FTM Forum

Full Version: FC Twente - Vitesse
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Rood Büttner.. who the fuck is dat nou weer?
vallen nooit goals in deze wedstrijd en nu is het al 4-3 :eeeek:

Managers met Hersi en Kufo?
Ekslem Wrote:vallen nooit goals in deze wedstrijd en nu is het al 4-3 :eeeek:

Managers met Hersi en Kufo?

Genoeg lijkt me..
Alleen Kufo hiero
RR Wrote:
Ekslem Wrote:vallen nooit goals in deze wedstrijd en nu is het al 4-3 :eeeek:

Managers met Hersi en Kufo?

Genoeg lijkt me..

denk ik ook...

maar ik ook iig :Big Grin
Kleine Jan Wrote:maar ik ook iig :Big Grin

Verrassend... :wink:
Peter Wrote:Rood Büttner.. who the fuck is dat nou weer?

die kwam er in voor die israelier op linksback, die na 12 minuten gewisseld werd omdat hij denneboom naar binnen liet trekken en de 1-0 liet maken. :Big Grin

die aad de mos is echt een apart figuur hoor... Undecided
waf Wrote:
Peter Wrote:Rood Büttner.. who the fuck is dat nou weer?

die kwam er in voor die israelier op linksback, die na 12 minuten gewisseld werd omdat hij denneboom naar binnen liet trekken en de 1-0 liet maken. :Big Grin

die aad de mos is echt een apart figuur hoor... Undecided

Na 6 minuten al. Dit is overigens typisch De Mos gedrag: deed hij ook regelmatig bij KV Mechelen. Ik was dus niet zo verbaasd (hoewel het natuurlijk bizar blijft...).
hij heeft ook ruzie met jansen gehad, en vrijdag ook met verhaegh waarna sprockel gezegd zou hebben: wat wil je nou man, zeik toch niet zo? en hierdoor was niet sprockel maar kolk aanvoerder.

hij heeft het duidelijk niet in de hand. ik zie een afkoopsommetje aankomen.
waf Wrote:hij heeft ook ruzie met jansen gehad, en vrijdag ook met verhaegh waarna sprockel gezegd zou hebben: wat wil je nou man, zeik toch niet zo? en hierdoor was niet sprockel maar kolk aanvoerder.

hij heeft het duidelijk niet in de hand. ik zie een afkoopsommetje aankomen.

En uit welk potje gaat Vitesse dat halen ? :-k
Ach.. de gemeente springt wel weer bij.. en anders de provicie wel. Zo gaat het toch al meer als 10 jaar, niet kapot te krijgen dat ongedierte.
Box Brother Wrote:
waf Wrote:hij heeft ook ruzie met jansen gehad, en vrijdag ook met verhaegh waarna sprockel gezegd zou hebben: wat wil je nou man, zeik toch niet zo? en hierdoor was niet sprockel maar kolk aanvoerder.

hij heeft het duidelijk niet in de hand. ik zie een afkoopsommetje aankomen.

En uit welk potje gaat Vitesse dat halen ? :-k

het schijnt dat de gemeente al is teruggekrabbeld......

eerst alle schuldeisers afkopen, en dan een ouwe sok tevoorschijn halen om aadje weg te pesten. een onmogelijke vent is dat zeg, hoewel hij best wel veel nuttige dingen over voetbal zegt..., maar ja, tegenwoordig moet je meer people manager zijn he..
waf Wrote:En uit welk potje gaat Vitesse dat halen ? :-k

het schijnt dat de gemeente al is teruggekrabbeld......
[/quote]

Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is ook zo. Anders zou de gemeente Arnhem te veel imagoschade oplopen als Vites Failliet gaat Dead (voor zover ze dat niet al een jaar of 10 zijn).
harry_bierdop Wrote:Dat schijnt niet alleen zo te zijn, dat is ook zo. Anders zou de gemeente Arnhem te veel imagoschade oplopen als Vites Failliet gaat Dead (voor zover ze dat niet al een jaar of 10 zijn).


een schuld van 11 mio is kwijtgescholden 8-[ de enige voorwaarde is dat er een onderzoek komt naar het ontstaan van het gat. dat is toch niet normaal meer? als dat geen staatssteun is. :roll:
:eeeek: dit is echt niet gezond
Ach jongens.. orde van de dag dit in Arnhem! Zijn jullie de 76 miljoen hollandse florijnen vergeten die NUON niet meer terug kreeg? Of daarna de lening van 11 miljoen die nu dus wordt kwijtgescholden (toendertijd ook al een gedeelte gekregen en niet eens geleend. Of wat denk je van de overige 16 miljoen die nu wordt kwijtgescholden? Hou toch op.. ga me er niet eens meer druk over maken. Gebakken lucht verkopen is het enige wat ze kunnen daar... jaar in, jaar uit! (en stonden ze gister, voor de 3e keer in 10 jaar (LOL), weer te Vitesse is de club van Gelderland te zingen in het gemeentehuis vlak na ze weer eens gered zijn door de gemeente.

We kunnen nu wel vast weer een poll aanmaken:

Hoeveel is de schuld van vites op 18 maart 2013:
A: 7,5 tot 10 miljoen
B: 10 tot 15 miljoen
C: 15 miljoen and counting
Quote:Gebakken lucht verkopen is het enige wat ze kunnen daar... jaar in, jaar uit!
Konden ze dat maar. Dan hadden ze die sanering niet nodig gehad.
gittermaster Wrote:
Quote:Gebakken lucht verkopen is het enige wat ze kunnen daar... jaar in, jaar uit!
Konden ze dat maar. Dan hadden ze die sanering niet nodig gehad.

Ze kunnen het blijkbaar, zitten elk jaar gem. toch weer zo'n 18k donks per wedstrijd :wink:
harry_bierdop Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Gebakken lucht verkopen is het enige wat ze kunnen daar... jaar in, jaar uit!
Konden ze dat maar. Dan hadden ze die sanering niet nodig gehad.

Ze kunnen het blijkbaar, zitten elk jaar gem. toch weer zo'n 18k donks per wedstrijd :wink:

Crapshoot?
Al 10 jaar lang is het daar een crapshoot :wink:
Kots.

Al is het wel goed nieuws voor de Vitesse-aanhang, geen enkele supportersschare gun ik het faillisement van hun club.
Het verschil met de steuntrekkers is nog maar 3 punten en we spelen de 1nalaatste speeldag thuis tegen ze! Wie had 2 maanden gelden gedacht dat we ze nog in zouden gaan halen...

Kleine reminder waar onze super thuisreeks tegen vites zo'n 9 jaar geleden (tijdens de verbouwing van ons stadion) allemaal begon.

Jackiegoal, wat een held!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://video.google.nl/videoplay?docid=8774017483597813707&q=Jack+de+gier&total=7&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1">http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=1</a><!-- m -->