FTM Forum

Full Version: de knvb-beker finale
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,

vandaag de grote dag. met de kleine shinji naar de tempel, eerst ff een buffetje met een paar glaassies bier, en dan in het warme bad.

ik heb er zinnan. comon fainoid!
Nu ze Dordt hebben uitgeschakeld moeten ze de cup ook maar winnen

Hup Roda Icon_twisted
waf Wrote:zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo,

vandaag de grote dag. met de kleine shinji naar de tempel, eerst ff een buffetje met een paar glaassies bier, en dan in het warme bad.

ik heb er zinnan. comon fainoid!
is kleine Shinji niet ietsje te jong voor die paar glaassies bier?
Hoop voor jou en kleine Shinji op een mooie uitslag, maar zelf hoop ik natuurlijk dat Roda doet wat er van ze verwacht wordt Icon_twisted
Megadoek Roda JC last minute afgekeurd! zondag 27 apr 2008 15:08uur

De sfeergroep van de WSU is de afgelopen weken bezig geweest met het voorbereiden van de grootste sfeeractie uit de geschiedenis van Roda JC. Vele uren, vaak tot diep in de nacht, werden opgeofferd om een gigantische actie in de kuip mogelijk te maken. Vandaag werd opeens, ondanks dat er aan alle veiligheidsvoorschriften voldaan is, ons Mega-Doek afgekeurd. Het doek zou, niet lachen, te zwaar zijn. KNVB bedankt! Die beker gaat, ondanks dit soort pesterijen, gewoon mee naar Kerkrade. De KNVB heeft aangegeven de kosten van het doek te vergoeden en daar zullen we zeker 'gebruik' van gaan maken!

Dead
1-0 fey door een bebeto / romario goal (WK '94)
Al 2-0. Dat wordt dus PSV-Feyenoord in de Arena als seizoensopening. Altijd gezellig.
Feyenoord kwam vlak na de 1-0 goed weg toen Van Hulten geen pingel durfde te geven zeg (want dat was er 100% één)
[Image: 00009169.gif]

Ik meen wel eens betere wedstrijden te hebben gezien, maar het genoegen is er nauwelijks minder om!
Laat je je stad wel heel morgen?
Wat een mooie dag. Notworthy
:lol:

feli feyenoorders!
lekker hoor! \Big Grin/ \Big Grin/

lekkere goals, roda een optisch overwicht maar ze maakten helemaal niks klaar, er werd heel degelijk verdedigd. ja, dan kun je proberen door te drukken (ik begreep dat van halst feyenoord kwalijk nam dat niet te hebben gedaan :roll: ) of je kunt gewoon die pot zakelijk uitspelen. maar die neuzenmedia hier die wil weer vermaakt worden en gaat dan lopen zeuren. nou, ik heb nieuws voor ze, ik ben vermaakt en die beker is binnen.

al in het stadion vond ik het een pingel voor roda, wel terecht dat hij niet gegeven is uiteraard en pas in de herhaling zag ik dat landzaat in buitenspel positie stond (maar itt bebeto in 94 zijn nu de regels toch veranderd? ik ken de regel niet precies, maar volgens mij haalt hij wel voordeel uit zijn buitenspelpositie....)

ik stond trouwens op de roltrap achter verbeek en kruzen. zal die laatste wel assistent worden denk ik?
Volgens de regels idd geen buitenspel, maar vind het nog steeds krom.
Ekslem Wrote:Volgens de regels idd geen buitenspel, maar vind het nog steeds krom.

die scheids was erg matig, maar toch 10x zo goed als vink. rara hoe kan dat?

ik begreep dat die neus van een leo driesen op tv wel 1200x gezegd heeft dat roda een pingel verdiende. ga huilen anders? Undecided
Sterker nog.... ze hadden er twee moeten hebben :8: Grensjager bij Chelsea - Manchester durfde tenminste wel te vlaggen!
Ekslem Wrote:Sterker nog.... ze hadden er twee moeten hebben :8: Grensjager bij Chelsea - Manchester durfde tenminste wel te vlaggen!

welnee, een was genoeg. roda had 8 rode kaarten verdiend. en als ze 1-1 gemaakt hadden, hadden we ook gewonnen. wat maakt het allemaal uit?
Das waar waf. Geniet ervan! Nog naar de huldiging of gewoon aan de arbeit?
Ekslem Wrote:Das waar waf. Geniet ervan! Nog naar de huldiging of gewoon aan de arbeit?

ik wil dat de coolsingel alelen voor de grootste prijzen gebruikt wordt. ik vind het een mooie prijs, maar de coolsingel vind ik overdreven.

ook bij andere gelegenheden ga ik niet meer naar de coolsingel. ik vind er geen reet aan, vnl omdat je doorgaans alleen maar om je heen moet gluren of de coke en xtc snuivende onverlaten hun agressie niet per ongeluk op jou botvieren....

ik vind het wat dat betreft heel verstandig dat ze het nu overdag doen, maar ik ga mijn middag daar niet aan besteden. ik heb gisteren genoten en geniet gewoon na.
Zal vanavond wel druk zijn in de intercity Dead
Bocaloca Wrote:Zal vanavond wel druk zijn in de intercity Dead

nou, poeh, praat me er niet van. succes! :roll:
xtc snuiven? :-s
haha achterlijke vlaai Notworthy

[Image: kscheids_31cf178e767352b4c1aa61969e60e112cc34b171.jpg]
goa Wrote:xtc snuiven? :-s

In Rotterdam hebben ze hele grote neusgaten.
Je kan het ook gewoon fijnmalen Mukkus..
harry_bierdop Wrote:Je kan het ook gewoon fijnmalen Mukkus..

Vanavond nog naar de bekerfinale in Waalwijk Harry?
Jup :8:
harry_bierdop Wrote:Jup :8:

Mooi zo, wij gaan ook met een paar man. Toch nog het jaarlijkse bezoek aan Waalwijk.
Die prijzen lopen ook de spuitgaten uit tegenwoordig, €3,10 Undecided

Ik heb een kaartje in een, volgens mij, gewoon NEC vak (KK). Van wat ik heb gehoord gaat er flink wat gajes ( voornamelijk jongeren) naar waalwijk vanavond, zowel uit Nijmegen als Ei'hoven. Zal wel weer wat worden, blij dak gewoon verstandig een kaartje heb voor een NEC vak.
harry_bierdop Wrote:Die prijzen lopen ook de spuitgaten uit tegenwoordig, €3,10 Undecided

Ik heb een kaartje in een, volgens mij, gewoon NEC vak (KK). Van wat ik heb gehoord gaat er flink wat gajes ( voornamelijk jongeren) naar waalwijk vanavond, zowel uit Nijmegen als Ei'hoven. Zal wel weer wat worden, blij dak gewoon verstandig een kaartje heb voor een NEC vak.

welke finale is dat?
Jong NEC - Jong PSV beker
Pages: 1 2