FTM Forum

Full Version: C-8
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Mijn vertrouwen is op dit moment 'Overdreven', is dit ergens van invloed op?
Voyou Wrote:Mijn vertrouwen is op dit moment 'Overdreven', is dit ergens van invloed op?

Op je moraal... zorg dat iedereen in het team in het stadion (of iig op 1 plek is) en als alle relaties op 100% staat heb je aan 1 of 2% genoeg om die relatie op +95% te houden. Hiermee kan je interactiepunten sparen, waarna je iemand wiens zelfvertrouwen op overdreven staat kan 'vertellen over slechte invloed overschatting'. Dit kunnen echter alleen je teamgenoten doen...
Ok, thanx. Het sparen van die interactiepunten maakt toch geen zak uit omdat ik niet zou weten waar ik die anders aan moet besteden (of misschien vriendjes worden met Sjaak Born? Wink)

OVerschatting, hmm, krijgt je moraal dan een extra grote knauw bij een slecht resultaat als je vertrouwen overdreven is?

En dan nog iets, waarom zitten we in een hotel terwijl we in onze thuisstad zijn? Mijn pappie en mammie missen me thuis! :razz:


edit: dit staat vast allemaal ergens in de regels of FAQ maar geen zin die allemaal door te spitten.. :oops:
We zijn op trainingskamp :wink:
:Big Grin
Voyou Wrote:Ok, thanx. Het sparen van die interactiepunten maakt toch geen zak uit omdat ik niet zou weten waar ik die anders aan moet besteden (of misschien vriendjes worden met Sjaak Born? Wink)

Je kan altijd een verzoek indienen om vriendjes te worden met Sjaak, heb op dit moment ongeveer 20 nummers in mijn telefoon staan terwijl ik er 60 kan opslaan Wink
Voyou Wrote:Mijn vertrouwen is op dit moment 'Overdreven', is dit ergens van invloed op?

Bij mij ook, intussen zelfs met uitroepteken.
Bij deze het verzoek of er wat interactie plaats kan vinden :-"
opstelling komende 2 wedstrijden:


loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
adriaanse
rijs
renirie
tergau
jaspers
haute




Alleen zal ik de 2e wedstrijd Adriaanse er uit laten en Sandino er in zetten.
Ook Ruud zijn zelfvertrouwen is overdreven. Zal komende week wel weer opgelost zijn.
Ronnie D. Wrote:
Voyou Wrote:Mijn vertrouwen is op dit moment 'Overdreven', is dit ergens van invloed op?

Bij mij ook, intussen zelfs met uitroepteken.
Bij deze het verzoek of er wat interactie plaats kan vinden :-"

Het uitroepteken staat er bij mij ook inmiddels, hier ook het verzoek of jullie mij willen adviseren over de slechte effecten van teveel vertrouwen.
Het uitroepteken houdt in dat je zelfvertrouwen lijdt onder het feit dat je de laatste tijd geen officiele wedstrijden hebt gespeeld. Mijn zelfvertrouwen staat op hoog inclusief uitroepteken.

Dus het is een kwestie van tijd voordat het uitroepteken weer verdwenen is.
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Heb jij een emailadres ofzo waar ik een MH kan contacten die snel een reactie geeft Adder?


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188">http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188</a><!-- m -->


Die moet je hebben, SM Stef
Helaas geen goedkeuring.
Baal er van. Gaat zwaar ten koste van Adriaanse.
kooltje Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Heb jij een emailadres ofzo waar ik een MH kan contacten die snel een reactie geeft Adder?


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188">http://www3.footstar.org/ver_treinador.asp?coach=6188</a><!-- m -->


Die moet je hebben, SM Stef
Helaas geen goedkeuring.
Baal er van. Gaat zwaar ten koste van Adriaanse.

Je hebt toch niet gezegd dat je zelf een 2e speler wilde?
Neem aan dat je zei dat je vrouw/vriendin wilde mee gaan doen op dezelfde computer?

Als jij vermijd vermoeidheid hebt aan staan, zal je niet echt veel verliezen.
+ dat jij de mazzel hebt dat jij alles kan volgen in de tt.
Voyou Wrote:waarom zitten we in een hotel terwijl we in onze thuisstad zijn? Mijn pappie en mammie missen me thuis! :razz:




Wel een gezellige boel daar met allemaal 10-ers en 20-ers.......




Hotel in de stad
Plaats Amsterdam
Spelers op deze locatie 1058

Dit is een privé locatie




Arme hoteleigenaar........
Adder Wrote:opstelling komende wedstrijd:


loon
cleton
willems
bleeker
leeuwaarden
sandino
rijs
renirie
tergau
jaspers
haute
Ik heb weer eens een stukje ( 1e half uur) van de 2d gekeken en het valt me heel erg mee tegen dit human team.
We zijn sterker,staan vaak op de goede positie en toch missen we de hoofdskills nog op alle posities.....
Voor de aanvallende vleugels is dribbel belangrijk dus als er wat in de tt komt die niet belangrijk is voor de FL/FR is het denk ik verstandig om dat dan te gaan trainen.
FC moet scoren gaan doen bij bovenstaande situatie.
De mids en verdedigers zullen waarschijnlijk alles kunnen trainen van de tt.

Het is mijn bedoeling dat als we klaar zijn met de gezamenlijke dingen om eerst kort passen en daarna tackle te doen.
Wat daarna komt.......geen idee.
Zit alleen in dubio om nu al de FC's een hoger contract aan te bieden, omdat die het meest de pt nodig zullen hebben.
volgens mij kan ik de financiele situatie niet bekijken. Hoe staan we ervoor adder? maken we winst 2 wekelijks?
Mac Wrote:volgens mij kan ik de financiele situatie niet bekijken. Hoe staan we ervoor adder? maken we winst 2 wekelijks?


nee, we maken verlies.
Ongeveer 20.000 per week.

thuis + 30
uit -70.

saldo is nu 261150.



Het is evt het overwegen waard om de mids terug te brengen naar 1000, aangezien die toch de tt kunnen volgen.
Daar mogen de mids ff over nadenken.
Heb ik geen problemen mee, zit nu op 30k qua vermogen en ben volgende week van plan om de PT te upgraden naar niv. 3 geloof ik.

Alles in het teambelang is ook in mijn belang, wel vreemd trouwens dat er verschil zit in ervaringsstijging.
Wat mij betreft ook geen probleem.
Aragorn Wrote:Heb ik geen problemen mee, zit nu op 30k qua vermogen en ben volgende week van plan om de PT te upgraden naar niv. 3 geloof ik.

Alles in het teambelang is ook in mijn belang, wel vreemd trouwens dat er verschil zit in ervaringsstijging.

pt niet upgraden!
Je hebt hem niet nodig, dus ga je onnodig kosten maken.
Ervaringsverschil krijg je om dat jij zonder vermijd vermoeidheid speelt en ik bv . met
aha, wat levert mij dat op. Waarvoor heb ik dan eigenlijk uberhaupt geld ???
Om je PT in 1x te upgraden naar lvl 4 of 5. Nu kost je PT wekelijks een x bedrag dat je dus uitspaart als je geen PT hebt.
Ik heb de mids 1500 aangeboden( kon niet minder). De FC's gaan 6000 krijgen.
FL/FR kunnen in 1e instantie mee gaan met de korte pass dus krijgen( nog) niet extra.
Verdedigers laat ik ook nog ff voor wat het is.
Uiteraard gaan de FC's naar beneden al ze pt6 hebben.


Als de club in financieele problemen komt, gaan eerst de FC's en daarna de verdedigers iets naar beneden.
Hmm, heb hem al een tijd op niv. 2 staan maar zal met het verlaagd contract lang moeten doorsparen voor een hoger niveau.
Aragorn Wrote:Hmm, heb hem al een tijd op niv. 2 staan maar zal met het verlaagd contract lang moeten doorsparen voor een hoger niveau.


zie posts hierboven, jij hebt waarschijnlijk helemaal geen pt nodig, omdat de mids alles mee kunnen lopen in de tt.
Dat stuk heb ik dan gemist, ik ging er vanuit dat je ten alle tijde een zo goed mogelijke PT moest hebben.

Moet ik hem dan maar ontslaan, kost 17.5 geloof ik.
Aragorn Wrote:Dat stuk heb ik dan gemist, ik ging er vanuit dat je ten alle tijde een zo goed mogelijke PT moest hebben.

Moet ik hem dan maar ontslaan, kost 17.5 geloof ik.

Nee, dat moet je ook niet doen, want dat is ook geld weggooien.
Laat maar zo als het is, dus niet verder upgraden.
Adder Wrote:Ik heb de mids 1500 aangeboden( kon niet minder). De FC's gaan 6000 krijgen.
FL/FR kunnen in 1e instantie mee gaan met de korte pass dus krijgen( nog) niet extra.
Verdedigers laat ik ook nog ff voor wat het is.
Uiteraard gaan de FC's naar beneden al ze pt6 hebben.


Als de club in financieele problemen komt, gaan eerst de FC's en daarna de verdedigers iets naar beneden.

Vallen MR en ML ook onder mids? Ik heb namelijk geen ander contract gekregen maar zou er geen problemen mee hebben. Ik vraag me alleen af of een beetje dribbelen en voorzetten voor de MR's en ML's toch niet handig zou zijn? Weet niet hoe het er in de 2d uitziet maar in de statistieken van de afgelopen wedstrijden wordt er door die spelers redelijk wat gedribbeld en voorgezet.
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Ik heb de mids 1500 aangeboden( kon niet minder). De FC's gaan 6000 krijgen.
FL/FR kunnen in 1e instantie mee gaan met de korte pass dus krijgen( nog) niet extra.
Verdedigers laat ik ook nog ff voor wat het is.
Uiteraard gaan de FC's naar beneden al ze pt6 hebben.


Als de club in financieele problemen komt, gaan eerst de FC's en daarna de verdedigers iets naar beneden.

Vallen MR en ML ook onder mids? Ik heb namelijk geen ander contract gekregen maar zou er geen problemen mee hebben. Ik vraag me alleen af of een beetje dribbelen en voorzetten voor de MR's en ML's toch niet handig zou zijn? Weet niet hoe het er in de 2d uitziet maar in de statistieken van de afgelopen wedstrijden wordt er door die spelers redelijk wat gedribbeld en voorgezet.


Ben jou vergeten.... :oops:
De ML en MR spelen veel af op de FL/FR. Dan wel rechtdoor of cross. Dus ze spelen meer in dienst van, maar als ik de tegenstander in de toekomst wil verrassen( dus met 2 FC 's) dan hebben de ML en MR idd ook voorzet en dribbel nodig.
Voorlopig komen die nog niet aan bod voor jullie, want er staat sowieso nog eerst pass( kort sowieso, misschien lang) en tackle te doen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11