FTM Forum

Full Version: excelsior-vvv
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
excelsior buigt t met 10 man om in de slotminuten 0-1 naar 2-1. Fantastisch
Kut Den Ouden met zijn rode kaart
gittermaster Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
excelsior buigt t met 10 man om in de slotminuten 0-1 naar 2-1. Fantastisch

sta ik daar om 19.45. mijn zoon van 5 wilde zo graag er naar toe. lekker op het fietsje, hij achterop, net iets te groot voor het kinderzitje. is het godverredomme uitverkocht. excelsior uitverkocht.

sorry, shinji, we mogen niet naar binnen. waarom niet? uitverkocht. wat is dat? dat er geen plaatsen meer zijn. wat gaan we dan doen? naar huis. oh.

en dan zo'n scenario missen.

godeverdegodverdegodver.
das zuur Waf....
Kon je ook aan t stadion geen kaartje meer kopen van wat handelaren ofzo?
Ik kan hier nog wel mee leven, in het Polman klonk ook gejuich bij de doelpunten van Excelsior. Een VVV dat op 29 punten was gekomen had ons zomaar nog in kunnen halen. 6 punten met nog 3 wedstrijden te spelen zal erg lastig worden voor Excelsior en VVV. Verder hoop ik dat de Spartanen winnen morgen, nood breekt wet. Heracles moet nog naar Eindhoven en Amsterdam wat nagenoeg zeker een nederlaag gaat opleveren. Het moet gebeuren in eigen huis tegen NAC want met 32 punten ontlopen we de nacompetitie niet vrees ik. We hebben het onszelf nog weer lastig gemaakt met een draak van een wedstrijd in Tilburg vorige week...
D'r an met de lippe Wrote:Ik kan hier nog wel mee leven, in het Polman klonk ook gejuich bij de doelpunten van Excelsior. Een VVV dat op 29 punten was gekomen had ons zomaar nog in kunnen halen. 6 punten met nog 3 wedstrijden te spelen zal erg lastig worden voor Excelsior en VVV. Verder hoop ik dat de Spartanen winnen morgen, nood breekt wet. Heracles moet nog naar Eindhoven en Amsterdam wat nagenoeg zeker een nederlaag gaat opleveren. Het moet gebeuren in eigen huis tegen NAC want met 32 punten ontlopen we de nacompetitie niet vrees ik. We hebben het onszelf nog weer lastig gemaakt met een draak van een wedstrijd in Tilburg vorige week...
he... dit is het excelsior-vvv topic.... Wink
gittermaster Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik kan hier nog wel mee leven, in het Polman klonk ook gejuich bij de doelpunten van Excelsior. Een VVV dat op 29 punten was gekomen had ons zomaar nog in kunnen halen. 6 punten met nog 3 wedstrijden te spelen zal erg lastig worden voor Excelsior en VVV. Verder hoop ik dat de Spartanen winnen morgen, nood breekt wet. Heracles moet nog naar Eindhoven en Amsterdam wat nagenoeg zeker een nederlaag gaat opleveren. Het moet gebeuren in eigen huis tegen NAC want met 32 punten ontlopen we de nacompetitie niet vrees ik. We hebben het onszelf nog weer lastig gemaakt met een draak van een wedstrijd in Tilburg vorige week...
he... dit is het excelsior-vvv topic.... Wink

En dus degradatie-gerelateerd :razz:
Ik moest even lichte frustratie kwijt. Dat ik dit nog zou zeggen met de huidige selectie en het spel van de laatste maanden (exclusief laatste 2 wedstrijden)...
Wat een heerlijk scenario inderdaad, kon niet beter \Big Grin/
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
excelsior buigt t met 10 man om in de slotminuten 0-1 naar 2-1. Fantastisch

sta ik daar om 19.45. mijn zoon van 5 wilde zo graag er naar toe. lekker op het fietsje, hij achterop, net iets te groot voor het kinderzitje. is het godverredomme uitverkocht. excelsior uitverkocht.

sorry, shinji, we mogen niet naar binnen. waarom niet? uitverkocht. wat is dat? dat er geen plaatsen meer zijn. wat gaan we dan doen? naar huis. oh.

en dan zo'n scenario missen.

godeverdegodverdegodver.

Wat zei ie vanmorgen, waf? "Papa, dan moet ik toch maar Ajax-supporter worden, daar is het nooit uitverkocht!"
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
excelsior buigt t met 10 man om in de slotminuten 0-1 naar 2-1. Fantastisch

sta ik daar om 19.45. mijn zoon van 5 wilde zo graag er naar toe. lekker op het fietsje, hij achterop, net iets te groot voor het kinderzitje. is het godverredomme uitverkocht. excelsior uitverkocht.

sorry, shinji, we mogen niet naar binnen. waarom niet? uitverkocht. wat is dat? dat er geen plaatsen meer zijn. wat gaan we dan doen? naar huis. oh.

en dan zo'n scenario missen.

godeverdegodverdegodver.

Wat zei ie vanmorgen, waf? "Papa, dan moet ik toch maar Ajax-supporter worden, daar is het nooit uitverkocht!"

:Big Grin ik heb hem uitgelegd dat maar zo lijkt. de helft van de stoeltjes van sccers blijven leeg omdat ze geen kampioen worden. dan vinden ze het niet leuk meer om vanuit de provincie naar de aarsrena te reizen. maar het is wel altijd uitverkocht.

weet je wat hij zei vanmorgen? zullen we dan maar naar sparta gaan......
=D> =D> =D> =D>
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
excelsior buigt t met 10 man om in de slotminuten 0-1 naar 2-1. Fantastisch

sta ik daar om 19.45. mijn zoon van 5 wilde zo graag er naar toe. lekker op het fietsje, hij achterop, net iets te groot voor het kinderzitje. is het godverredomme uitverkocht. excelsior uitverkocht.

sorry, shinji, we mogen niet naar binnen. waarom niet? uitverkocht. wat is dat? dat er geen plaatsen meer zijn. wat gaan we dan doen? naar huis. oh.

en dan zo'n scenario missen.

godeverdegodverdegodver.

Wat zei ie vanmorgen, waf? "Papa, dan moet ik toch maar Ajax-supporter worden, daar is het nooit uitverkocht!"

:Big Grin ik heb hem uitgelegd dat maar zo lijkt. de helft van de stoeltjes van sccers blijven leeg omdat ze geen kampioen worden. dan vinden ze het niet leuk meer om vanuit de provincie naar de aarsrena te reizen. maar het is wel altijd uitverkocht.

weet je wat hij zei vanmorgen? zullen we dan maar naar sparta gaan......

Hij voelt gewoon dat Heerenveen binnenkort op Spangen te bewonderen is.