FTM Forum

Full Version: Ajax - Willem II
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0-1 Demouge
2-1 Hunt & Suarez
Wat is er met Gabri?
geblesseerd, greep naar zn hamstring
Hmm hopelijk kan hij woensdag gewoon weer spelen. Ik zie woensdag het liefst een PSV-Ajax waarbij beide ploegen op volle oorlogssterkte zijn, dan kan niemand achteraf smoesjes hebben en weten we om 22.45 uur wat op dit moment de beste ploeg van Nederland is. Las dat Ajax ook weer niet veel was vandaag.

Ouch dat been van Aerts zag er niet fraai uit. :eeeek:
Ik hoop dat ze genoodzaakt zijn om het hele tweede op te stellen :roll:
Ach jij ook al zo bang voor Ajax? 'Wij' staan 4 punten voor en 'wij' spelen nog 4 van de 6 resterende potjes thuis. 'Zij' hebben nog 4 loodzware uitduels voor de boeg. Woensdag puntje pakken en fluitend richting de titel.. thuis tegen Heracles of Twente moeten we de uiteindelijke nummer 2 Feyenoord op een onoverbrugbare achterstand kunnen zetten. :-"
Ach psv kan z'n favoriete spel spelen. 4-5-1, lekker achterover leunen, vooral niet voetballen en dan wachten op die ene goal, en zelfs dat hoeft niet, want ook 0-0 is genoeg...
Ajax mist Gabri enkele weken
Geplaatst op 16-03-2008

Voor Ajacied Gabri zat zondagmiddag het thuisduel in de Amsterdam ArenA tegen Willem II er al na twaalf minuten op. De Spanjaard in dienst van de Amsterdammers moest het veld ruimen vanwege een hamstringblessure. Gevreesd wordt dat de middenvelder enkele weken is uitgeschakeld. Gabri werd vervangen door de van PSV teruggehaalde Kenneth Perez.

Gabri is niet de enige die tijdens het duel in de ArenA het veld moest verlaten vanwege een blessure. Ook Willem II-spelers Maikel Aerts en Frank van der Struijk moesten al in de eerste helft het veld verlaten.
Perez scoort volgens de v Gaal theorie vervolgens tegen PSV
Siem de Jong schijnt ook twijfelachtig te zijn. Neem aan dat Ajax dan terug moet gaan grijpen op 4-4-2 voor woensdag. 3-mans middenveld zonder Gabri (en de Jong) wordt wel erg licht, zeker als je niet-meeverdedigende mensen als Suarez en Perez in de ploeg hebt.
Fabian Wrote:'live' verslag gezien op tele2 ( later op de dag dus ).

Roda verdiende 3 punten, psv verdiende niets.

Fabian Wrote:Countervoetbal tegen VVV, het moet toch niet gekker worden.....


Waarom post je wel steeds dat soort dingen over concurrenten, maar in dit topic niet gewoon dat Ajax ook weer net zo belabberd als PSV en Feyenoord speelde? :-s
Lol, ik dacht even dat je het tegen jezelf had Peter Undecided
Ik ben altijd de 1e om het toe te geven als PSV slecht speelt hoor. 8-[
SD heeft Urby geen assist gegeven, deze staat wel op voetbal.nl en eredivisie.nl.

Iemand gezien of dit een assist was?
Was het niet
Peter Wrote:Ik ben altijd de 1e om het toe te geven als PSV slecht speelt hoor. 8-[

Dat zal best, ik had het meer over het zoveel mogelijk posten van negatieve dingen van andere clubs (met name Ajax)
Kleine Jan Wrote:SD heeft Urby geen assist gegeven, deze staat wel op voetbal.nl en eredivisie.nl.

Iemand gezien of dit een assist was?

Was een assist, maar daarna wel een volle minuut gepingel van Suarez (die btw goed speelde). Vandaar mss dat de waarde van de "assist als assist" wat minder werd meegenomen door sd.

Ajax was overigens niet best, gisteren...
Flixieluv Wrote:
Kleine Jan Wrote:SD heeft Urby geen assist gegeven, deze staat wel op voetbal.nl en eredivisie.nl.

Iemand gezien of dit een assist was?

Was een assist, maar daarna wel een volle minuut gepingel van Suarez (die btw goed speelde). Vandaar mss dat de waarde van de "assist als assist" wat minder werd meegenomen door sd.

Ajax was overigens niet best, gisteren...

en lekker weer elleboogstootjes verdoezeld. de scheidsrechters hebben zeker de instructie gekregen ajakkessieden op het veld vermanend tot te spreken zodat de aanklager niks meer hoeft te doen en geen partijdigheid meer kan worden verweten?

als die grensrechter ziet dat hij een elleboogstoot geeft, dan moet hij er toch af met rood?

die van huntelaars heb ik niet teruggezien trouwens, maar die struijk is wel goed geraakt door deze gniepigerd.
Dat van Huntelaar-Struijk was gewoon ongelukkig. Suarez was geen echte elleboog waar je 4 potjes schorsing voor kunt krijgen, maar wel duidelijk dat hij net een tikkie extra uitweek om die Willem II'er net een beetje aan te tikken.
Peter Wrote:extra uitweek om die Willem II'er aan te tikken.
Een elleboog dus...... :roll:
Tsja.. 1tje die je elke pot wel 5x ziet. Helft van de spelers komt tegenwoordig dusdanig in dat de tegenstander net een tikkie krijgt. Dan kun je aan het schorsen blijven. :roll:
Tsja, tis net als in de "gewone" maatschappij, of in taalgebruik : als we met z'n allen dezelfde dingen maar (fout) blijven doen, wordt het op een gegeven moment normaal.
de nieuwe Wrote:Tsja, tis net als in de "gewone" maatschappij, of in taalgebruik : als we met z'n allen dezelfde dingen maar (fout) blijven doen, wordt het op een gegeven moment normaal.

Wat is normaal?
Als iemand jou de hele tijd op je hielen loopt te trappen op straat en hij kapt er niet mee zal je mogelijk ook even een tikkie uitdelen om te laten merken dat je daar niet van bent gediend.
Ronnie D. Wrote:
de nieuwe Wrote:Tsja, tis net als in de "gewone" maatschappij, of in taalgebruik : als we met z'n allen dezelfde dingen maar (fout) blijven doen, wordt het op een gegeven moment normaal.

Wat is normaal?
Als iemand jou de hele tijd op je hielen loopt te trappen op straat en hij kapt er niet mee zal je mogelijk ook even een tikkie uitdelen om te laten merken dat je daar niet van bent gediend.

ah, het betreft weer een ajakkessied dus we komen weer in de bagatelliseer modus. nou, als je dat op straat gebeurt, dan geef je hem toch lekker een klap voor z'n kanis? als dat niet mag word je vast veroordeeld.

geldt ook voor suares of stuntelpaars, als ze het niet meer leuk vinden mogen ze wat mij betreft een elleboog in iemands muil planten. de discussie is of dat bestraft moet worden.

wat zou die grens nou gezegd hebben gister? fluister: zuares gaf een elleboogstoot maar niet erg genoeg om hem er van af te sturen. geef hem maar een vermaning... :|
Fluister....je kunt je armen niet vasttapen aan je lijf als je een duel aangaat, en dan raak je je tegenstander wel eens..........
Soms heb je de schijn tegen, en soms niet. Deal with it.
Ronnie D. Wrote:Fluister....je kunt je armen niet vasttapen aan je lijf als je een duel aangaat, en dan raak je je tegenstander wel eens..........
Soms heb je de schijn tegen, en soms niet. Deal with it.

op zich eens, maar mijn probleem is dus dat ajakkessieden nooit de schijn tegen hebben. :razz:

en ik blijf benieuwd naar de bevindingen van die grens. daar klopt echt geen hol van.
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Fluister....je kunt je armen niet vasttapen aan je lijf als je een duel aangaat, en dan raak je je tegenstander wel eens..........
Soms heb je de schijn tegen, en soms niet. Deal with it.

op zich eens, maar mijn probleem is dus dat ajakkessieden nooit de schijn tegen hebben. :razz:

en ik blijf benieuwd naar de bevindingen van die grens. daar klopt echt geen hol van.

Tja, als ik in het stadion zit heb ik toch minstens zo vaak het omgekeerde idee.
Zal wel aan de bril liggen waar we door kijken :8: