FTM Forum

Full Version: NOS herovert voetbalrechten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En het bord blijft mooi op schoot =D>.

Quote:Samenvattingen terug bij NOS

De televisie-samenvattingen van de Eredivisie zijn weer terug bij de NOS. De Publieke Omroep behield tevens de radio-uitzendrechten die door Langs de Lijn verzorgd worden. De Eredivisie CV kwam met de het mediabedrijf uit Hilversum een contract voor de duur van vijf jaar overeen. Voor de live wedstrijden zetten de clubs uit de Eredivisie zelf een televisiekanaal op. Dit doen ze in samenwerking met productiebedrijf Endemol. Hoe dat format eruit gaat zien, is echter nog niet bekend.

De NOS is verder voornemens om de uitzendingen gewoon om zeven uur 's avonds te beginnen. RTL had eerder laten weten de uitzendingen om acht uur te willen starten.

De afgelopen drie seizoenen zendden achtereenvolgens Talpa/Tien en RTL 4 de zondagavondbeelden van de Eredivisie uit. Met de overname door de NOS is een bedrag van 21 miljoen euro per seizoen gemoeid, liet voorzitter Van Praag van de Eredivisie CV weten.
kut, begint die ajakkes propagandamasjien weer. het gebrek aan successen bij ajakkes liep keurig paralel aan de overgang naar rtl. nu moet ik me weer door het neuzengeleuter van vangelder, egbers, ten noepel en poelman heenwurmen, samen met het gepoep van andy -hetwasmaareenintikkertjemaarohwateenprachtigdoelpuntvanlarijitmanen- houtkamp. 8-[

het enige goeie is dat er geen reclames meer tussen die wedstrijden zullen zitten, maar voor de rest zie ik nog weinig voordelen.
Tsja, Van Gelder is vandaag al 3x klaargekomen denk ik. Ik zal Sjenee missen.
Eindelijk voetbal zonder die stomme reclame er tussendoor. Europees voetbal mag wel naar RTL. Als die campingzender SBS maar niks krijgt vind ik alles best.
Bakke Wrote:En het bord blijft mooi op schoot =D>.

Quote:Samenvattingen terug bij NOS

De televisie-samenvattingen van de Eredivisie zijn weer terug bij de NOS. De Publieke Omroep behield tevens de radio-uitzendrechten die door Langs de Lijn verzorgd worden. De Eredivisie CV kwam met de het mediabedrijf uit Hilversum een contract voor de duur van vijf jaar overeen. Voor de live wedstrijden zetten de clubs uit de Eredivisie zelf een televisiekanaal op. Dit doen ze in samenwerking met productiebedrijf Endemol. Hoe dat format eruit gaat zien, is echter nog niet bekend.

De NOS is verder voornemens om de uitzendingen gewoon om zeven uur 's avonds te beginnen. RTL had eerder laten weten de uitzendingen om acht uur te willen starten.

De afgelopen drie seizoenen zendden achtereenvolgens Talpa/Tien en RTL 4 de zondagavondbeelden van de Eredivisie uit. Met de overname door de NOS is een bedrag van 21 miljoen euro per seizoen gemoeid, liet voorzitter Van Praag van de Eredivisie CV weten.

Van welke sufferd is dit citaat?
EJR Wrote:Tsja, Van Gelder is vandaag al 3x klaargekomen denk ik. Ik zal Sjenee missen.

Nou ik ga Wilfred niet missen hoor. :lol:
Waffie, ouwe complotterik! :lol: Ik denk ook dat Ajax alleen door dit bericht al beter gaat voetballen. Maar goed, jij met je fnooithart moet toch iedere keer weer een andere smoes verzinnen om de al jaren bestaande achterstandspositie van je cluppie te verklaren. Jij kunt weer een paar jaar vooruit!
EJR Wrote:Ik zal Sjenee missen.

Ik niet. En ondanks dat het er 3 vingers dik bovenop ligt dat Smeets niet zo van voetbal houdt, stoor ik mij niet aan zijn licht-cynische opmerkingen over verwende voetballers die bij een zuchtje wind al omvallen en gaan mekkeren dat ze 2 keer per week een wedstrijd moeten spelen. :8:
Hoef Wrote:nee, jij!

=D> =D>

het zal niet lang meer duren dat belgische scheidsrechters worden geweerd en het oude lotingsapparaat voor knvbbeker-wedstrijden uit nostalgische overwegingen weer uit de kast wordt gehaald. :razz:
Gerben Zonderland Wrote:licht-cynische opmerkingen over verwende voetballers

Nee idd, want wielrenners zijn pas echte mannen (volgespoten) en basketballers en honkballers, dat zijn (eveneens volgespoten) pas sterren.

Die opgeblazen Arnhemmer mot gewoon lekker in frankrijk gaan wonen, kan ie vanuit daar alles afkraken. Mart "vroegahhhh" smeets... misschien kan ie vanuit daar dan nog wel het commentaar bij het basketbal doen Notworthy , enige goeie aan die gast.
waf Wrote:nu moet ik me weer door het neuzengeleuter van vangelder, egbers, ten noepel en poelman heenwurmen, samen met het gepoep van andy -hetwasmaareenintikkertjemaarohwateenprachtigdoelpuntvanlarijitmanen- houtkamp.

Tom Egbers is een Heraclied :wink:

Ik vind het wel jammer dat de wedstrijden van de ploegen onderin nu waarschijnlijk weer binnen een paar minuten worden afgeraffeld. Nu snap ik wel dat velen ook niet op die wedstrijden zitten te wachten etc etc etc, maar IK vind het een minpuntje. Voor de rest maakt het mij eigenlijk niet gek veel uit wie nu de rechten heeft.
Ach, voor mij maakt het geen bal uit, ik volg die samenvattingen toch al jaren niet meer. Ik neem als ik het de moeite waard vind om naar Ajax te kijken het programmma op en kijk dan alleen naar de beelden van Ajax. En incidenteel nog een andere wedstrijd.
Berend Botje Wrote:Ach, voor mij maakt het geen bal uit, ik volg die samenvattingen toch al jaren niet meer. Ik neem als ik het de moeite waard vind om naar Ajax te kijken het programmma op en kijk dan alleen naar de beelden van Ajax. En incidenteel nog een andere wedstrijd.

Alleen de top 3 wedstrijden wil ik nog wel eens kijken( of als AZ tegen de top 3 moet).
Een heleboel mensen zijn afgehaakt in de afgelopen jaren( om verschillende redenen) en ik verwacht ook niet dat ze terug komen( ook al komt het weer terug bij de NOS).
Een groot voordeel vind ik wel dat er tussendoor geen reclame komt en die analyses zat ik eigenlijk ook niet op te wachten.
Sinds enige tijd is de zondagavond pokeravond geworden voor Joep en zijn vrienden, dus ook mij boeit het geen bal waar de samenvattingen worden uitgezonden. Ik luister 's middags, heel ouderwets, naar Langs de Lijn en lees, nog iets ouderwetser, 's maandags de krant en dan ben ik bij.
Voetbal is, na mijn actieve periode als speler van de s.v. Heerewaarden, bijzaak geworden. Het enige voetbal, dat ik nog wel eens zie, is Champions League, op dinsdag.
Op woensdag wordt er gerepeteerd met de band (<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.band-alive.nl">http://www.band-alive.nl</a><!-- w -->). :8:
joep Wrote:Sinds enige tijd is de zondagavond pokeravond geworden voor Joep en zijn vrienden, dus ook mij boeit het geen bal waar de samenvattingen worden uitgezonden. Ik luister 's middags, heel ouderwets, naar Langs de Lijn en lees, nog iets ouderwetser, 's maandags de krant en dan ben ik bij.
Voetbal is, na mijn actieve periode als speler van de s.v. Heerewaarden, bijzaak geworden. Het enige voetbal, dat ik nog wel eens zie, is Champions League, op dinsdag.
Op woensdag wordt er gerepeteerd met de band (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.band-alive.nl">http://www.band-alive.nl</a><!-- m -->). :8:

ik zou op die andere dagen ook een beetje gaan repeteren als ik jou was. :wink:

[Image: wendy.jpg]
waf Wrote:ik zou op die andere dagen ook een beetje gaan repeteren als ik jou was. :wink:

[Image: wendy.jpg]

Idd... een goed verstaander...

Quote: Muzikale invloeden, geschiedenis: Kinderkoor de Notenkraakers
:-"
Music was my first love and it will be my last
Music of the future and music of .......

juist! :-" :lol:
Quote:Music was my first love and it will be my last
Music of the future and music ofgezwolle

Heb ik gewonnen, heb ik gewonnen?
joep Wrote:Music was my first love and it will be my last
Music of the future and music of .......

juist! :-" :lol:

alleen om te repeteren he? voor het eggie zou ik dat smerige ding niet gebruiken. :wink:
waf Wrote:alleen om te repeteren he? voor het eggie zou ik dat smerige ding niet gebruiken. :wink:

Gelijk heb je!

[Image: angry-wife.jpg]
waf Wrote:kut, begint die ajakkes propagandamasjien weer. het gebrek aan successen bij ajakkes liep keurig paralel aan de overgang naar rtl. nu moet ik me weer door het neuzengeleuter van vangelder, egbers, ten noepel en poelman heenwurmen

poelman werkt al jaren niet meer voor de NOS.
[Image: henry_aat_146886h.jpg]

kijk, daar heb je het gelazer al, ten noepel ineengestrengeld met de nieuwe interim directeur van de grootste kutclub des landsch. hoe duidelijk wil je het grote nos complot zien. :razz:
waf Wrote:[Image: henry_aat_146886h.jpg]

kijk, daar heb je het gelazer al, ten noepel ineengestrengeld met de nieuwe interim directeur van de grootste kutclub des landsch. hoe duidelijk wil je het grote nos complot zien. :razz:

Ben je soms bang dat dat trieste clubje van je pas na het journaal van 20.00 aan de beurt komt?