FTM Forum

Full Version: Mooi verder verloop van de Champions League
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1/4 finale:

Man Utd - Arsenal
Liverpool - Schalke
Chelsea - Fenerbahce
Barca - AS Roma

1/2 finale:

Man Utd - Barca
Liverpool - Chelsea

Finale:

Man Utd - Liverpool

Winnaar: Man Utd
leuk man 4 clubs uit hetzelfde land. europees voetbal noemt men dat bij de UEFA geloof ik
Dommel Wrote:leuk man 4 clubs uit hetzelfde land. europees voetbal noemt men dat bij de UEFA geloof ik

Je weet dat teveel zuurtjes eten slecht is voor je gebit, he?
Dommel Wrote:leuk man 4 clubs uit hetzelfde land. europees voetbal noemt men dat bij de UEFA geloof ik

..... Volgens mij kan de UEFA er weinig aan doen dat de clubs uit de overige tig landen niet opgewassen zijn tegen de Engelsen!!
ANTI Wrote:
Dommel Wrote:leuk man 4 clubs uit hetzelfde land. europees voetbal noemt men dat bij de UEFA geloof ik

..... Volgens mij kan de UEFA er weinig aan doen dat de clubs uit de overige tig landen niet opgewassen zijn tegen de Engelsen!!

..... maar de UEFA kan wel iets doen aan het feit dat er 4 Engelse clubs aan de CHAMPIONS League meedoen!!
Voyou Wrote:
ANTI Wrote:
Dommel Wrote:leuk man 4 clubs uit hetzelfde land. europees voetbal noemt men dat bij de UEFA geloof ik

..... Volgens mij kan de UEFA er weinig aan doen dat de clubs uit de overige tig landen niet opgewassen zijn tegen de Engelsen!!

..... maar de UEFA kan wel iets doen aan het feit dat er 4 Engelse clubs aan de CHAMPIONS League meedoen!!

Nee, dat kan (financieel-technisch) niet meer.
Als je strikt naar de naam kijkt dekt de vlag de lading niet echt nee.....
ANTI Wrote:1/2 finale:


1/2 finale:

Man Utd - Barca
Liverpool - Chelsea

Finale:

Man Utd - Liverpool

Winnaar: Man Utd

Halve finales kunnen nog steeds!!
Zolang de Turken maar winnen! :eten: :beerbros: :eten:
Tot nu toe heb ik dat best aardig bedacht zo....

De finalisten en winnaar zijn al bekend!!