FTM Forum

Full Version: Graafschap - Groningen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Trainer Ron Jans was niet vrolijk naar aanleiding van de training op donderdagmiddag. "De hele week heeft de ploeg goed getraind, maar over de instelling van vandaag was ik niet te spreken. Het is dan ook nog niet zeker welke elf spelers ik vrijdagavond ga opstellen. Misschien moeten we iets forceren binnen de groep. Dat heb ik de spelers na afloop ook meegedeeld."

De blessurelijst is er sinds zaterdag niet korter op geworden. Zo is Arnold Kruiswijk er in Doetinchem niet bij. Hij kampt met liesklachten. Ook Evgeniy Levchenko heeft een liesblessure. Verder ontbreken nog altijd Marcus Berg (rug), Paul Matthijs (enkel), Danny Holla (knie), Martijn Meerdink (enkel) en Martijn van der Laan (kuit).

Meevallers zijn er ook, aangezien Stefan Nijland terugkeert van een enkelblessure en ook Koen van de Laak weer een week volop heeft meegetraind en aansluit bij 'de achttien'. Mark-Jan Fledderus is op tijd hersteld van ziekte die hem aan het begin de week aan de kant hield. Ondrej Svejdik is weer volledig inzetbaar. Tim Matavz keert terug van een interland met Slovenië waarin hij niet in actie kwam en sluit vrijdag aan bij de groep. Verder is Tom Hiariej ongeschonden teruggekomen van zijn debuutinterland in Jong Oranje. Aanvoerder Koert Thalen van Jong FC Groningen is toegevoegd aan de selectie voor vrijdagavond.