FTM Forum

Full Version: Punten 8 & 9 april
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Torres> 6
Beanyoun> 0 ](*,)
Gerrard> 7
Drogba> 3
Cudicini> 7

23 ex ex....
Arsenal V V© A :lol: never mind
dan snap ik je verdedigers niet helemaal Ekslem in vergelijking met je voorspelling Confused (1-1 red.)
tietuh Wrote:dan snap ik je verdedigers niet helemaal Ekslem in vergelijking met je voorspelling Confused (1-1 red.)

Dat ligt dan totaal aan jezelf. Denk er maar eens over na dan lees ik het morgenvroeg wel :lol:
Hmmm je denkt dat het 1-1 wordt en dan neem je 2 verdedigers van Arsenal....hmmmm dan denk ik dat ik nu erg veel ga drinken wellicht dat ik m dan snap morgen :-&
Cudicini --> 7
A. Cole --> 7
Hleb --> 0 Icon_evil
Flamini --> 0 Icon_evil
Drogba --> 3

17 uit 5 ex ex, kut liverpuke Puke
Cudicini: 7
A. Cole: 7
Mascherano: 3
Xabi Alonso: 3
Drogba: 3
Torres: 6

29 uit 6 ex ex
Cudicini 7
J.Cole 3
Malouda 3
Babel 6
Benayoun 0 Sad

19 uit 5 derhalve
26 uit 5 incl.caffeineman

cuducini 7

a.cole 7
brown
zambrotta
puyol

giggs
scholes
mascherano 3
alonso 3

drogba © 6
bojan
46 uit 6 inc alles. Nu maar hopen dat de moffen gaan stunten vanavond \Big Grin/
Cudicini 7
A. Cole © 14
Hyypia 7
Xabi Alonso 3
Torres 6

Maakt 37 uit 5 incl ©...
Cudicini: 7
A. Cole: 7
Mascherano: 3
Xabi Alonso: 3
Drogba: 3

Maakt 23 uit 5 excl. excl.
tietuh wrote:
dan snap ik je verdedigers niet helemaal Ekslem in vergelijking met je voorspelling (1-1 red.)


Dat ligt dan totaal aan jezelf. Denk er maar eens over na dan lees ik het morgenvroeg wel


Sorry Ekslem snap m nog niet ;-)
Torres> 6
Beanyoun> 0
Gerrard> 7
Drogba> 3
Cudicini> 7

23 ex ex....

komt bij:
Azaouagh, Mimoun 0
Piqué, Gerard> 7
Brown> 7
Zambrotta©> 14
Milito> 0 :cry:
Ronaldo> 0 :cry:

maakt dus 54...zal gemiddeld zijn vrees ik
44 incl alles, zeer matig... Jammer van Milito.. :cry:
Ik ben dus niet de enige met Milito en Cristiano Ronaldo ](*,)
54 totaal, zal redelijk gemiddeld zijn, hoop ik......
64 incl incl
57 punten + 0 voor de quiz (en dat terwijl ik hier zelf het topic met het goede antwoord neer heb gezet..........) #-o
49 incl incl

zeer slecht.... 2 spelers (scholes en milito) die niet meededen.... 10 punten naar de klote. met 59 had ik kunnen leven.... nu zal ik echt uit de top-10 vallen (als een baksteen).

dan de komende ronden maar gokken
57 incl de quiz, genoeg om weer op pagina 1 te belanden in ieder geval. nu vasthouden
van 9e naar de 10e gezakt!!
Van 3 naar 4. In punten gelijk met nummer 3. Als ik de quiz goed had gehad dan stond ik nog 3e.
Heej. De hoogste weekscore van iedereen met 67. Voor zover het nog iets uithaalt gestegen van 145 naar 88
Bumme Wrote:Van 3 naar 4. In punten gelijk met nummer 3. Als ik de quiz goed had gehad dan stond ik nog 3e.

Bumme, als Ajax supporter moet jij weten dat 'als' niet telt :wink:
ah net geen 1e
ben de nummer 1 wel weer op 1 punt genaderd Smile