FTM Forum

Full Version: Kut Pliesie
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
KUT PLIESIE
Geef ze groot gelijk...en tot die stront minister nu eens die hondeloontjes van die agenten opkrikt mogen ze van mij de competitie platgooien, zien we misschien eens in hoe idioot het is dat er 3 peletons ME moeten klaar staan voor een wedstrijdje.
Die gasten zijn dolblij dat ze (extra) weekenddiensten kunnen draaien om hun salaris wat op te krikken. Op het moment dat de voetbalclubs de politieinzet zelf moeten betalen, zal die drastisch worden teruggebracht en misschien zelfs grotendeels door de inzet van particuliere beveiligers worden overgenomen. Dan zullen de agenten pas gaan zeuren. Zijn ze aan het klooien voor wat geld erbij, verliezen ze dat geld weer omdat ze minder weekenddiensten kunnen draaien.
Guusje ter Hoerst maakte al alles kapot wat met voetbal te maken had (zowiezo hielp ze eigelijk alles naar de tering) toen ze hier zat, nu gaat ze gewoon vrolijk verder.
Guusje heeft wat mij betreft al genoeg gedaan voor die halfzachtevmbohaumaus. Als ze nog meer concessies gaat doen, gaat de rest van het ambtenarenklootjesvolk ook weer lopen huilebalken.
Leraren en verzorgers beginnen al...
Tis en blijft kut pliesie. Om pliesie te worden heb je alleen lagere school nodig, na 3 jaar opleiding ben je dan pliesie. Mag je tegenwoordig al niet meer op zulke gasten vloeken en spuugen?!?!? Ze hadden verdomme beter hun best moeten doen op school, ze krijgen er nog 1300 eutjes in de maand voor ook.....

IK BEN HET DUS ABSOLUUT NIET MET DIE STAKING EENS. Zouden ze wel weten hoe ze 'ik staak' moeten schrijven?
Sjaak Wrote:Tis en blijft kut pliesie. Om pliesie te worden heb je alleen lagere school nodig, na 3 jaar opleiding ben je dan pliesie. Mag je tegenwoordig al niet meer op zulke gasten vloeken en spuugen?!?!? Ze hadden verdomme beter hun best moeten doen op school, ze krijgen er nog 1300 eutjes in de maand voor ook.....

IK BEN HET DUS ABSOLUUT NIET MET DIE STAKING EENS. Zouden ze wel weten hoe ze 'Ik, Sjaak' moeten schrijven?
EJR Wrote:Guusje heeft wat mij betreft al genoeg gedaan voor die halfzachtevmbohaumaus. Als ze nog meer concessies gaat doen, gaat de rest van het ambtenarenklootjesvolk ook weer lopen huilebalken.

guusje heeft wederom een ongelooflijk begrijpelijk standpunt ingenomen. en weer lopen die zaadbonden van tafel, die zeggen werkelijk overal nee tegen.

laat ze dan de graftiefes krijgen.