FTM Forum

Full Version: VVV - NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zie net dat de complete achterhoede van NEC op scherp staat. Amrabat kan zn toekomstige club dus een mooie dienst bewijzen door met wat mooie acties voor gele kaarten bij NEC te zorgen. :razz:
Morgen leuk dagje... flinke groep die afreist naar Venlo. uitvak uitverkcoht voor 500 man.. maar gaat nog dikke groep op de bonnefooi. Weer keertje ouderwets, dikke groep, veel sfeer, lekker ouderwets stadion, brak uitvak.

Zin erin.. laatste keer VVV uit was de redding voor NEC destijds. Nacompetitie, 3e wedstrijd, 1e 2 wedstrijden verloren, 2-0 achter, Nijmeegse Danny komt het veld op en geeft, de door NEC aan VVV verhuurde, Maurice Graef een kopstoot omdat deze constant "z'n eigen" publiek aan het provoceren was. Vervolgens komt NEC op 1-2, 2-2 en maakt Emiel van Eijkeren in de dying seconds de beslissende goal uit een pingel. Thuis rollen we ze vervolgens met 6-0 op, uit bij Emmen wordt ook gewonnen en de laatste wedstrijd in en tegen Cambuur wordt ook met 1-5 (geloof ik) gewonnen waarna we toch in de eredivisie blijven. Legendarisch verhaal, als ze gedegradeerd waren hadden ze nu wrs nog ergens in de middenmoot van de jupiler leauge meegehobbeld. Wat was er gebeurd als Danny niet het veld was opgegaan?? Hij had wrs dan nog wel een leven gehad, hij kon z'n heldenrol iig niet aan en loopt nu ergens zwaar verslaafd rond.
Bedoel je Danny Hoekman??
En weer 3 punten voor NEC, 90+2e minuut ditmaal.

Harry gaat Europa in! :cheers:
Peter Wrote:En weer 3 punten voor NEC, 90+2e minuut ditmaal.

El Ak?
Nee, wel onterecht want buitenspel.
Wat een fantastische dag. Echt ouderwets!

Ik kwam smorgens om half 8 uit de kroeg, toch maar ff geslapen, natuurlijk verslapen, uiteindelijk toch om 12.29 in het vak. Heerlijk weer, de zon stond vol op het bom en bomvolle uitvak, je kon rustig in je t-shirt gaan staan zonder het koud te hebben. 1e helft was VVV beter, missen denk ik wel 8 opgelegde kansen, NEC mist ook een keer of 4 vrij voor de goal. Bij rust was een 4-2 reeëlere geweest als 1-0. 2e helft VVV niet meer gezien, NEC kreeg kans op kans maar mistte vrijwel elke keer de finishing touch. Dan gaat die bal van de beuk er toch nog in en daarna was het gewoon alles of niets... vol op de aanval en dan maakt Held Sibum die 1-2, met de hand in buitenspelpositie Notworthy . Eindelijk hebben we eens geluk.. uitvak ontplofte natuurlijk, maar ook op de tribune voor ons zaten geloof ik meer man uit Nijmegen als uit Venlo. Denk dat er zeker 300 man voor ons zaten van NEC en ook op de hoofdtribune zaten honderden NEC'ers. Zag op tt dat er 6000 man waren, denk dat minimaal 1/6 NEC was Notworthy .

Nu krijg je een zwaar programma, benieuwd of het nog wat wordt. Vites thuis moet je pakken, Roda uit doen ze het altijd slecht en ook bij NAC hebben ze het vaak moeilijk.
harry_bierdop Wrote:Eindelijk hebben we eens geluk.. uitvak ontplofte natuurlijk, maar ook op de tribune voor ons zaten geloof ik meer man uit Nijmegen als uit Venlo. Denk dat er zeker 300 man voor ons zaten van NEC en ook op de hoofdtribune zaten honderden NEC'ers. Zag op tt dat er 6000 man waren, denk dat minimaal 1/6 NEC was Notworthy .

Ach en zaterdag in Nijmegen ist stadion weer voor 1/6e deel gevuld met PSV-fans. Wink
harry_bierdop Wrote:Wat een fantastische dag. Echt ouderwets!

Ik kwam smorgens om half 8 uit de kroeg, toch maar ff geslapen, natuurlijk verslapen, uiteindelijk toch om 12.29 in het vak. Heerlijk weer, de zon stond vol op het bom en bomvolle uitvak, je kon rustig in je t-shirt gaan staan zonder het koud te hebben. 1e helft was VVV beter, missen denk ik wel 8 opgelegde kansen, NEC mist ook een keer of 4 vrij voor de goal. Bij rust was een 4-2 reeëlere geweest als 1-0. 2e helft VVV niet meer gezien, NEC kreeg kans op kans maar mistte vrijwel elke keer de finishing touch. Dan gaat die bal van de beuk er toch nog in en daarna was het gewoon alles of niets... vol op de aanval en dan maakt Held Sibum die 1-2, met de hand in buitenspelpositie Notworthy . Eindelijk hebben we eens geluk.. uitvak ontplofte natuurlijk, maar ook op de tribune voor ons zaten geloof ik meer man uit Nijmegen als uit Venlo. Denk dat er zeker 300 man voor ons zaten van NEC en ook op de hoofdtribune zaten honderden NEC'ers. Zag op tt dat er 6000 man waren, denk dat minimaal 1/6 NEC was Notworthy .

Nu krijg je een zwaar programma, benieuwd of het nog wat wordt. Vites thuis moet je pakken, Roda uit doen ze het altijd slecht en ook bij NAC hebben ze het vaak moeilijk.

Als je de 2-0 niet maakt gaat het mis. 3 punten waren broodnodig. Als je het spel in de tweede helft ziet zou een gelijkspel niet meer dan verdiend zijn geweest. Door die schele kutscheids verlies je in de laatste minuut nog 1 punt. Komend weekend zal het moeten gebeuren voor VVV.

Supersfeer trouwens in het stadion. Had eigenlijk niet anders verwacht gezien het verleden. Harry feli met de punten
Riekki Wrote:Als je de 2-0 niet maakt gaat het mis. 3 punten waren broodnodig. Als je het spel in de tweede helft ziet zou een gelijkspel niet meer dan verdiend zijn geweest. Door die schele kutscheids verlies je in de laatste minuut nog 1 punt. Komend weekend zal het moeten gebeuren voor VVV.

Supersfeer trouwens in het stadion. Had eigenlijk niet anders verwacht gezien het verleden. Harry feli met de punten

Je bedoeld de 1e helft denk ik? 2e helft heb ik, op een spaarzame counter na, VVV niet meer gezien. 1e helft had het idd ook 6-3 oid kunnen staan. Vergeet niet dat ook NEC een keer of 4 vrij voor de keeper heeft gestaan, met dat moment voorop waarbij die laatste man van jullie de bal verspeeld op de rand van de 16 en Lens én Holman vrij staan voor de keeper maar Lens het voor elkaar krijgt de bal naast te krijgen met een halve stift ofzo? Kon het niet goed zien vanuit het uitvak...
Nee ik bedoel het spel in de tweede helft. De eerste helft had idd makkelijk 6-3 kunnen zijn. Maar tweede helft kwam vvv er niet meer aan te pas hoewel ze ook minimaal 2 keer hadden moeten scoren.
Het moment wat jij aanhaalt was idd geklungel. Niet echt de schuld van Reekers maar wederom Begois die staat te klooien. Precies zo'n zelfde moment heeft vvv tegen nac ook al eens de wedstrijd gekost toen Lurling de bal gewoon kon binnentikken.

Voor mijn gevoel was een 1-1 een terechte uitslag geweest bij vvv-nec. Zeker als je bekijkt hoe je in de 92ste minuut de 1-2 tegenkrijgt.
Riekki Wrote:Voor mijn gevoel was een 1-1 een terechte uitslag geweest bij vvv-nec. Zeker als je bekijkt hoe je in de 92ste minuut de 1-2 tegenkrijgt.
Dat doelpunt is een farce van de bovenste plank, (bijna nog erger dan de eerste van Boukhari tegen Feyenoord) buitenspel en nog hands ook (volgens Sibum zelf). Ongelooflijk dat dit nog kan.
de nieuwe Wrote:
Riekki Wrote:Voor mijn gevoel was een 1-1 een terechte uitslag geweest bij vvv-nec. Zeker als je bekijkt hoe je in de 92ste minuut de 1-2 tegenkrijgt.
Dat doelpunt is een farce van de bovenste plank, (bijna nog erger dan de eerste van Boukhari tegen Feyenoord) buitenspel en nog hands ook (volgens Sibum zelf). Ongelooflijk dat dit nog kan.

Haha geweldige goal. Niet meer dan terecht ook, als wij de komende 4 wedstrijden allemaal dmv van een onterechte pingel in de laatste minuut winnen dan is de boel wel weer enigzins gecompenseerd.

Tripplexxx Wrote:Bedoel je Danny Hoekman??

Nee een supporter!
de nieuwe Wrote:
Riekki Wrote:Voor mijn gevoel was een 1-1 een terechte uitslag geweest bij vvv-nec. Zeker als je bekijkt hoe je in de 92ste minuut de 1-2 tegenkrijgt.
Dat doelpunt is een farce van de bovenste plank, (bijna nog erger dan de eerste van Boukhari tegen Feyenoord) buitenspel en nog hands ook (volgens Sibum zelf). Ongelooflijk dat dit nog kan.

Kreeg in de 92ste minuut de hoon van heel het vak over me heen omdat ik tijdens de wedstrijd enkele keren had geroepen dat ik die scheids best aardig vond fluiten. 8-[
Kan ik me voorstellen dat je dat, tot de 91e minuut, vond.

Ik vond het trouwens echt lachwekkend hoe Muslu werd uitgefloten na die grove charge van Soltani op Muslu. Echt lachwekkend dat Muslu vanaf dat moment tot diep in de 2e helft werd uitgefloten als ie aan de bal kwam. Als er 1 iemand geen matenaaier is, gewoon een bikkel en meteen opstaat is hij het wel. Soltani mocht blij zijn dat ie op veld mocht blijven staan ](*,) .

Die Mampueya (ofzo iets) bleef wel opkomen zeg.. bleef maar gaan. Schitterend. Met hem erin heb je geen rechtshalf nodig...
harry_bierdop Wrote:Kan ik me voorstellen dat je dat, tot de 91e minuut, vond.

Ik vond het trouwens echt lachwekkend hoe Muslu werd uitgefloten na die grove charge van Soltani op Muslu. Echt lachwekkend dat Muslu vanaf dat moment tot diep in de 2e helft werd uitgefloten als ie aan de bal kwam. Als er 1 iemand geen matenaaier is, gewoon een bikkel en meteen opstaat is hij het wel. Soltani mocht blij zijn dat ie op veld mocht blijven staan ](*,) .

Die Mampueya (ofzo iets) bleef wel opkomen zeg.. bleef maar gaan. Schitterend. Met hem erin heb je geen rechtshalf nodig...

Altijd leuk die Mampuya. Iedereen meteen zingen "du hast die haren schonn". :-({|=
Peter Wrote:
harry_bierdop Wrote:Eindelijk hebben we eens geluk.. uitvak ontplofte natuurlijk, maar ook op de tribune voor ons zaten geloof ik meer man uit Nijmegen als uit Venlo. Denk dat er zeker 300 man voor ons zaten van NEC en ook op de hoofdtribune zaten honderden NEC'ers. Zag op tt dat er 6000 man waren, denk dat minimaal 1/6 NEC was Notworthy .

Ach en zaterdag in Nijmegen ist stadion weer voor 1/6e deel gevuld met PSV-fans. Wink

NEC-fans bieden seizoenkaarten te koop aan

De kans is groot dat PSV in Nijmegen niet alleen gesteund wordt door de 600 supporters in het bezoekersvak. Veel supporters van NEC zijn bereid hun abonnementen en losse tickets via online verkoopsites voor klinkende euro's van de hand te doen. Zelfs business seats kaarten worden te koop aangeboden aan PSV-ers die hun club in Nijmegen kampioen willen zien worden. Timmy Simons krijgt zaterdag de schaal uitgereikt als PSV wint van NEC en als Ajax een half uur eerder heeft verloren op bezoek bij Heerenveen.
--

Je had goud geld kunnen verdienen Harry. Wink Dat mensen hun seizoenkaart aanbieden lijkt me overigens sterk, Vitesse komt toch ook nog na PSV? Neem aan dat geen NEC'er dat wil missen. :eeeek:
Nee zal wel om kaartjes gaan... maar goed, je kan 4 kaarten halen op een SCC. In mijn directe omgeving, zeg maar de mensen waarmee ik dagelijks om ga, ken ik al minimaal 20 man met een SCC. Maar geen zin in al dat gedoe (kan ik beter een dagje pokeren :wink: ), bovendien... 2 boertjes in een vak achter de goal is leuk. Maar als er 500 zitten is het toch minder leuk :8:
Ik denk trouwens niet dat er 2000 man komen van PSV, denk dat je niet verder komt als 1/12 deel :wink:
zozo, wordt er weer eens op glory gehunt? :razz:
Riekki Wrote:Altijd leuk die Mampuya. Iedereen meteen zingen "du hast die haren schonn". :-({|=

Daarom zongen wij na de 1-2 ook: Schade Deutschland, alles ist vorbei!!

Toch wel mooi hoor om in duitsland op z'n duits te winnen!