FTM Forum

Full Version: VI Quiz
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
baaaaaaaaaah die nieuwe quiz van VI.. die luister fragmenten.. bosje moeilijk!!!!!!!!!

hele pauze aan gezeten en heb er nu 22 van de 25 en dat vind ik al heeeel wat. (met een klein beetje google)

Ik mis nog 2, 5 en 16! ( 2 ken ik voor me gevoel wel, andere 2 niet )
Waar kan ik dat horen?
Dat clublied van Nottingham blijft een heerlijk nummer. :8:
Berend Botje Wrote:Waar kan ik dat horen?

Heb je je boxjes wel uit de doos gehaald?
[Image: icon_mrgreen.gif]
Wat?
:dodgy:
2. Kroatie
5. Zidane (hoor je helemaal op het laatst)
16. Ruud Dil =D>
harry_bierdop Wrote:baaaaaaaaaah die nieuwe quiz van VI.. die luister fragmenten.. bosje moeilijk!!!!!!!!!

hele pauze aan gezeten en heb er nu 22 van de 25 en dat vind ik al heeeel wat. (met een klein beetje google)

Ik mis nog 2, 5 en 16! ( 2 ken ik voor me gevoel wel, andere 2 niet )

5 is goed te doen, dit wordt er gezongen:

Quote:Ribéry y va jouer
Et Wiltord y va jouer
Anelka y va jouer...
seulement sur sa PSP
Zidane y va marquer

2 heb ik ook niet, lijkt net of er Milano wordt gezongen.. Verder mis ik 15, 16 en 22..

edit: Kroatie dus bij 2.. :oops:
[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=lAf7hgDCLIY[/youtube]
Ik mis 15, 18, 19 en 22.
15. Brazilie
18. Michels
19. Barca
22. Heerenveen
1 Bergkamp
2 Kroatie
3 Nottingham
4 feyenoord
5 zidane

6 real madrid
7 psv
8 duitsland
9 Southampton
10 van hanegem

11 Italië
12 Cruijff
13 West Ham
14 Nederland
15 Brazilië

16 Gullit
17 Engeland
18 Michels
19 Barca
20 Ajax

21 Eintracht Frankfurt
22 SC heerenveen
23 maradona
24 man city
25 utrecht
harry_bierdop Wrote:1 Bergkamp
2 Kroatie
3 Nottingham
4 feyenoord
5 zidane

6 real madrid
7 psv
8 duitsland
9 Southampton
10 van hanegem

11 Italië
12 Cruijff
13 West Ham
14 Nederland
15 Brazilië

16 Gullit
17 Engeland
18 Michels
19 Barca
20 Ajax

21 Eintracht Frankfurt
22 SC heerenveen
23 maradona
24 man city
25 utrecht

anders is het zo moeilijk te lezen!
hebben ze een liedje van ajakkessupporters weten te vinden? :eeeek:

en het mooiste lied, van sparta, staat er niet bij.

treurmuizen.

not. forest is idd schitterend...
haha Bumme.. had het juist klein neergezet voor de mensen die hem nog wilden maken :wink:
harry_bierdop Wrote:haha Bumme.. had het juist klein neergezet voor de mensen die hem nog wilden maken :wink:

oh, dat had bumme vast niet door. Undecided
haha tsja.. je weet het nooit niet hier op het forum..
harry_bierdop Wrote:haha tsja.. je weet het nooit niet hier op het forum..

Zal het weer klein maken, het beoogde resultaat is immers binnen.
Gister sprak ik een oud-voetballer die wel oren had naar een voetbalquiz op een feest dattie binnekort ging doen. Zijn er gegadigden die me tzt willen helpen met voetbalvragen verzinnen in ruil voor het opsouperen van het door mij verdiende presentatiegeld in een stinkend duur restaurant? :wink:
Wie is die oud-voetballer?
Het was een Feyenoorder \Big Grin/
Waarom wil John de Wolf een voetbalquiz op zn feest?
Treesong Wrote:Het was een Feyenoorder \Big Grin/

Toch niet Henk B.? Die ken ik ook.
Treesong Wrote:Gister sprak ik een oud-voetballer die wel oren had naar een voetbalquiz op een feest dattie binnekort ging doen. Zijn er gegadigden die me tzt willen helpen met voetbalvragen verzinnen in ruil voor het opsouperen van het door mij verdiende presentatiegeld in een stinkend duur restaurant? :wink:

Wat moet je weten?
Wat ik zelf altijd een leuke vraag heb gevonden: Welke Nederlandse voetballer speelde met twee verschillende clubs twee achtereenvolgende Europacupfinales?
Treesong Wrote:Gister sprak ik een oud-voetballer die wel oren had naar een voetbalquiz op een feest dattie binnekort ging doen. Zijn er gegadigden die me tzt willen helpen met voetbalvragen verzinnen in ruil voor het opsouperen van het door mij verdiende presentatiegeld in een stinkend duur restaurant? :wink:

eten? leuk!
Dat vond je vrijdag blijkbaar niet, afhaker. Dat eiland van je gaat toch iedere avond om 22.00 uur dicht?
Hoef Wrote:Dat vond je vrijdag blijkbaar niet, afhaker.

och, opa was er ook een keer bij. Undecided

ik dacht dat jullie enkelt gingen drinken? ik vind bier vies.
Treesong Wrote:Gister sprak ik een oud-voetballer die wel oren had naar een voetbalquiz op een feest dattie binnekort ging doen. Zijn er gegadigden die me tzt willen helpen met voetbalvragen verzinnen in ruil voor het opsouperen van het door mij verdiende presentatiegeld in een stinkend duur restaurant? :wink:

Leuk. En dat had ik ook gezegd voordat je over het eten in een stinkend duur restaurant begon.
Berend Botje Wrote:Wat ik zelf altijd een leuke vraag heb gevonden: Welke Nederlandse voetballer speelde met twee verschillende clubs twee achtereenvolgende Europacupfinales?

Is een hiervan met Feyenoord in 2002 ?
Pages: 1 2 3