FTM Forum

Full Version: Sparta Rotterdam - Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Meespelen De Cler en Timmer twijfelachtig

Het is twijfelachtig of Feyenoord zondag tegen Sparta de beschikking heeft over Tim de Cler en Henk Timmer. De linksback heeft last van zijn hamstring en de verwachting is dat hij niet tijdig fit is voor het duel met de stadsgenoot. Henk Timmer verliet vrijdagochtend de training met een pijnlijke schouder. Of hij op tijd fit is, valt niet te zeggen.
--
Timmer weer twijfelachtig. Undecided
wat een grap idd. Confused
Ik snap hem niet.
Wat een aanfluiting, dat doelpunt van Sparta. Was het "de arm van Allah" ?
2-1 Boukhari
Feyenoord wordt wel enigszins genaaid door Jol, heb ik het idee.....
3-2 Sparta. Feyenoord dus toch geen kampioen waf. Sad
3-2 :roll:
Ohohoh die Dick Jol
Pff.. echt 3 punten door de neus van Feyenoord geboord vandaag. Zelden gezien dat een club zo genaaid is.. zul je zien dat Sparta door deze 3 punten in de eredivisie blijft.
Met name die goal van Bruins had nooit afgekeurd mogen worden.
Jol zal wel bij de groenteboer langs geweest zijn?
ik heb alleen geluisterd naar radio rijnmond, heb dus niets gezien, maar op de radio waren ze wel lyrisch over de derby. ook zij wisten al zeker dat die goal van bruins moest tellen en die van boukhari niet, maar ik moest terugdenken aan vorig jaar toen feyenoord een dubieuze pingel kreeg en sparte na hands van greene niet. toen voelden zij zich enorm verneukt, en ook wel terecht. op de een of andere manier kan ik het van jol nog wel hebben, dat is eigenlijk de enige scheids die ik een beetje trek.

de laatste minieme kans op het kampioenschap is nu verkeken. feli peter en bredanaar, dat kan nu echt niet meer stuk.

nu maar hopen dat wij in de top 5 blijven, hoewel die pleeoffs sportief gezien een drama blijven.
Der zijn nog 12 punten te verdelen, dus er kunnen nog steeds 6 ploegen kampioen worden! Wink
Dick Jol floot zijn beste wedstrijd sinds jaren. =D>
Dommel Wrote:Dick Jol floot zijn beste wedstrijd sinds jaren. =D>

Na de reguliere wedstrijd, onder de douche, zeker?
Gerben Zonderland Wrote:
Dommel Wrote:Dick Jol floot zijn beste wedstrijd sinds jaren. =D>

Na de reguliere wedstrijd
Bij de bookies :wink: