FTM Forum

Full Version: newbie-vraag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ehm, hoe kan ik een PT aantrekken als ik niet in een team zit? Ik stond bij een botteam op training en daar ben ik uiteraard weggegaan, maar nu zie ik nergens meer hoe ik een PT kan aantrekken. Ik heb €10.000 ofzo, maar kan ik daar al die kerel mee betalen?
[Image: trainer.jpg]
Onder het kopje speler->training->persoonlijke trainer en dan verbeter als je daar geld voor hebt.
Forever Wrote:Onder het kopje speler->training->persoonlijke trainer en dan verbeter als je daar geld voor hebt.

Om een PT aan te schaffen moet je in een team zitten, bot of human maakt niet uit. Daarna kan je de optie gebruiken zoals Forever zegt.
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:Onder het kopje speler->training->persoonlijke trainer en dan verbeter als je daar geld voor hebt.

Om een PT aan te schaffen moet je in een team zitten, bot of human maakt niet uit. Daarna kan je de optie gebruiken zoals Forever zegt.

Psies, dat vermoedde ik al, aangezien het er gisteren nog wel bij stond. Zodra ik in het CT-team zit zal ik die optie gebruiken...
Je zou er ook nog even mee kunnen wachten aangezien je waarschijnlijk toch alleen de teamtraining volgt. In dat geval is je PT niet actief, maar betaal je er wel voor. Het is misschien maar 200 in de week, en mindere training op zaterdag, maar het geld kan je zolang beter opsparen denk ik.