FTM Forum

Full Version: Liverpool-Arsenal
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Was me nog niet eens opgevallen dat ie meedeed, maar jezus wat een doelpunt van Torres! :eeeek:

Notworthy
Adebayor daarentegen. :-k
Wordt een aardige monoloog zo, maar wat een wedstrijd dit zeg. Lang geleden dat ik zo genoten heb van een potje voetbal (en ja dat is als PSV-fan ook logisch ik weet t). Notworthy
Waar Liv vorige week een dikke pingel tegen had moeten hebben, krijgen ze hem nu heel erg dubieus mee

@Peter: zo hoogstaand is het niet, maar de spanning is wel mooi =D>
Hoogstaand niet nee, maar wel genieten!
Wat een invalbeurt voor Babelachtig...
Kut Liverpool Icon_evil
Ekslem Wrote:zo hoogstaand is het niet, maar de spanning is wel mooi =D>

die goal met die solo van walcott was wel een tien met een griffel, weergaloos, ik spring zelden uit mijn stoel bij een ander dan fainoid, maar bij deze goal van het boring arsenal van die overschatte kutfransozen moet je toch je vingers aflikken.

jack van gelder was weer overdreven lyrisch over de invalbeurt van bijbal: hij is 1x op het juiste moment gevallen en hij kon in de 96ste minuut, toen heel arsenal naar voren was doorlopen naar het doel waar de keeper tegen de paal aangeleund vroeg of hij de bal aub wilde binnenschieten.

toch mooi voor dirk en liverpool. wat een sfeer. soms benaderen ze een volle kuip. Notworthy
waf Wrote:die goal met die solo van walcott was wel een tien met een griffel, weergaloos, ik spring zelden uit mijn stoel bij een ander dan fainoid, maar bij deze goal van het boring arsenal van die overschatte kutfransozen moet je toch je vingers aflikken.

Hou toch op, gewoon DRAMAAAATISCH verdedigd. Zo iets mag nooit maar dan ook nooit gebeuren. Die gast had 3 x doormidden gezaagd moeten worden, maar nee ze laten hem zo lopen en proberen een beetje half zacht de bal weg te tikken cq. mekaar in de weg te lopen.
harry_bierdop Wrote:
waf Wrote:die goal met die solo van walcott was wel een tien met een griffel, weergaloos, ik spring zelden uit mijn stoel bij een ander dan fainoid, maar bij deze goal van het boring arsenal van die overschatte kutfransozen moet je toch je vingers aflikken.

Hou toch op, gewoon DRAMAAAATISCH verdedigd. Zo iets mag nooit maar dan ook nooit gebeuren. Die gast had 3 x doormidden gezaagd moeten worden, maar nee ze laten hem zo lopen en proberen een beetje half zacht de bal weg te tikken cq. mekaar in de weg te lopen.

ja, die goal van maradona in mexico was ook kut. slecht verdedigd. die goal van van basten in 88 ook. dasajev stond te ver voor zijn doel.

zo kun je elk doelpunt doodmaken: het ligt niet aan de kunde van de aanvaller maar aan de kwaliteit van de verdedigers.

die goal van ibrabromfiets tegen nac was ook slecht verdedigd, maar het was wel weergaloos gedaan. je zou ook kunnen zeggen dat ondanks dat hij tegen eredivisiewaardige verdedigers staat toch op die wijze weet te scoren.
Goal van Maradonna ken ik wel maar niet de achtergrond ervan (stand, minuut, poule/halve finale etc) maar met selcht verdedigd bedoel ik hier niet technisch verdedigd maar dat ze hem niet gewoon doormidden zaagde, of wat mij betreft een rugbytackle maakten met de armen om de benen of weet ik wat meer. 5 minuten voor tijd, 2-1 voor én een tegengoal betekend vrijwel altijd uitschakeling. NOOIT maar dan ook NOOIT dat een aanvaller mij daar voorbij komt, laat staan 3 verdedigers. Ik pak daar 4 wedstrijden schorsing als het nodig is om hem te stoppen (buiten de 16 uiteraard).

Sterker nog, als NEC zondag 2-1 voorstaat 5 min voor tijd en ik zie een kolk zo het veld over steken en een El Ak, een Olsson of mijn part een Holman zaagt hem niet af dan neem ik ze dat zelfs kwalijk.

Buiten dat vind ik het nog het slechtst van die gast van Liverpool die vlak voor de middenlijn omspeelt werd, je weet gewoon dat Arsenal zo ongelooflijk verschriklijk gevaarlijk is in zulke uitbraken. Als ie daar de overtreding maakt pakt ie alleen nog maar geel, verder niks.
harry_bierdop Wrote:Goal van Maradonna ken ik wel maar niet de achtergrond ervan (stand, minuut, poule/halve finale etc) maar met selcht verdedigd bedoel ik hier niet technisch verdedigd maar dat ze hem niet gewoon doormidden zaagde, of wat mij betreft een rugbytackle maakten met de armen om de benen of weet ik wat meer. 5 minuten voor tijd, 2-1 voor én een tegengoal betekend vrijwel altijd uitschakeling. NOOIT maar dan ook NOOIT dat een aanvaller mij daar voorbij komt, laat staan 3 verdedigers. Ik pak daar 4 wedstrijden schorsing als het nodig is om hem te stoppen (buiten de 16 uiteraard).

Gewoon een Aronwintertje en zonder om te kijken van het veld lopen!
harry_bierdop Wrote:Goal van Maradonna ken ik wel maar niet de achtergrond ervan (stand, minuut, poule/halve finale etc) maar met selcht verdedigd bedoel ik hier niet technisch verdedigd maar dat ze hem niet gewoon doormidden zaagde,

of het was knap van walcott dat hij zich niet doormidden liet zagen? ze probeerden het wel. zelfs op zijn eigen helft al. op het laatst mascerano en hypia die tegen elkaar opbotsten. hij was ze gewoon te vlug af. heel sierlijk en weergaloos.

het is echt maar hoe je het benadert. ik kan ook genieten van broodnodige rode kaart en die gasten van liverpool wisten heus dat ze dat moesten doen. maar het lukte ze niet. en als ferry de haan van de vaart laat lopen vind ik het eerder aan ferry de haan liggen, verdedigers van liverpool weten heus waar het om gaat.
waf Wrote:of het was knap van walcott dat hij zich niet doormidden liet zagen? ze probeerden het wel. zelfs op zijn eigen helft al. op het laatst mascerano en hypia die tegen elkaar opbotsten. hij was ze gewoon te vlug af. heel sierlijk en weergaloos.

Dit vind ik echt bullshit, die gast op eigen helft gleed idd uit. Nou ok kan gebeuren, maar die Mascerano liep, voor ie tegen Hypia aanbotste zeker 2 seconden recht achter Walcott. Echter doordat hij eerst voor de bal wilde gaan liep ie tegen Hypia, die in kwam lopen en Walcott wél had afgezaagd aan.
Daar, op dat moment, is het EERST DE MAN en dan pas de bal. Mascerano loopt er recht achter op een halve meter afstand (zie vi.nl). Hij kan daar gewoon op z'n rug springen, shirt vastpakken of desnoods vol de knieholtes meepakken maar hij grijpt gewoon niet in omdat ie bang is voor rood (denk ik).
Die allereerste gast trouwens die, nog voor die andere gast voor de middellijn uitgleed, omspeelt werd houdt ook heel opzichtig in. Al is het daar natuurlijk nog wel 70 meter van de goal.

En over ferry de haan etc.. dat vind ik zo'n onzin. Dat heeft vaak weinig met kwaliteit of inzicht te maken maar met mentaliteit en pure wil om het team te laten winnen. Misschien dat JUIST op dat niveau, waat de ego's toch wat groter zijn en spelers een evt halve finale niet willen missen, er bepaalde spelers zijn die juist zo niet denken.

Een Olsson had hem daar absoluut afgezaagd, een Brettje Holman had ik daar hetzelfde zien doen als Macherano en er gewoon achteraan blijven hobbelen. Bij feyenoord zie ik een Gio hem daar wel af zagen terwijl zo'n halve tamme Hofland waarschijnlijk al bij de middencirkel gestopt was met rennen :wink:
Eens, ik kon het ook niet begrijpen dat ze Walcott lieten lopen. 5 minuten voor tijd haal je hem gewoon zo discreet mogelijk neer, hopend dat het met geel wordt afgedaan. Mascherano had er de beste kans voor, zelfs om het zo te doen dat je er met geel en een ongevaarlijke vrije trap vanaf komt.
Geweldige pot, was er ook en de sfeer was nog beter dan tegen Inter en Everton.

Nog een keer dit seizoen, dinsdag.

Helaas met de finale 2 weken op vakantie....Sad