FTM Forum

Full Version: database al dicht
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Helaas is de database gesloten. Zie de "regels" voor de openingstijden!

Iemand anders dit probleem??
Ja hijs dicht ](*,)
!!LET OP, De database sluit woensdag 19 maart om 19.00. Woensdag 19-03-2008 staat PSV-Ajax op het programma. Dit heeft consequenties voor het speelschema. Ga naar de game info pagina voor meer informatie!!


wat zijn dat voor gasten

:crazy:
was laatst ook al.... toen heeft bumnme gebeld geloof ik en was ie zo weer open :lol:

Idd weer groot pruts gehalte
O wee als ze wedstrijd van vandaag niet door laten gaan. Icon_twisted
Over die wedstrijd van vandaag gesproken.... ik moet pleite. Hup Kromkamp, Marcelis en Huntelaar #-o
OMG :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Dit is helemaal competitie vervalsing!!! Ongelooflijk wat een stel grote prutsers het zijn!

Quote:Helaas is er door een storing woensdag 19-03-2008 een fout opgetreden in de sluitingstijd van de database; deze sloot al om 18:00 in plaats van 19:00.

De organisatie van Competitie Manager heeft daarom besloten de database tot vrijdag 21-03, 18.00 te openen, zodat eventuele wijzigingen aan je team doorgevoerd kunnen worden.
De resultaten van de wedstrijd van woensdag 19-03-2008, PSV - AJAX, zijn wel verwerkt.


Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
De organisatie van Competitie Manager
haha, heb m ook binnen...
Dus team maar weer ff aanpassen nu... Smile
Een ronde met 1 wedstrijd geweest! Sommige managers zullen niet veel spelers hebben genomen van deze pot en zullen zich helemaal genaaid voelen.

Ff opletten dat er niet een extra credit wordt afgeschreven!

EDIT: credit er af dus... whahaha
Undecided Het blijft toch een fantastisch bedrijf!
Ongelooflijk.... Managers die niet hebben zitten opletten met bv Kargbo of Poulsen doen hier natuurlijk weer voordeel mee.

GROTE ZUCHT
Kun je mooi de captain weer wisselen......
Undecided :roll: :razz: :lol: :| =D> #-o :-k ](*,) :-s :-# :crazy: Notworthy
Ja Janus jij zult die 1 wedstrijd ronde ook wel als prettig ervaren :lol:
Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?
cry
Mukkus Wrote:Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?

Ex-verslaafden?
Stelletje klerelijers.
Iedere luie dombo die het vertikt om voor de woensdag een fatsoenlijk team te maken wordt nu weer op z'n wenken bedient .
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:Wat voor mensen werken er daar bij SD? Moeilijk opvoedbare ex-verslaafde jongeren, die op deze manier weer hun weg terug in de maatschappij moeten zien te vinden?

Ex-verslaafden?

Ja, ik wou het positief houden.

Ik heb zo het vermoeden dat Shortdreams binnenkort een soortgelijke melding gaat plaatsen:

Quote:Tussen a.s. zaterdagavond 23:00 uur en zondagmorgen 11:00 zal door een technische storing per ongeluk de database open komen te staan. Alvast onze excuses hiervoor!
benieuwd hoelaat de database vandaag dicht gaat....
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

Da drink je vanavond maar een biertje minder!
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

En terecht als je Alcides opstelt!

We hebben trouwens een extra credit hiervoor gekregen.
Ekslem Wrote:
Di Marci Wrote:GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!

Kost dit grapje mij ook nog eens een credit!!!!! Ongelofelijk!!!!! Zo kan ik ze ook verdienen!!!!

En terecht als je Alcides opstelt!

We hebben trouwens een extra credit hiervoor gekregen.


Verdomme ook dat nog. Heb de hele week zonder internet gezeten het was dat ik toevallig vanmiddag op het werk even keek en in al mijn enthousiasme het team even snel aangepast heb. Totaal niet meer nagekeken wie er wel en wie er niet speelt.

Maar goed misschien een kans voor kleine jan om weer een beetje in te lopen Wink