FTM Forum

Full Version: Teams - 1e ronde play offs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Lekker saai zo. Wordt dus gokken geblazen met de uit- en thuiswedstrijden in 1 ronde Sad

Quote:Competitie Manager 2007 heeft de wedstrijden van de play-offs verdeeld in twee ronden, samen zijn deze twee ronden periode 8. Elke manager heeft 16,1 miljoen euro extra budget gekregen vanwege de algehele kostenstijging .

Let op! De scores worden berekend op basis van de resultaten na de officiële speeltijd. Stel de wedstrijden tussen Ajax en Heerenveen eindigen beiden in 0-0 dan worden de scores berekend op basis van die twee uitslagen. Indien Ajax na verlenging wint met 1-0 dan wordt dit niet doorberekend in de scores.

De volgende regels zijn voor de play-offs van kracht:

Eerste play-off ronde, van 29-04-2008 t/m 05-05-2008.
- Sluiting database; 29-04-2008 om 18.00
- Opening database; 06-05-2008 om 12.00
- Maximaal 3 spelers per team.

Tweede en derde play-off ronden van 07-05-2008 t/m 18-05-2008
- Sluiting database; 07-05-2008 om 18.00
- Opening database; nvt
- Maximaal 5 spelers per team.
elke week gewisseld en keb nog 9 credits voor 2 ronden :eeeek:
Huntelaar, Klaas-Jan [AJA] (24.20M)
Suárez, Luis [AJA] (20.10M)
Perez, Kenneth [AJA] (21.35M)

Lovre, Goran [GRO] (14.10M)
Vadocz, Krisztian [NEC] (10.45M)
De Graaf, Edwin [NAC] (8.75M)

Olsson, Jonas [NEC] (11.65M)
Penders, Rob [NAC] (12.05M)
El-Akchaoui, Youssef [NEC] (13.50M)
Svejdik, Ondrej [GRO] (10.15M)

Ten Rouwelaar, Jelle [NAC] (11.80M)
Weet iemand wie er geschorst zijn cq. op scherp staan? Ik geloof dat de play offs qua kaarten als aparte competitie wordt gezien!?
Ekslem Wrote:Weet iemand wie er geschorst zijn cq. op scherp staan? Ik geloof dat de play offs qua kaarten als aparte competitie wordt gezien!?
Volgens VI zijn geschorst: Vertonghen(Ajax) en De Jong (Roda). Meer weet ik ook niet, behalve dan dat de spelers idd de play-offs beginnen met een schone lei......
Mss nog kaarten die meetellen van vorig jaar? Of telt dat alleen als ze ook daadwerkelijk een schorsing hebben opgelopen en zijn andere kaarten kwijtgescholden?
Mijn op-een-na laatste team voor competitiemanager zal er zo uit komen te zien:

4.60M / 181.45M

Castro, Bram (10.25M)

De Roover, Sepp (11.50M)
Heitinga, Johnny © (19.25M)
Wielaert, Rob (15.95M)
Kah, Pa Modou (12.15M)

Lamah, Roland (12.15M)
Lovre, Goran (14.10M)
Hersi, Youssouf (16.55M)

Suárez, Luis (20.10M)
N'Kufo, Blaise (20.65M)
Huntelaar, Klaas-Jan (24.20M)
Een nEC fanpage geeft aan dat Wisgerhof en Muslu geschorst zijn. Hier klopt toch niets van???
Nee klopt niet idd.. welke site dan? Meest betrouwbare sites zijn forzanec.nl en necfan.nl!
Hmm ik zie het idd op forzaNEC staan.. erg, erg vreemd! Doorgaans de beste fansite van NEC. Andere sites vermelden er ook niks van en ik heb ook ff de laatste play off wedstrijd van vorig jaar nagekeken en daarin hebben beide geen geel gehad. Denk dat ze dus idd gewoon spelen!
Weet wel dat ze laatste competitiewedstrijd geschorst waren. Zal wel een foutje zijn.

harry, doe als NEC gokker eens een gokje wtb uitslagen in beide wedstrijden....
gewoon el ak, Olsson en Vadocz
Olsson Undecided

Ik d8 meer aan de Fauw, Saeijs en Lamah
Ekslem Wrote:Olsson Undecided

Ik d8 meer aan de Fauw, Saeijs en Lamah

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=11427">viewtopic.php?f=2&t=11427</a><!-- l -->

zie de reacties van EJR en Bumme.
Ekslem Wrote:Olsson Undecided

Ik d8 meer aan de Fauw, Saeijs en Lamah

Roda is het enige team met 3 basis geschorsten in de eerste (thuis)wedstrijd. Succes met Fauw, Saeijs en Lamah...
Ekslem Wrote:harry, doe als NEC gokker eens een gokje wtb uitslagen in beide wedstrijden....

Tsja, zoals ik al zei in een ander topic ben ik deze keer toch eigelijk vrij positief. Ik durf het eigelijk niet uit te spreken haha want meestal als ik positief ben wordt het niet veel maar ik denk dat ze zowiezo volgende ronde halen.

Ik zie kansen genoeg in Kerkrade. Roda speel zowiezo al beroerd 2e seizoenshelft, 3 geschorsten, zware wedstrijd in de benen en een mentale tik gehad van zondag. Daarnaast zullen ze misschien wel extra gebrand zijn om het voor eigen publiek een beetje goed te maken, perfect voor NEC dat lekker gaat leunen en met Lens en Holman naar een simpele 0-2 countert :-s :-" [-o<

Thuis krijg je dan beetje zelfde verhaal en zal het waarschijnlijk beetje saaie pot worden (tenminste als het donderdag zo gaat). Zou me ook niks verbazen als het donderdag gewoon een schaakspel wordt (0-0, 1-1, 0-1) en dat het zondag nog moet gebeuren. NEC is weer op volle kracht en staat gewoon als een huis laatste tijd. Dus een schaakspel vetrouw ik ze ook wel toe...

Persoonlijk zou ik iig voor El Ak en Lens gaan en dan denk ik nog Muslu (omdat ie ook redelijk goedkoop is, met oog op andere wedstrijden).
Budget is totaal geen probleem deze ronde! Ik verkies denk ik Wisgerhof boven Muslu
Kan je dan zeker doen ja... muslu heeft laatst nog een assist gegeven dus zal wel weer ff duren voordat ie extra punten gaat scoren :wink:
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:Olsson Undecided

Ik d8 meer aan de Fauw, Saeijs en Lamah

Roda is het enige team met 3 basis geschorsten in de eerste (thuis)wedstrijd. Succes met Fauw, Saeijs en Lamah...
Icon_question
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://teletekst.nos.nl/?800-01">http://teletekst.nos.nl/?800-01</a><!-- m -->
type pagina 803

edit:
ik zie dat t 1 bekerduel betreft.... hmmmm.
nou ja, toch maar laten staan
Db nog open... ongelooflijk weer Undecided
Notworthy Miralem Notworthy
Al een aantal teams gezien met olsson #-o
Kleine Jan Wrote:Notworthy Miralem Notworthy

Is er donderdag niet bij...
RR Wrote:
Kleine Jan Wrote:Notworthy Miralem Notworthy

Is er donderdag niet bij...

vast wel, want kleine jan gokt erop!
Ekslem Wrote:vast wel, want kleine jan gokt erop!

Sulejmani ontbreekt
LC | Gepubliceerd op 29 april 2008, 17:31
143x bekeken
HEERENVEEN -
Het staat vast dat Miralem Sulejmani donderdag ontbreekt in de eerste play-offwedstrijd van zijn club SC Heerenveen tegen Ajax. De knieblessure van de Servische international, opgelopen in de slotwedstrijd van de competitie tegen Excelsior, is ernstiger dan verwacht. Het duel in het Abe Lenstra is nagenoeg uitverkocht.

Sulejmani kampt met een overstrekte knie. De aanvaller, die – ironisch - in de belangstelling staat van Ajax, werd dinsdag in ziekenhuis de Tjongerschans in Heerenveen onderzocht. ,,En wie twee dagen voor de wedstrijd niet kan trainen, speelt dus ook niet'', aldus Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek.

Verbeek heeft nog geen beslissing genomen over de speelwijze van zijn team. De naar Feyenoord vertrekkende coach was dinsdag ronduit ontevreden over de wijze waarop zijn keurkorps trainde. Het beoogde basisteam liet zich de kaas van het brood eten door de reserves. Verbeek sprak enkele spelers vermanend toe en beslist pas woensdag, na de laatste training, hoe zijn elftal eruit gaat zien.

,,Het kan zijn dat we anders gaan spelen en het kan ook zijn dat ik op enkele posities voor andere spelers kies'', aldus Verbeek. ,,Ajax speelt een bepaald type spel en ons eigen spel is op dit moment nog niet van dien aard, dat we klaar zijn. Het klikt niet, het past niet. Dat baart me zorgen.''

Behalve Sulejmani, Henrico Drost (knieblessure) en de langdurig geblesseerden Christian Bak Nielsen en André Hanssen beschikt Verbeek over een fitte selectie.
En waarom kijk ik dna ook op fan sites.... Heb douglas gewipt omdat ie niet zou spelen volgens die Rukkers. Speelt zijn vervanger Heubach niet... kutjoekels
Ekslem Wrote:En waarom kijk ik dna ook op fan sites.... Heb douglas gewipt omdat ie niet zou spelen volgens die Rukkers. Speelt zijn vervanger Heubach niet... kutjoekels

Hij is ingevallen in de 88e minuut hoor Big Grin. Ik heb hem en Wielaert Big Grin en Kufo
Ekslem Wrote:Al een aantal teams gezien met olsson #-o

Wat is daarmee dan?
Lang geblesseerd
Pages: 1 2