FTM Forum

Full Version: Fiorentina - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Wat een ruk wedstrijd, enige lichtpuntjes: 1-1 is een mooie uitgangs positie. Gomes eraf, Affelay geblesseerd, Mendez geblesseerd.

PSV zonder de keeper en 2 spelmakers...zoveel zijn 5 puntjes ook weer niet
Gomes er niet meer bij de rest van de competitie maakt het idd weer een stuk spannender :cry:

Mendez zal niks overhouden lijkt me (zeer pootje alleen) en ik neem aan dat Afellay er ook gewoon weer staat anders was ie wel meteen gewisseld.
Ekslem Wrote:Gomes er niet meer bij de rest van de competitie maakt het idd weer een stuk spannender :cry:

Mendez zal niks overhouden lijkt me (zeer pootje alleen) en ik neem aan dat Afellay er ook gewoon weer staat anders was ie wel meteen gewisseld.

Weet het niet met Affelay, die is van glas. Zal best door hebben kunnen lopen en dan is het morgen dik en blauw en doet ie ook 1 a 2 weekjes niet meer mee. Veel sterkte volgende week tegen Fiorentina, maar erg rouwig om die blessures ben ik niet in ieder geval.
gomes heeft helemaal niks.
Vast weer theater, geloof hem pas als ie op de IC ligt....
:lol:
klasse psvee! =D> en wat een heerlijke goal van de koef en wat een lekkere actie en passje van appelvlaai.

dit is dus waarom de koef zo goed is. type vieri. geen briljante voetballer, maar wel onverbiddelijk binnenpeuten die bal.

wat deed gomes bij dei tegengoal. foutje marcellis zei snoeks. duhuh.... :crazy:
Was fout van Salcido en daarna zit Gomes er helemaal naast. Lichaam moet achter de bal!! Maar ja, we kunnen er moeilijk kwaad om worden...
Het was Driessen en geen Snoeks, en Marcellis zat er naast bij de eerste kopbal waardoor Mutu door kon.
Depor Wrote:Het was Driessen en geen Snoeks, en Marcellis zat er naast bij de eerste kopbal waardoor Mutu door kon.

Die bal werd doorgekopt! Mss dat Marcelis er harder in had moeten gaan, maar hij zat er niet naast.

Quote:Gomes hoopt zondag onder de lat te staan
04 april 2008


De blessure die PSV-doelman Heurelho Gomes opliep in het UEFA Cup-duel met Fiorentina, lijkt mee te vallen. Hoewel een echo vanmiddag pas duidelijkheid zal geven, was zowel coach Sef Vergoossen als Gomes zelf vrijdagochtend optimistisch. "Ik hoop zondag weer te keepen", zei de Braziliaanse keeper.

"Het lijkt mee te vallen", zei Sef Vergoossen vrijdagochtend, vlak voor vertrek uit Florence. De Limburger houdt echter nog een flinke slag om de arm. "Maar wat is meevallen? Dat hij geen acht, maar twee weken niet kan spelen?"

Gomes zelf hoopt komend weekend dus alweer van de partij te zijn. Vergoossen zou, als de echo vrijdag laat zien dat er geen schade is, een dergelijke snelle comeback zeker niet in de weg staan. "Als ik hoor dat hij fit is, dan speelt hij gewoon."

Gomes kon vrijdag, in tegenstelling tot donderdag, alweer normaal lopen. De doelman is dit seizoen de enige PSV'er die nog geen enkele minuut in de Eredivisie miste. Tegen Fiorentina werd hij vervangen door stand-in Bas Roorda, die daarmee zijn officiële debuut maakte in de hoofdmacht van de Eindhovense club.
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Gomes er niet meer bij de rest van de competitie maakt het idd weer een stuk spannender :cry:

Mendez zal niks overhouden lijkt me (zeer pootje alleen) en ik neem aan dat Afellay er ook gewoon weer staat anders was ie wel meteen gewisseld.

Weet het niet met Affelay, die is van glas. Zal best door hebben kunnen lopen en dan is het morgen dik en blauw en doet ie ook 1 a 2 weekjes niet meer mee. Veel sterkte volgende week tegen Fiorentina, maar erg rouwig om die blessures ben ik niet in ieder geval.

Leuke manier ook om kampioen te worden als dat puur is doordat de concurrent zn belangrijkste spelers moet missen. Gelukkig voor jou is Gomes er volgende week alweer bij en mankeren Afellay en Mendez (wat overigens een bankzitter is in de competitie) sowieso helemaal niks.

Wedstrijd verliep precies zoals PSV vooraf wenste. Dodelijk saai, Fiorentina onmachtig en PSV op rozen voor de return. Nu 3 thuiszeges en het slechtste seizoen in jaren kon wel eens het beste resultaat in jaren opleveren, zeker als Bayern ook nog eens gewipt wordt door Getafe.
Depor Wrote:Het was Driessen en geen Snoeks, en Marcellis zat er naast bij de eerste kopbal waardoor Mutu door kon.

driessen op de nos? ik heb de samenvatting gezien met commentaar van snoeks.

marcellis verloor het kopduel. kan gebeuren, is niet per definitie een fout. een fout werd imo gemaakt door gomes.
Of Salcido die zijn poot terugtrok , tenzij Gomes 'los' riep, dan is de fout nog groter...
Dus bla bla bla, die bal ging er gewoon in en psv maakt een hele nette uitgoal waardoor ze in principe op roosjes zitten...

En Rangers/Sporting moet ook goed te doen zijn, en dan in de finale tegen Dickie A.!
Uiteraard wint Dickie A. dan .... :wink:
Fabian Wrote:En Rangers/Sporting moet ook goed te doen zijn, en dan in de finale tegen Dickie A.!
Uiteraard wint Dickie A. dan .... :wink:

Laten we dat hopen! Ik heb even bij de regels gekeken en je krijgt als club netzoveel punten als verliezend- als winnend finalist. Voor het Nederlands voetbal maakt het dus niet uit of ze de finale werkelijk winnen, voor mij wel....... hup Dickie!
Peter Wrote:Leuke manier ook om kampioen te worden als dat puur is doordat de concurrent zn belangrijkste spelers moet missen.

Zou jij daar mee zitten? Ik zie het niet gebeuren hoor maar zou erg graag kampioen willen worden doordat PSV haar enige twee goede voetballers zou moeten missen.........
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Leuke manier ook om kampioen te worden als dat puur is doordat de concurrent zn belangrijkste spelers moet missen.

Zou jij daar mee zitten? Ik zie het niet gebeuren hoor maar zou erg graag kampioen willen worden doordat PSV haar enige twee goede voetballers zou moeten missen.........

Na een paar biertjes op het kampioensfeest uiteraard niet meer, maar toch word ik veel liever kampioen op eigen kracht dan door blessures bij de concurrentie.
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Leuke manier ook om kampioen te worden als dat puur is doordat de concurrent zn belangrijkste spelers moet missen.

Zou jij daar mee zitten? Ik zie het niet gebeuren hoor maar zou erg graag kampioen willen worden doordat PSV haar enige twee goede voetballers zou moeten missen.........

Na een paar biertjes op het kampioensfeest uiteraard niet meer, maar toch word ik veel liever kampioen op eigen kracht dan door blessures bij de concurrentie.

Davids, Stam die stopt, dus jij wordt dit seizoen liever geen kampioen ? :-"
Fabian Wrote:Vast weer theater, geloof hem pas als ie op de IC ligt....

Tadaaaaaaaa jankend tyfus-kleed...
Davids zien we graag meedoen hoor Fabian!
Stam was ook nog op zijn top toen hij stopte...
Ekslem Wrote:Davids zien we graag meedoen hoor Fabian!

Vandaar de 7.5 tegen Heerenveen...
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Davids zien we graag meedoen hoor Fabian!

Vandaar de 7.5 tegen Heerenveen...

En de 2.5 tegen PSV :roll:
Net terug van blessure, was volgens mij z'n eerste pot. Mag een man, met zijn leeftijd, niet wat meer tijd gegunt worden voordat hij weer op niveau zit ? Zoals hij voetbalt, is het helemaal lastig om in je eerste pot meteen weer op kracht te zijn.

Edje komt er wel, alleen jammer dat hij niet met Marco wil werken.
Nou ja, whatever, ik vind Davids van wat ik van hem zie aardig over the hill!
De Jong en Lindgren zijn beter dan Davids. Je kunt hooguit Gabri noemen, dat is wel echt een gemis de laatste weken. En als je Stam gaat noemen kan ik ook met Cocu of Jan Heintze komen. Dead
Peter Wrote:De Jong en Lindgren zijn beter dan Davids. Je kunt hooguit Gabri noemen, dat is wel echt een gemis de laatste weken. En als je Stam gaat noemen kan ik ook met Cocu of Jan Heintze komen. Dead

Ja, want die zijn ook tijdens het huidige seizoen gestopt inderdaad.... ](*,) !
Gabri, Vermaelen, leo, Davids en ook de Jong zijn langdurig geblesseerd geweest, zoals u wilt.
Dus ook jullie worden 'zo' kampioen, maar 'zo' zul je altijd kampioen worden, want geen club blijft blessure-vrij gedurende een seizoen.
Volgens mij mist PSV Fons van Wissen ook al een tijdje.
manucharian en anita zijn ook bijna het hele seizoen er niet bij geweest! Icon_evil
Anita was niet geblesseerd !
Je vergeet Greg vd Wiel !
Fabian Wrote:Anita was niet geblesseerd !
Je vergeet Greg vd Wiel !

PSV moest het gemis van John de Jong opvangen!
Pages: 1 2 3