem Wrote:Gaat vast niet gebeuren. Er is trouwens geen agent nodig met europese wedstrijden van PSV :8:


:o leg uit
Gebeurt nooit iets!
Omdat er politie bij is natuurlijk :wink:
Ik kan me nog een wedstrijd tegen Kaiserslautern voor de geest halen!?
T enige dat de politie toen deed is de hekken dicht proberen te duwen. Die hekken staan er echter niet meer, dus daar zijn ze ook niet meer voor nodig. :razz:
ik gok op 2-2 vanavond, na een vroege 0-1, countert psv naar 1-1 en 2-1 alvorens de spurs op 2-2 komen. Laatste minuten met samengeknepen billen kijken hoe Gomes psv een ronde verder sleept.
En morgen??

Ik ben er overigens niet bij. Erg frustrerend!
hmm, ik loop een dag voor ja, ik verheugde me al op vanavond. Dan maar een boek pakken en bij de open haard lezen vanavond Wink
[Image: image.asp?file=spotcafe72.jpg]
Amor Fati Wrote:ik gok op 2-2 vanavond, na een vroege 0-1, countert psv naar 1-1 en 2-1 alvorens de spurs op 2-2 komen. Laatste minuten met samengeknepen billen kijken hoe Gomes psv een ronde verder sleept.

Waar kan ik tekenen? Ik verwacht een zeer mooi avondje. Tottenham zal moeten komen en voor PSV is het zaak mee te durven voetbal zoals ze daar vorige week ook deden. Als PSV teruguit gaat lopen gaat het vanzelf helemaal mis.
Amor Fati Wrote:ik gok op 2-2 vanavond, na een vroege 0-1, countert psv naar 1-1 en 2-1 alvorens de spurs op 2-2 komen. Laatste minuten met samengeknepen billen kijken hoe Gomes psv een ronde verder sleept.

het is niet echt logisch dat je op de counter kunt spelen bij een 0-1 achterstand....
PSV speelt volgens sommigen altijd op counter waf, of we nou 4-0 voor of 5-0 achter staan.
Peter Wrote:PSV speelt volgens sommigen altijd op counter waf, of we nou 4-0 voor of 5-0 achter staan.

Precies... laffe Brabantse kuthonden. Ik hoop dat ze gruwelijk op hun flikker krijgen Dead
Treesong Wrote:
Peter Wrote:PSV speelt volgens sommigen altijd op counter waf, of we nou 4-0 voor of 5-0 achter staan.

Precies... laffe Brabantse kuthonden. Ik hoop dat ze gruwelijk op hun flikker krijgen Dead

Ik vind je denigrerende opmerkingen jegens PSV steeds leuker worden :lol:
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:ik gok op 2-2 vanavond, na een vroege 0-1, countert psv naar 1-1 en 2-1 alvorens de spurs op 2-2 komen. Laatste minuten met samengeknepen billen kijken hoe Gomes psv een ronde verder sleept.

het is niet echt logisch dat je op de counter kunt spelen bij een 0-1 achterstand....

Ik zie het niet echt zitten dat PSV onder de druk uitkomt na een vroege 0-1. De spurs moeten nog een keer scoren he? Dus als die aanzetten, kan PSV via een snelle counter scoren. Lijkt me geen onlogische gedachte, wel dan?
Peter Wrote:PSV speelt volgens sommigen altijd op counter waf, of we nou 4-0 voor of 5-0 achter staan.

niet altijd, maar ze scoren wel vaak vanuit een afwachtende houding. Het is bovendien een kunst om van achteruit snel een aanval op te zetten. Arsenal is een ploeg die dat bijvoorbeeld goed beheerst. Snel omschakelen en met jongens als lazovic en farfan en iemand als affelay die een goede pass in de diepte heeft, is PSV een ploeg die dit goed beheerst.

Het fijne is dat je deze speelstijl het best uit kunt voeren tegen een goede tegenstander. En het blijkt al jaren dat tegen een goede tegenstander psv er vaak staat.
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:PSV speelt volgens sommigen altijd op counter waf, of we nou 4-0 voor of 5-0 achter staan.

Precies... laffe Brabantse kuthonden. Ik hoop dat ze gruwelijk op hun flikker krijgen Dead

Ik vind je denigrerende opmerkingen jegens PSV steeds leuker worden :lol:

:wink:
Amor Fati Wrote:
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:ik gok op 2-2 vanavond, na een vroege 0-1, countert psv naar 1-1 en 2-1 alvorens de spurs op 2-2 komen. Laatste minuten met samengeknepen billen kijken hoe Gomes psv een ronde verder sleept.

het is niet echt logisch dat je op de counter kunt spelen bij een 0-1 achterstand....

Ik zie het niet echt zitten dat PSV onder de druk uitkomt na een vroege 0-1. De spurs moeten nog een keer scoren he? Dus als die aanzetten, kan PSV via een snelle counter scoren. Lijkt me geen onlogische gedachte, wel dan?

Mwah als het 0-1 staat moet PSV net zo goed nog een keer scoren. Verwacht dan eenzelfde spelbeeld als vorige week de 2e helft. Moordend tempo met (grote) kansen over en weer.
Wat is die commentator afgrijselijk negatief trouwens. Hij hoopt gewoon dat Tottenham scoort. Zou het de buurman van Treesong zijn? :8:
Ik geloof je meteen.. NOS = Ajax, weet je toch? :p

Heerlijke ontlading.. dit lijkt me precies de mentale boost die we nodig hadden om ook de titelrace deze week te beslissen. Uit Roda, Ajax en Groningen 7 punten halen en de titel is binnen. Dan lekker de focus op de UEFA Cup. :-({|=

Liep voor de pot nog een groepje vrouwelijke voetbalpolitie tegen het lijf voor de pot.. godverdomme zeg. =P~
Wat een Held die Gomes! Meer waard als Alves :8:
Peter Wrote:Liep voor de pot nog een groepje vrouwelijke voetbalpolitie tegen het lijf voor de pot.. godverdomme zeg. =P~

Ga jij nu ook al naar het damestoilet? Het moet niet gekker worden.
Munchen aub (mag ook in de halve finale :8: )
Het was weer een typische psvee europacupwedstrijd...slaapverwekkend. Vanaf minuut 1 nam de lampenclub geen enkel initiatief om zelf proberen te scoren, en terecht werd dat afgestraft. Vergoossen is eigenlijk een nog laffere coach dan zijn voorgangers Dick Advocaat en Ronald Boeman.

Maargoed penalty's, het enige land ter wereld dat dit onderdeel nog slechter beheerst dan Nederland is Engeland, maar Gomes he...

Nu maar hopen op 2 mooie wedstrijden tegen Bayern.
PSV was gewoon de mindere (omgedraaide wedstrijd ivm vorige week). Eind 2e helft en verlenging kan het beide kant op. Wat een redding van Gomes trouwens op dat schot van Malbranque =D>

Van mij mogen we de UEFA cup winnen met slaapverwekkend spel :roll: . Echt ongelooflijk al dat gemier altijd op het Europese spel van PSV. Hadden maar eens wat meer clubs door dat het niet uitmaakt hoe je wint!
Ekslem Wrote:Van mij mogen we de UEFA cup winnen met slaapverwekkend spel :roll: . Echt ongelooflijk al dat gemier altijd op het Europese spel van PSV. Hadden maar eens wat meer clubs door dat het niet uitmaakt hoe je wint!

en zo is het, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan de door de media gehersenspoelde goegemeente met dat mooie voetbal van ze. het moest van tottenham komen, en met zo'n keeper kun je daar best op gokken. bovendien krijg je zelf ook altijd kansen, zoals koevermans.

die berbatov is een gave voetballer, erg mooie goal ook. als je zo'n uefacup wint moet je ook altijd ff een wedstrijdje met pingels beslissen, dat beviel mij in 2002 ook goed. :razz:
Quote:Van mij mogen we de UEFA cup winnen met slaapverwekkend spel :roll: . Echt ongelooflijk al dat gemier altijd op het Europese spel van PSV. Hadden maar eens wat meer clubs door dat het niet uitmaakt hoe je wint!

Aan de ene kant wel, aan de andere kant wil ik als neutrale toeschouwer toch af en toe een leuke wedstrijd zien. Alleen van me eigen cluppie maakt het me geen zak uit hoe ze winnen als ze maar winnen, anders wil ik gewoon een leuke wedstrijd zien. maar goed het probleem is natuurlijk dat iedereen er waarschijnlijk hetzelfde over denkt.
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Liep voor de pot nog een groepje vrouwelijke voetbalpolitie tegen het lijf voor de pot.. godverdomme zeg. =P~

Ga jij nu ook al naar het damestoilet? Het moet niet gekker worden.
zag het op tv...je kunt het slechter treffen
Pages: 1 2