FTM Forum

Full Version: Gomes geschorst?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Bij diverse Ajax-supporters is grote onvrede ontstaan over het gebrek van pers-aandacht voor de overdre-ven capriolen van PSV-doelman Gomes eergisteren tegen de Amsterdammers. De Ajacieden vinden dat Gomes steviger aangepakt moet worden voor zijn vermeende aanstellerij, dat deed denken aan het theater van zijn
landgenoot Dida bij de wedstrijd Celtic - AC Milan. Die Braziliaanse doelman werd destijds door de hele voetbalwereld aan de schandpaal genageld en kreeg een schorsing van de UEFA.
Bij Ajax zijn de supporters nu van mening dat ook Gomes geschorst zou moeten worden door de KNVB. Persoonlijk zie ik het niet zo 1-2-3 gebeuren, maar het zou wel cruciaal kunnen zijn in de strijd om de landstitel. Want als er iemand in de Eredivisie rondloopt die (ook) dit seizoen veel punten heeft gepakt voor zijn club, dan is het Gomes wel...
Wat een vescrhrikkelijke onzin zeg. Hij wordt godverdomme vol geraakt door Heitinga.
Dat gele kaart vragen sloeg idd nergens op, maar hij was zo laaiend dat ie steeds opsprong, maar weer moest gaan liggen. Dat laatste toonde alleen maar aan dat ie echt pijn had!
Ik vind, en dan zal ik voor dom, debiel en achterlijk worden uitgemaakt door de neusjes, het allemaal wat overtrokken.

Laat ik ten 1e stellen dat ik die 3e keer naar de grond gaan toch ook wat overdreven vond, echter wordt hier net gedaan alsof je als je pijn hebt alleen maar kan blijven liggen. Als je kwaad of zelfs woest (vrij logisch na die actie van Heit) bent loop je dwars door elke pijn heen (oke, Eduardo niet meer dan :wink: ), waarna je pas later de echte pijn voelt. Niet meer dan logisch.. denk dat de meeste mensen die zelf voetballen dat ook wel weten. Ik heb het zelf wel eens gehad en het zelf wel eens veroorzaakt dat ik iemand echt heel fors raakte en dat ie binnen no time op gestaan was om verhaal te halen waarna ie na het opstootje toch weer naar de grond ging (en dat was geen aanstellerij).

Dat ie die 3e keer naar de grond ging was gewoon slim om de verzorger het veld in te laten komen en dus tijd te rekken. Hij had natuurlijk wel geel moeten hebben voor het vragen om een kaart, dat lijkt me duidelijk.
lol Eks was me voor!
Ekslem Wrote:Wat een vescrhrikkelijke onzin zeg. Hij wordt godverdomme vol geraakt door Heitinga.
Dat gele kaart vragen sloeg idd nergens op, maar hij was zo laaiend dat ie steeds opsprong, maar weer moest gaan liggen. Dat laatste toonde alleen maar aan dat ie echt pijn had!

Schorsen zal zeker niet gebeuren... maar als je zo enthousiast om een kaart kan vragen kan ik mij niet voorstellen dat je 10 seconden later ter aarde stort omdat je zoveel pijn hebt... Blessurebehandeling was ook niks dus echt pijn zal wel meevallen...
Wanneer is die hele Gomes-hysterie nu eens een keer afgelopen? Hij is een uitstekende keeper, misschien op dit moment wel de beste in Nederland, maar we moeten niet overdrijven. Die penaltyserie tegen Tottenham werd ook niet gewonnen dankzij hem, maar dankzij een Tottenhamspeler die tegen de paal schoot.
die zielige neusjes doen nu eigenlijk niets anders dan wat ze Gomes verwijten; ze willen hem alsnog een schorsing aansmeren met hun zielige gedoe en hun frustraties omdat het er op gaat lijken dat Ajax voor de zoveelste keer dit decennium naast het landskampioenschap grijpt. Iedereen heeft duidelijk kunnen zien dat Gomes hard in zijn buik getrapt werd; mag tie dan boos worden? Ik sluit mij volledig aan bij harry en ekslem. Maar jullie neuzen, jullie zijn de naaierds, want jullie proberen op deze laffe manier toch nog een kansje te krijgen. Haaaah!!! :crazy:
Gomes heeft ondertussen zelf toegegeven dat ie naar de grond ging om tijd te winnen. Roorda hield het op Zuid-Amerikaans temperament in een reaktie daarop, zoals Suarez zelfs op de trainingen bij Groningen penalty's probeerde te versieren. Schorsen voor dit voorvalletje lijkt me echter onmogelijk (om kaarten wordt zo vaak gevraagd, een blessure simuleren om tijd te winnen gebeurd ook zo vaak) en daar om vragen heeft een erg hoog piep-piep-calimero gehalte.
Berend Botje Wrote:Wanneer is die hele Gomes-hysterie nu eens een keer afgelopen? Hij is een uitstekende keeper, misschien op dit moment wel de beste in Nederland, maar we moeten niet overdrijven. Die penaltyserie tegen Tottenham werd ook niet gewonnen dankzij hem, maar dankzij een Tottenhamspeler die tegen de paal schoot.

Ik wil niet veel zeggen, maar als Gomes niet bij Psv in doel had gestaan had ze dat zeker 10 tot 12 punten gescheeld.
En ik denk dat ik als ervaren keeper (als zeg ik het zelf, hoofdklasse ervaring) toch wel mag zeggen dat Gomes echt van wereldklasse is. Ik zie echt wel het verschil tussen een keeper die ballen tegen houdt en iemand met talent. Zoals ik ook altijd heb gevonden dat Waterman een overschatte keeper is.
Maar wees gerust ook wij hebben met Nederland een fantastische keeper, die op het EK ook het verschil wel eens kan maken.
Bredanaar Wrote:die zielige neusjes doen nu eigenlijk niets anders dan wat ze Gomes verwijten; ze willen hem alsnog een schorsing aansmeren met hun zielige gedoe en hun frustraties omdat het er op gaat lijken dat Ajax voor de zoveelste keer dit decennium naast het landskampioenschap grijpt. Iedereen heeft duidelijk kunnen zien dat Gomes hard in zijn buik getrapt werd; mag tie dan boos worden? Ik sluit mij volledig aan bij harry en ekslem. Maar jullie neuzen, jullie zijn de naaierds, want jullie proberen op deze laffe manier toch nog een kansje te krijgen. Haaaah!!! :crazy:

Echt met de dag triester die Bredanaar.

@ het topic: Natuurlijk moet ie niet geschorst worden, zou belachelijk zijn, maar Ekslem; Heitinga raakt m vol?!?! Dat viel echt wel mee hoor...
Was zwaar aanstellen, maar geef m eens ongelijk
Jammer dat er voor gefloten werd anders had Heitinga nu nog geschorst kunnen worden. Vuile hond dat het is! :8:
Bredanaar Wrote:die zielige neusjes doen nu eigenlijk niets anders dan wat ze Gomes verwijten; ze willen hem alsnog een schorsing aansmeren met hun zielige gedoe en hun frustraties omdat het er op gaat lijken dat Ajax voor de zoveelste keer dit decennium naast het landskampioenschap grijpt. Iedereen heeft duidelijk kunnen zien dat Gomes hard in zijn buik getrapt werd; mag tie dan boos worden? Ik sluit mij volledig aan bij harry en ekslem. Maar jullie neuzen, jullie zijn de naaierds, want jullie proberen op deze laffe manier toch nog een kansje te krijgen. Haaaah!!! :crazy:

=D> Kijk, daar komt de ware breda-nar weer eens boven! Eerst de salonethicus uithangen met "je bent gek als je een ster als avatar neemt" en "hoe durf je me voor anitsemiet uit te maken", en nu zelf als een volslagen idioot rebbelen over "zielige neusjes" en "neuzen"... Verder: in reactie op een bericht met een algemene strekking als een dolle idioot allerlei mensen voor laf en naaierds uitmaken... Hoe triest kun je zijn.

Jij bent toch wel met afstand de meest zielige vent van het forum!
Gomes had geel moeten krijgen omdat hij om een kaart vroeg, een schorsing zou zwaar overdreven zijn.
Het uitvak wordt mogelijk wel een paar jaar geschorst. En terecht. Zielepootjes.

Nauwgezet onderzoek naar wangedrag Ajax-supporters
21 maart 2008 13:45
PSV verricht uitgebreid onderzoek naar het wangedrag van een aantal Ajax-supporters afgelopen woensdag in bezoekersvak van het Philips Stadion. Zo’n tien minuten voor het einde wisten zij met veel geweld een vluchtdeur in de scheidingswand van het bezoekersvak kapot te trappen; waarna de zaak escaleerde.

Mensen gewond
Een groep van zo’n twintig tot dertig van hen wist via de ontstane opening het bezoekersvak te verlaten. PSV-stewards die in deze ruimte aanwezig waren moesten door het geweld vluchten en raakten hierbij gewond. De groep Ajax-supporters gooiden vervolgens met diverse materialen - ondermeer een deel van het tevoren vernielde lexaanglas en een brandblusser die daar preventief aanwezig moet zijn - richting stewards en PSV-supporters. Ook hierbij raakten diverse mensen gewond. Nadat deze groep ook een deel van het (het bezoekersvak omringende) veiligheidsnet hadden vernield, werden twee stuks zwaar vuurwerk richting PSV supporters gegooid. Diverse personen, onder wie PSV-supporters en stewards, raakten hierbij gewond aan handen en oren. Uiteindelijk is deze groep Ajax-aanhangers weer in het bezoekersvak terecht gekomen.

Uitgebreid onderzoek
PSV is direct na de wedstrijd gestart met een uitgebreid onderzoek naar deze gebeurtenissen. Er zijn diverse verklaringen opgenomen van slachtoffers en getuigen en de beelden van het camerasysteem zijn bestudeerd. Deze camerabeelden blijken een goed beeld te geven van de gebeurtenissen en PSV gaat er van uit dat deze beelden - die in beslag genomen zullen worden door de politie - voldoende aanknopingspunten bieden om de schuldigen te identificeren. PSV onderzoekt ook hoe uitbraak van supporters uit het bezoekersvak in de toekomst beter voorkomen kan worden. Daar het bezoekersvak moet voldoen aan regelgeving inzake vluchtwegen en andere bepalingen zijn er echter wel beperkingen aan het barricaderen van het bezoekersvak. PSV gaat er van uit dat bezoekende supporters naar het Philips Stadion te komen om hun elftal aan te moedigen en niet om opzettelijk vernielingen te plegen en mensen ernstig in gevaar te brengen.

Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.
[Image: 5.JPG]

[Image: 179088_661_1206006585658-0708-PSVAJXfoto4681.jpg]
[Image: 20080320191804_loser_Gomes.jpg]
De frustratie zit echt heel diep. :8:
nee hoor, kwam m toevallig tegen en dacht die kan er mooi onder Smile
haha ik vind t een fantastische photoshop! (alhoewel je rechts naast de R wel oneffenheden ziet)
gittermaster Wrote:nee hoor, kwam m toevallig tegen en dacht die kan er mooi onder Smile
Doelde ook niet op jou maar op de maker. Wink
Deed Gomes in de thuiswedstrijd ook al, beetje zielig lopen doen en zwaar overdreven reageren. Hij werd ook zeker niet vol geraakt en dat verhaal van hij stond op en voelde pas later de pijn is ook onzin.

Nu vind ik hem hierom schorsen nog grotere onzin.

Geweldige keeper maar het kan zooo een sneu manneke zijn.
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:die zielige neusjes doen nu eigenlijk niets anders dan wat ze Gomes verwijten; ze willen hem alsnog een schorsing aansmeren met hun zielige gedoe en hun frustraties omdat het er op gaat lijken dat Ajax voor de zoveelste keer dit decennium naast het landskampioenschap grijpt. Iedereen heeft duidelijk kunnen zien dat Gomes hard in zijn buik getrapt werd; mag tie dan boos worden? Ik sluit mij volledig aan bij harry en ekslem. Maar jullie neuzen, jullie zijn de naaierds, want jullie proberen op deze laffe manier toch nog een kansje te krijgen. Haaaah!!! :crazy:

=D> Kijk, daar komt de ware breda-nar weer eens boven! Eerst de salonethicus uithangen met "je bent gek als je een ster als avatar neemt" en "hoe durf je me voor anitsemiet uit te maken", en nu zelf als een volslagen idioot rebbelen over "zielige neusjes" en "neuzen"... Verder: in reactie op een bericht met een algemene strekking als een dolle idioot allerlei mensen voor laf en naaierds uitmaken... Hoe triest kun je zijn.

Jij bent toch wel met afstand de meest zielige vent van het forum!

:lol: Sjongejonge wat laat jij je door je blindehaatgevoelens leiden; je noemt mij een salonethicus omdat ik het kinderlijk provocerend vind dat je de davidsster misbruikt en moet het dan accepteren dat ik hierdoor voor een antisemiet wordt uitgemaakt? En o wat erg, nu haal ik het zelfs in mijn hoofd om 'neuzen' te schrijven. Wat ben ik dan toch hypocriet zeg :roll: Wat je met 'algemene strekking' bedoelt snap ik niet maar ik reageer toch denk ik duidelijk op het bericht dat Ajax-supporters vinden dat Gomes vervolgd moet worden. Overigens laat je, zoals wel vaker, door je hooghartige toontje en je beledigingen weer merken op welk niveau ik jou kan inschatten.
b.t.w. leuk gevonden hoor dat 'Breda-nar' =D> =D>
Haha, door dit verhaal maak je je bijkans nog belachelelijker =D>

Ignorance is bliss zullewemaarzegge Xtragaap4de
filmans Wrote:=D> Kijk, daar komt de ware breda-nar weer eens boven! Eerst de salonethicus uithangen met "je bent gek als je een ster als avatar neemt" en "hoe durf je me voor anitsemiet uit te maken", en nu zelf als een volslagen idioot rebbelen over "zielige neusjes" en "neuzen"...

hij werd toch ten onrechte voor antisemiet uitgemaakt? en wat is er treurig aan dat hij het woord neusjes gebruikt? of vind je dat ook antisemitisch? krijg je nu net zoals treesong van die frits barend trekjes, dat als iemand een scheet laat hij iets tegen joden heeft omdat een grote neus meer ruikt?

doe niet zo treurig man.
Treesong Wrote:Haha, door dit verhaal maak je je bijkans nog belachelelijker =D>

Ignorance is bliss zullewemaarzegge Xtragaap4de

ik kan me herinneren dat jij bredanaar volstrekt ten onrechte voor antisemiet uitmaakte en toen hij daar terecht verbolgen op reageerde niets meer van je liet horen.

die stilte ipv nederig je excuses aanbieden was wat mij betreft bepaald ongepast. niet elke ignorance is bliss zeg maar....
:razz:
waf Wrote:
filmans Wrote:=D> Kijk, daar komt de ware breda-nar weer eens boven! Eerst de salonethicus uithangen met "je bent gek als je een ster als avatar neemt" en "hoe durf je me voor anitsemiet uit te maken", en nu zelf als een volslagen idioot rebbelen over "zielige neusjes" en "neuzen"...

hij werd toch ten onrechte voor antisemiet uitgemaakt? en wat is er treurig aan dat hij het woord neusjes gebruikt? of vind je dat ook antisemitisch? krijg je nu net zoals treesong van die frits barend trekjes, dat als iemand een scheet laat hij iets tegen joden heeft omdat een grote neus meer ruikt?

doe niet zo treurig man.

Met FritsBarendtrekjes heeft dit niks te maken, bafmans. Feit is dat breda-nar zich herhaaldelijk op dit forum presenteert als het braafste jongetje van de klas resp. het heiligste boontje van de kerk. Meneertje heeft zich veelvuldig voorgedaan als oppassende opa, die vindt dat "de normen en waarden vervagen". 9 van de 10 posts kwamen niet door de "ballotagecommissie breda-nar". Nu dit flinterdunne laagje vernis er keurig afbladdert, gezien de botte opmerkingen die hij plaatst (waarbij ik aanteken dat breda-nar posts plaatst die hij zelf "vroeger" altijd als ongepast zou hebben geduid, daar gaat het dus om, en het staat er los van of ikzelf vind dat de naam neusjes al dan niet door de beugel kan!), lijkt het me nogal terecht om dit stukje brabantse (sorry ekslem :razz: ) hypocrisie als salonethicus te duiden.

Sowieso zie ik niet in wat daar treurig aan is.
Het voorbeeld dat jij hier gaf over het feit dat ik van het uiten van een antisemitische opmerking werd beschuldigd heb jij eerder (terecht) als onwaar bestempeld. Waarom jij dan nu plotseling daarnaar verwijst vind IK hypocriet en huichelachtig. Graag voorbeelden van die 9 van de 10 posts dat ik mij als een moraalridder gedraag. Ik heb namelijk sterk de indruk dat je (met je beschermheer Treesong) niet goed tegen kritiek kan en dat je me daarom niet kan luchten. :x
'Neusje' is toch kort voor 'neusje van de zalm'? Dat is toch juist een soort eretitel? Die toch heel goed bij Ajax en zijn supporters past?
Flixieluv Wrote:Met FritsBarendtrekjes heeft dit niks te maken, bafmans.

ik vind dus van wel, liksiefluv. en jij kan mij in ieder geval in je enorme betoog niet uitleggen waarom je anders de link legt tussen de beschuldiging die jegens hem werd geuit en je opmerking over het feit dat hij het heeft over neusjes.

je bent aan het zoeken naar kritiek op opa. overigens is bredanaar ook opa en ik weet zeker dat hij (indachtig zijn gezinssituatie die hij me wel eens heeft toevertrouwd) zich niet schuldig maakt aan racisme.

ook zijn moraalridderisme ontgaat mij, ofwel ik stoor me er niet aan, omdat ik het erg vaak met hem eens ben. maar ik ben ook een moraalridder, vuile stinkende kutbelg, met je scc voor mechelen en ajakkes. :razz:
Bredanaar Wrote:Het voorbeeld dat jij hier gaf over het feit dat ik van het uiten van een antisemitische opmerking werd beschuldigd heb jij eerder (terecht) als onwaar bestempeld. Waarom jij dan nu plotseling daarnaar verwijst vind IK hypocriet en huichelachtig. Graag voorbeelden van die 9 van de 10 posts dat ik mij als een moraalridder gedraag. Ik heb namelijk sterk de indruk dat je (met je beschermheer Treesong) niet goed tegen kritiek kan en dat je me daarom niet kan luchten. :x

Ik kan hier nu ff geen concrete voorbeelden van geven, maar het staat me bij dat je een moralist eerste klas bent. Aan jou dus om het tegendeel te bewijzen! :razz:
Pages: 1 2