FTM Forum

Full Version: Voetbalschoenen te koop
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Beste EJR,

Graag wil ik U namens Sportdreams hartelijk feliciteren met het behalen van de derde plaats in de zesde ronde van Competitie Manager 2007-2008!

Hiermee heeft U een paar Li-Ning :eeeek: voetbalschoenen gewonnen; deze fantastische prijs wordt U aangeboden door officiële prijzenpartner Li-Ning.

Om uw prijs zo snel mogelijk te kunnen versturen hebben wij uw adresgegevens nodig. Wij verzoeken U daarom uw gegevens aan ons te sturen door te reageren op deze email:

Schoenmaat!
Adres (straat, postcode, woonplaats)
Geboortedatum
Telefoonnummer / mobiele telefoonnummer

In afwachting van uw antwoord,

Met sportieve groet,

Mick de Meijer

Sportdreams
Deze prijs viel in betere aarde!
Was wel een spannende periode,ook doordat SD besliste om VVV-FCT en AZ-Feyenooit nog mee te tellen.Gelukkig bleef ik ondanks die onnozele beslissing van hun nr 1.


Quote:Beste H,

Graag wil ik U namens Sportdreams hartelijk feliciteren met het behalen van de eerste plaats in de zesde ronde van Competitie Manager 2007-2008!

Hiermee heeft U een Multimedia PC gewonnen \Big Grin/ ; deze fantastische prijs wordt U aangeboden door officiële prijzenpartner Alternate.


Om uw prijs zo snel mogelijk te kunnen versturen hebben wij uw adresgegevens nodig. Wij verzoeken U daarom uw gegevens aan ons te sturen door te reageren op deze email:

Adres (straat, postcode, woonplaats)
Geboortedatum
Telefoonnummer / mobiele telefoonnummer

In afwachting van uw antwoord

Met vriendelijke groet,

Mick de Meijer

Sportdreams
Geachte D,
Graag wil ik u namnes Sportdreams feliciteren met het behalen van de titel "zeikstraal van het jaar". Wij hebben werkelijk krom gelegen van het lachen na al uw boze mailtjes.
Natuurlijk heeft u gelijk en zijn wij een stelletje prutsres die de regels aanpassen als wij daar zin in hebben, maar he... Wij hebben dat recht.
Hiermee heeft U een toiletbril gewonnen; deze fantastische prijs is U aangeboden door onszelf. Hiervoor hebben wij met liefde diep in onze eigen buidel getast.
Eigenlijk heeft u er zelf voor betaald met al de credits die wij afgeschreven hebben voor dit spel waar wij toch de regels van bepalen.
Gaat u vooral door met het "zeiken", zo hebben wij elke morgen wat om over te lachen.

Met vriendelijke groet,

Mick de Meijer

Sportdreams
gittermaster Wrote:Geachte D,
Graag wil ik u namnes Sportdreams feliciteren met het behalen van de titel "zeikstraal van het jaar". Wij hebben werkelijk krom gelegen van het lachen na al uw boze mailtjes.
Natuurlijk heeft u gelijk en zijn wij een stelletje prutsres die de regels aanpassen als wij daar zin in hebben, maar he... Wij hebben dat recht.
Hiermee heeft U een toiletbril gewonnen; deze fantastische prijs is U aangeboden door onszelf. Hiervoor hebben wij met liefde diep in onze eigen buidel getast.
Eigenlijk heeft u er zelf voor betaald met al de credits die wij afgeschreven hebben voor dit spel waar wij toch de regels van bepalen.
Gaat u vooral door met het "zeiken", zo hebben wij elke morgen wat om over te lachen.

Met vriendelijke groet,

Mick de Meijer

Sportdreams


Voor deze prijs dacht ik ook in aanmerking te komen, maar de prijs is je van harte gegunt gitter.
Euhm Vos? Als in gloryhunter? :razz: