FTM Forum

Full Version: Lotingen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Champions League:
Arsenal
Chelsea
Manchester United
Liverpool
Barcelona
AS Roma
Schalke '04
Fenerbache

UEFA Cup:
Bayern Munchen
Glasgow Rangers
Sporting Lissabon
PSV
Getafe
Zenit St. Petersburg
Bayer Leverkusen
Fiorentina

--
Reisje naar het zonnige zuiden zou niet verkeerd zijn voor PSV. Zolang het Zenit maar niet wordt. Dead
Munchen.... dat kost me niet zoveel vrije dagen en dat stadion staat hoog op mijn lijstje
Is die CL loting al begonnen..???

Op die livestream van mij via uefa.com gebeurt niet veel, alleen reclame filmpje!
Nu live op eurosport
arsenal - liverpool
roma - man utd
Schalke - Barca
FenerB - Chelsea
Gunstige loting. In de andere helft dan Bayern en zowel kwart- als evt. halve finale eerst uit. En als je Tottenham pakt ben je tegen Fiorentina en Rangers/Lissabon ook niet kansloos =D>

Gezien de loting lijkt Bayern me sowieso wel zeker van een finaleplek.. zitten samen met de 3 zwakste ploegen bovenin het schema.
3 engelse ploegen bij de laatste 4 CL dat is bijna zeker.
Ricochan Wrote:3 engelse ploegen bij de laatste 4 CL dat is bijna zeker.

Niets anders dan vorig jaar dus
Peter Wrote:Gunstige loting. In de andere helft dan Bayern en zowel kwart- als evt. halve finale eerst uit. En als je Tottenham pakt ben je tegen Fiorentina en Rangers/Lissabon ook niet kansloos =D>

Gezien de loting lijkt Bayern me sowieso wel zeker van een finaleplek.. zitten samen met de 3 zwakste ploegen bovenin het schema.

Retourtje Charleroi-Pisa reeds geboekt. Eindhoven-Pisa was direct al niet meer te betalen. 3 dagen van het mooi Firenze genieten :razz:
Daarna Rangers verslaan en in de finale afrekenen met Bayern [-o<
Rangers en Sporting waren beiden belabberd gisteren, maar denk toch dat Sporting daar de halve finale gaat halen. Finale tegen Bayern in Manchester zou geweldig zijn. Maar eerst de komende 4 competitieduels winnen. Als we dat doen zijn we al zo goed als zeker kampioen voor de UEFA Cup verder gaat (we zetten Ajax dan zelf op 9 punten en als zij dan bij Twente of Heerenveen gelijkspelen is het al zover). Zou ideaal zijn om echt in de finale te komen. Maar goed, voor hetzelfde geld verliezen we van Roda en Ajax.
Peter Wrote:verliezen van Roda
Hier hoef je je alvast niet meer tegen in te dekken :lol: