FTM Forum

Full Version: Hee- Roda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:Poulsen en Prager onzeker voor duel met Roda JC
19 maart 2008

SC Heerenveen moet het zaterdag in het thuisduel tegen Roda JC mogelijk zonder Jakob Poulsen en Thomas Prager stellen. Beide middenvelders kampen met een enkelblessure.

Prager blesseerde zich vrijdag tijdens een training, Poulsen een dag later in de noordelijke derby tegen FC Groningen (1-0) De medische staf van de Friese club bekijkt komend weekeinde of het duo inzetbaar is.
2-3 inmiddels :eeeek:
En 4-3........enerverend scoreverloop......
De Grunningers in het stadion waren hier niet blij mee kan ik je melden. :lol:
Peter Wrote:De Grunningers in het stadion waren hier niet blij mee kan ik je melden. :lol:

Hoe weet jij dat en waarom waren die daar?
Weet ik veel waarom ze er waren, maar der zaten wat Grunningers om me heen in het thuisvak, in de skyboxen achter me en bij de verlening. Telkens als er 'goalalert' op de borden kwam juichten ze als Roda scoorde, bij de 4-3 begonnen de PSV-supporters hard te juichen en waren ze opeens heel stil.
Peter Wrote:Weet ik veel waarom ze er waren, maar der zaten wat Grunningers om me heen in het thuisvak, in de skyboxen achter me en bij de verlening. Telkens als er 'goalalert' op de borden kwam juichten ze als Roda scoorde, bij de 4-3 begonnen de PSV-supporters hard te juichen en waren ze opeens heel stil.

Ooooooh...in het PSV-stadion. Zet dat er dan even bij, pannenkoek! :roll: