FTM Forum

Full Version: Utrecht vs Twente
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......
Knappe duitse overwinning weer.
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.
Mukkus Wrote:Knappe duitse overwinning weer.

Mooi dat Heerenveen heeft verloren. Als je niet eens in eigen huis van Ajax kunt winnen verdien je ook geen Europees voetbal.
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Dit keer komt er geen hangen...dit keer zijn we er op tijd bij om de Duitsers af te stoppen
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Stoer. Je bent nu een aardige held in Nordhorn, of niet?
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Stoer. Je bent nu een aardige held in Nordhorn, of niet?

Kunnen ze in niemandsland Friesland niet lezen? In zijn profiel staat toch echt iets anders.
Maar ook het stadje Nordhorn ligt inderdaad niet bijzonder ver weg, krijg je als je niet in godsvergeten gebieden woont.
hahaha die van Loen in het interview... "volgende week naar Feyenoord. das in ieder geval een makkie en nemen we 3 punten mee" Undecided
gittermaster Wrote:hahaha die van Loen in het interview... "volgende week naar Feyenoord. das in ieder geval een makkie en nemen we 3 punten mee" Undecided

Een makkie zegt hij, hahaha.
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Stoer. Je bent nu een aardige held in Nordhorn, of niet?

Kunnen ze in niemandsland Friesland niet lezen? In zijn profiel staat toch echt iets anders.
Maar ook het stadje Nordhorn ligt inderdaad niet bijzonder ver weg, krijg je als je niet in godsvergeten gebieden woont.

En ja hoor, daar hebben Vret's bruine arm ook al.
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Stoer. Je bent nu een aardige held in Nordhorn, of niet?

Kunnen ze in niemandsland Friesland niet lezen? In zijn profiel staat toch echt iets anders.
Maar ook het stadje Nordhorn ligt inderdaad niet bijzonder ver weg, krijg je als je niet in godsvergeten gebieden woont.

En ja hoor, daar hebben Vret's bruine arm ook al.

En Mukkus komt weer niet verder dan een standaard reactie.
Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?

p.s. Ik haat fct, maar met kortzichtigen die afreageren op onze mooie regio omdat zij vooroordelen hebben terwijl deze regio zich verder ontwikkeld dan welke regio dan ook buiten de randstad kunnen van mij de pot op. Officieel is de hele regio Twente zelfs een agglomeratie, daar sta je dan als Fries 100 km verwijderd van het eerstvolgende dorpje. Alleen ons Almelo is al tig keer groter dan dat dorpje in Friesland. Maak maar verder grappen over Duitsland hoor, wij Overijsselnaren redden ons zeker wel. Alvast succes in Amsterdam of Groningen Mukkus, mocht je je dame een keer naar een echte stad willen meenemen.
De gemeente Almelo beslaat een oppervlakte van 69 km² en telde volgens cijfers van de gemeente Almelo op 1 februari 2008 72.323 inwoners,

De gemeente Heerenveen telt 42.795 inwoners (per 1 november 2007, bron: CBS), waarvan ongeveer 29.000 in de hoofdplaats Heerenveen.

De gemeente is nog niet eens 2 keer zo groot dus en ze noemen het daar een agglomeratie omdat ze geen onderscheid kunnen maken tussen de mensen en al die varkens zeker? Dan krijg je inderdaad een aaneengesloten 'stedelijk' gebied met hetzelfde karakter... :roll:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Is die focking jodenbond zo bang voor Douglas.......

Ja lijkt me logisch, die kutduitsers moet je vroeg afstoppen

Jou hangen we apart, dat weet je toch al.
Sukkel.

Stoer. Je bent nu een aardige held in Nordhorn, of niet?

Kunnen ze in niemandsland Friesland niet lezen? In zijn profiel staat toch echt iets anders.
Maar ook het stadje Nordhorn ligt inderdaad niet bijzonder ver weg, krijg je als je niet in godsvergeten gebieden woont.

En ja hoor, daar hebben Vret's bruine arm ook al.

En Mukkus komt weer niet verder dan een standaard reactie.
Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?

p.s. Ik haat fct, maar met kortzichtigen die afreageren op onze mooie regio omdat zij vooroordelen hebben terwijl deze regio zich verder ontwikkeld dan welke regio dan ook buiten de randstad kunnen van mij de pot op. Officieel is de hele regio Twente zelfs een agglomeratie, daar sta je dan als Fries 100 km verwijderd van het eerstvolgende dorpje. Alleen ons Almelo is al tig keer groter dan dat dorpje in Friesland. Maak maar verder grappen over Duitsland hoor, wij Overijsselnaren redden ons zeker wel. Alvast succes in Amsterdam of Groningen Mukkus, mocht je je dame een keer naar een echte stad willen meenemen.

Maar wij hebben echt gras! \Big Grin/
Quote:Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?
Ik begrijp werkelijk niet waar deze opmerking nu weer op slaat
Omdat Mukkus het met mij eens is, dat Vret zich als een totale idioot gedraagd met zijn lamme posts. Ik vervolgens over Duitsland begin en hij zich als regiogenoot daardoor gekwetst voelt.

En dat Gerben zich er ook weer mee bemoeit betekend dat Gerben zich ook Duits voelt.
gittermaster Wrote:
Quote:Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?
Ik begrijp werkelijk niet waar deze opmerking nu weer op slaat

Jij ook niet? Ik begrijp helemaal niks van zijn reactie. Een bepaalde club wint in de laatste minuut met 0-1. Ik noem dat een knappe duitse overwinning. Geheel terecht, zo winnen duitsers over het algemeen. En Vret's bruine arm komt dan om de hoek met: "Ja, maar, ja, maar, Almelo is veel groter dan Heerenveen!" [Image: smiley_emoticons_baby_taptap.gif]

Rest mij nog de vraag:
WAAROM ZIT ER IN ALMELO DAN ZO'N KLEINE KUTCLUB?
Gerben Zonderland Wrote:De gemeente Almelo beslaat een oppervlakte van 69 km² en telde volgens cijfers van de gemeente Almelo op 1 februari 2008 72.323 inwoners,

De gemeente Heerenveen telt 42.795 inwoners (per 1 november 2007, bron: CBS), waarvan ongeveer 29.000 in de hoofdplaats Heerenveen.

De gemeente is nog niet eens 2 keer zo groot dus en ze noemen het daar een agglomeratie omdat ze geen onderscheid kunnen maken tussen de mensen en al die varkens zeker? Dan krijg je inderdaad een aaneengesloten 'stedelijk' gebied met hetzelfde karakter... :roll:

Leuk detail is dat je na een paar minuten fietsen al in Borne (bijna even groot als Heerenveen) kunt zijn en nog geen minuut later alweer in Hengelo staat.

Zelfs wikipedia (oke, niet altijd even betrouwbaar) geeft het aan:

De regio's Arnhem-Nijmegen en Twente vormen de twee overige agglomeraties, maar deze zijn minder aaneengesloten.

En dan heb ik het nog niet over de andere stadjes als Haaksbergen, Nijverdal, Rijssen, Oldenzaal etc. en natuurlijk Enschede gehad.
Twente kent een ideale mix van natuurlijke schoonheid en stedelijk gebied, maar van de vooroordelen en dat Duitsland geroep kan ik echt moe worden. Zeker als iemand het stoer verkondigd terwijl hij zelf in niemandsland woont.

gittermaster Wrote:
Quote:Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?
Ik begrijp werkelijk niet waar deze opmerking nu weer op slaat

Ik moest er toch wat van maken :wink:
Depor heeft wel enigzins een punt, als je afgeeft op deze regio dan kun je een antwoord terug verwachten.
Maar vat het niet persoonlijk op hoor.

Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Stoer. Je bent nu een aardige held in de Ajax sectie, of niet?
Ik begrijp werkelijk niet waar deze opmerking nu weer op slaat

Jij ook niet? Ik begrijp helemaal niks van zijn reactie. Een bepaalde club wint in de laatste minuut met 0-1. Ik noem dat een kanppe duitse overwinning. Geheel terecht, zo winnen duitsers over het algemeen. En Vret's bruine arm komt dan om de hoek met: "Ja, maar, ja, maar, Almelo is veel groter dan Heerenveen!"

Hoe onschuldig kan Mukkus klinken. Altijd over Duitsers huilen maar zich van de domme houden als er feiten op de tafel komen. Jammer.

Mukkus Wrote:Rest mij nog de vraag:
WAAROM ZIT ER IN ALMELO DAN ZO'N KLEINE KUTCLUB?

Nu ben ik een ware fanaat van de historie van Heracles en ik kan meerdere dingen opnoemen waarom wij niet altijd even succesvol zijn geweest maar dat bespaar ik jullie. Toch doet de regio gezien het oppervlakte het helemaal niet slecht hoor met 2 eredivisieclubs. En dan heb je ook nog concurrenten in vooral Deventer maar toch ook Zwolle die ook jarenlang in ons marktgebied hebben gevist.
D'r an met de lippe Wrote:Nu ben ik een ware fanaat van de historie van Heracles

Ja, da's lekker. Iedereen kan wel dat A4-tje lezen. Om dat A4'tje te vullen hebben ze er ook nog plaatjes bij gezet.

Nog 1 vraag: Wat doet de grootte van Heerenveen, Almelo en Enschede ertoe in deze discussie?
Dank u tukkers!
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Nu ben ik een ware fanaat van de historie van Heracles

Ja, da's lekker. Iedereen kan wel dat A4-tje lezen. Om dat A4'tje te vullen hebben ze er ook nog plaatjes bij gezet.

Hahahaha, je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Een boekwinkel over ons jubilieum boek:

Prachtig uitgegeven, rijk geïllustreerd; deze geschiedenis van Heracles. Er zijn grotere clubs die het in boekvorm met minder moeten doen, al zijn er weinig clubs met een zo rijke traditie als Heracles.

En er prijken nog altijd 2 landskampioenschappen in onze prijzenkast hoor :8:

Mukkus Wrote:Nog 1 vraag: Wat doet de grootte van Heerenveen, Almelo en Enschede ertoe in deze discussie?

Niet zo hypocriet, jij bent diegene die het nooit kan nalaten om dingen over Duitsland te roepen (en hiermee zeer waarschijnlijk vooroordelen over naïefe boeren in gedachte hebt).
Depor Wrote:Omdat Mukkus het met mij eens is, dat Vret zich als een totale idioot gedraagd met zijn lamme posts. Ik vervolgens over Duitsland begin en hij zich als regiogenoot daardoor gekwetst voelt.

En dat Gerben zich er ook weer mee bemoeit betekend dat Gerben zich ook Duits voelt.

Ehm, ik ben het met Mukkus (en met jou?) eens.
D'r an met de lippe Wrote:En dan heb ik het nog niet over de andere stadjes als Haaksbergen, Nijverdal, Rijssen, Oldenzaal etc. en natuurlijk Enschede gehad.
Twente kent een ideale mix van natuurlijke schoonheid en stedelijk gebied, maar van de vooroordelen en dat Duitsland geroep kan ik echt moe worden. Zeker als iemand het stoer verkondigd terwijl hij zelf in niemandsland woont.

Hardenberg houdt enquête onder doden
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: maandag 31 maart 2008 @ 11:25
De gemeente van het Overijsselse Hardenberg blijkt van ruim honderd overleden inwoners te hebben willen weten wat men onder meer vond van de afhandeling van hun verzoek om huishoudelijke hulp. Het gemeentebestuur verzond althans naar 108 reeds overleden Hardenbergers een enquête-formulier.

Volgens burgemeester Bert Meulman gaat het om een menselijke fout. In De Telegraaf van vandaag zegt hij: ''Bij dit soort onderzoeken maken we gebruik van een lijst en die moet elke keer opnieuw bekeken worden. Je legt daarbij de adresgegevens naast de data in het actuele bevolkingsregister. Zo moet voorkomen worden dat overleden mensen een brief krijgen. Die controle heeft deze keer helaas gefaald.''

Voor de enquête werden bijna duizend brieven verstuurd, waarvan dus ruim 10% naar overleden personen. De verantwoordelijk wethouder heeft inmiddels zijn excuses gemaakt.

Tsja, als je alle dooien mee gaat tellen, dan kom je inderdaad op een hele grote 'bevolking'. Ik moet toegeven dat ze wel allemaal een duidelijk gemeenschappelijk kenmerk hebben...
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Nog 1 vraag: Wat doet de grootte van Heerenveen, Almelo en Enschede ertoe in deze discussie?

Niet zo hypocriet, jij bent diegene die het nooit kan nalaten om dingen over Duitsland te roepen (en hiermee zeer waarschijnlijk vooroordelen over naïefe boeren in gedachte hebt).

Zou dat misschien met de ligging van Almelo en Enschede te maken hebben i.p.v. de grootte van een stad of dorp? Ik kan het mis hebben, zeg maar. Aangezien jij graag voor mij denkt ('waarschijnlijk' vooroordelen over naieve boeren), mag je ook voor mij het antwoord geven.

Wees maar lekker trots op de o zo rijke historie van Heracles. Over 5 weken in de nacompetitie krijg je daar niet extra punten voor.
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Nog 1 vraag: Wat doet de grootte van Heerenveen, Almelo en Enschede ertoe in deze discussie?

Niet zo hypocriet, jij bent diegene die het nooit kan nalaten om dingen over Duitsland te roepen (en hiermee zeer waarschijnlijk vooroordelen over naïefe boeren in gedachte hebt).

Zou dat misschien met de ligging van Almelo en Enschede te maken hebben i.p.v. de grootte van een stad of dorp? Ik kan het mis hebben, zeg maar. Aangezien jij graag voor mij denkt ('waarschijnlijk' vooroordelen over naieve boeren), mag je ook voor mij het antwoord geven.

Dingen zijn aan elkaar gerelateerd laten we maar zeggen. Ik heb sterk het vermoeden dat oude vooroordelen nog meespelen. En als jij het toch zo leuk vind om ons te vergelijken met Duitsers, dan vind ik het op mijn beurt weer leuk om over dat klomp aarde zonder inwoners te beginnen. Zijn het overigens niet de Friezen die zich niet bepaald verbonden voelen met Nederland?

Mukkus Wrote:Wees maar lekker trots op de o zo rijke historie van Heracles. Over 5 weken in de nacompetitie krijg je daar niet extra punten voor.

Trots zijn wij zeker op ons Heracles. Voor jou is het maar te hopen dat wij niet in de nacompetitie komen, dat zou wel eens kunnen betekenen dat Heerenveen heeft verloren van Sparta en Willem II. Maar na het nodige rekenwerk heb ik er vertrouwen in dat het Polman Stadion 13 april een decor is van een fraai feest.
D'r an met de lippe Wrote:Zijn het overigens niet de Friezen die zich niet bepaald verbonden voelen met Nederland?

Waarom niet?
Mukkus is stiekem een Ajax-fan.
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:Omdat Mukkus het met mij eens is, dat Vret zich als een totale idioot gedraagd met zijn lamme posts. Ik vervolgens over Duitsland begin en hij zich als regiogenoot daardoor gekwetst voelt.

En dat Gerben zich er ook weer mee bemoeit betekend dat Gerben zich ook Duits voelt.

Ehm, ik ben het met Mukkus (en met jou?) eens.

Heheh ik moet ook geen posts lezen als het vroeg is.
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:Omdat Mukkus het met mij eens is, dat Vret zich als een totale idioot gedraagd met zijn lamme posts. Ik vervolgens over Duitsland begin en hij zich als regiogenoot daardoor gekwetst voelt.

En dat Gerben zich er ook weer mee bemoeit betekend dat Gerben zich ook Duits voelt.

Ehm, ik ben het met Mukkus (en met jou?) eens.

Heheh ik moet ook geen posts lezen als het vroeg is.

Ach ja, we posten allemaal wel een keer iets doms, helaas jij iets te vaak.
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:Omdat Mukkus het met mij eens is, dat Vret zich als een totale idioot gedraagd met zijn lamme posts. Ik vervolgens over Duitsland begin en hij zich als regiogenoot daardoor gekwetst voelt.

En dat Gerben zich er ook weer mee bemoeit betekend dat Gerben zich ook Duits voelt.

Ehm, ik ben het met Mukkus (en met jou?) eens.

Heheh ik moet ook geen posts lezen als het vroeg is.

Ach ja, we posten allemaal wel een keer iets doms, helaas jij iets te vaak.

Hahah :notfunny: :notfunny: :notfunny:

Gelukkig word in elk topic ole ole weg met (betreffende club) posten gezien als heel erg slim...
Twente is een omhooggevallen subtoppertje dat binnen nu en 3 jaar weer staat waar het hoort...op de 10e plek.
Scheelt ook hier weer wat dronken euforie berichten van het zwikkie Duitsers uit Pluskut
Pages: 1 2