FTM Forum

Full Version: Quiz Kwartfinale
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Welke Nederlandse scheidsrechter was de laatste die een Champions League-finale floot?
Dick Jol in 2001 Bayern München vs Valencia
met 12 penalty's in de eerste 3 minuten toch? Undecided
Bumme Wrote:Welke Nederlandse scheidsrechter was de laatste die een Champions League-finale floot?
Dick Jol in 2001 Bayern München vs Valencia

:cry: Dat was de tijd van Mendieta, als verdediger in de database bij SD maar spelend op het middenveld en regelmatig scorend! Goeie ouwe tijd.. :cry:
Voyou Wrote:
Bumme Wrote:Welke Nederlandse scheidsrechter was de laatste die een Champions League-finale floot?
Dick Jol in 2001 Bayern München vs Valencia

:cry: Dat was de tijd van Mendieta, als verdediger in de database bij SD maar spelend op het middenveld en regelmatig scorend! Goeie ouwe tijd.. :cry:

niet huilen jij, jij hebt al genoeg geld gewonnen met een spelletje, ontzettend rupsje nooitgenoeg. :razz:
waf Wrote:
Voyou Wrote:
Bumme Wrote:Welke Nederlandse scheidsrechter was de laatste die een Champions League-finale floot?
Dick Jol in 2001 Bayern München vs Valencia

:cry: Dat was de tijd van Mendieta, als verdediger in de database bij SD maar spelend op het middenveld en regelmatig scorend! Goeie ouwe tijd.. :cry:

niet huilen jij, jij hebt al genoeg geld gewonnen met een spelletje, ontzettend rupsje nooitgenoeg. :razz:

Hakkuh

Binnenkort naar Een tegen 100, ben benieuwd! :razz:


Maar wat heeft dat eigenlijk met Mendieta te maken? :-k
:razz:
Voyou Wrote:
waf Wrote:
Voyou Wrote:
Bumme Wrote:Welke Nederlandse scheidsrechter was de laatste die een Champions League-finale floot?
Dick Jol in 2001 Bayern München vs Valencia

:cry: Dat was de tijd van Mendieta, als verdediger in de database bij SD maar spelend op het middenveld en regelmatig scorend! Goeie ouwe tijd.. :cry:

niet huilen jij, jij hebt al genoeg geld gewonnen met een spelletje, ontzettend rupsje nooitgenoeg. :razz:

Hakkuh

Binnenkort naar Een tegen 100, ben benieuwd! :razz:


Maar wat heeft dat eigenlijk met Mendieta te maken? :-k

ook zo'n one day fly. heeft het even leuk gedaan, daarna geen flikker meer gepresteerd. :wink:

en je moet niet huilen dat je nu niemand meer kan vinden waarmee je gemakkelijk onderscheid maakt in dit spelletje, dat bedoelde ik eigenlijk.
waf Wrote:ook zo'n one day fly. heeft het even leuk gedaan, daarna geen flikker meer gepresteerd. :wink:

:razz:

Quote:en je moet niet huilen dat je nu niemand meer kan vinden waarmee je gemakkelijk onderscheid maakt in dit spelletje, dat bedoelde ik eigenlijk.

Ik heb ook voor Champions Manager m'n moeder gebeld maar dat heeft me niet zoveel opgeleverd als bij Robert :cry:

misschien komt dat ook doordat ze voor ajax is en ze dus niet weet wat de Champions League is.... :wink: