FTM Forum

Full Version: Is er iemand..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
met een harddiskrecorder of een dvd recorder?

grote kans dat ik vanavond op tv kom namelijk bij pokerkampioen van nederland op rtl7 maar het begint pas om 00.10 dus grote kans dat ik dat niet redt en een aantal van mn familieleden zeker niet. Dus als iemand dat zou willen opnemen graag! ik ben uiteraard bereid de kosten van een dvd en eventuele verzendkosten te vergoeden.

ps. videoband heb ik niet zoveel aan dus dat hoef je niet aan te bieden Wink
Timer staat aan.
toppie thx!
Mac Wrote:met een harddiskrecorder of een dvd recorder?

grote kans dat ik vanavond op tv kom namelijk bij pokerkampioen van nederland op rtl7 maar het begint pas om 00.10 dus grote kans dat ik dat niet redt en een aantal van mn familieleden zeker niet. Dus als iemand dat zou willen opnemen graag! ik ben uiteraard bereid de kosten van een dvd en eventuele verzendkosten te vergoeden.

ps. videoband heb ik niet zoveel aan dus dat hoef je niet aan te bieden Wink

Ik heb een DVD recorder... als ik het onthoud zet ik het op een DVD voor je... :razz:

SMS anders even een reminder als je naar bed moet van je moeder :waf:
Dat ga ik wel even zien!

Zo is het bericht trouwens veel leuker;
Peter Wrote:met een harddiskrecorder of een dvd recorder?

grote kans dat ik vanavond op tv kom namelijk bij knoop in je zakdoek op nederland 3 maar het begint pas om 00.10 dus grote kans dat ik dat niet redt en een aantal van mn familieleden zeker niet. Dus als iemand dat zou willen opnemen graag! ik ben uiteraard bereid de kosten van een dvd en eventuele verzendkosten te vergoeden.

ps. videoband heb ik niet zoveel aan dus dat hoef je niet aan te bieden Wink
god ik hoop dat mn interview wordt uitgezonden waarin ik vertel wat voor prutser jij bent Wink
Mac Wrote:grote kans dat ik dat niet redt

dan koop je nu toch 14 flessjes red bull.

je wilt het gewoon opgenomen hebben he, om te bluffen dat je ook een keer op tv geweest bent. stoere verhalen op kunnen hangen tegen hbs'er tjes. :razz:
iemand gister Jensen gezien?? Undecided Undecided Undecided met die wijven van dames in de dop! GENIAAAAL! Zo verschrikkelijk stom die wijven!

Ben je wel eens buiten europa geweest?
jahaaa, spanjeee!
Nee buiten europa, Amerika ofzo?
ooow ja ook in Amerika.
Welke stad?
Disney!!! Undecided Undecided Undecided Undecided

Krijgt ze een vraag hoeveel eieren zitten er in 1 dozijn?
Zegt ze ligt eraan of je een pak van 6 of van 12 koopt
Notworthy

Hoeveel provincies heeft Nederland?
"Uhmmm, Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Friesland (etc etc)...uh ik denk iets van 10 of 11 ofzo"

Notworthy Notworthy Notworthy
ik doe een ict opleiding...als ik stoer wil doen vertel ik wel dat ik een keer seks heb gehad Wink
Mac Wrote:met een harddiskrecorder of een dvd recorder?

grote kans dat ik vanavond op tv kom namelijk bij pokerkampioen van nederland op rtl7 maar het begint pas om 00.10 dus grote kans dat ik dat niet redt en een aantal van mn familieleden zeker niet. Dus als iemand dat zou willen opnemen graag! ik ben uiteraard bereid de kosten van een dvd en eventuele verzendkosten te vergoeden.

ps. videoband heb ik niet zoveel aan dus dat hoef je niet aan te bieden Wink

Is dat dan ook 50% kans dat je niet op tv komt en het wel redt, 50% kans dat je niet op tv komt en het niet redt, 50% kan dat je op tv komt en het niet redt en 50% kan dat op tv komt en het wel redt. toch?
grote kans is meer dan 60%...alles tussen de 40 en 60% noem ik coinflip
Nee, of je komt wel op tv of je komt niet op tv. Beide keren 50%.
harry_bierdop Wrote:iemand gister Jensen gezien?? Undecided Undecided Undecided met die wijven van dames in de dop! GENIAAAAL! Zo verschrikkelijk stom die wijven!

Ben je wel eens buiten europa geweest?
jahaaa, spanjeee!
Nee buiten europa, Amerika ofzo?
ooow ja ook in Amerika.
Welke stad?
Disney!!! Undecided Undecided Undecided Undecided

Krijgt ze een vraag hoeveel eieren zitten er in 1 dozijn?
Zegt ze ligt eraan of je een pak van 6 of van 12 koopt
Notworthy

Hoeveel provincies heeft Nederland?
"Uhmmm, Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Drenthe, Friesland (etc etc)...uh ik denk iets van 10 of 11 ofzo"

Notworthy Notworthy Notworthy

=D> =D> =D>

Haha ja dat was geniaal, hoe dom kan iemand zijn??

Noem 2 oceanen:
"De Atlantische Oceaan en uhmm, het Amsterdam-Rijnkanaal? Oh nee, de Rode Zee!" Notworthy
Voyou Wrote:Noem 2 oceanen:
"De Atlantische Oceaan en uhmm, het Amsterdam-Rijnkanaal? Oh nee, de Rode Zee!" Notworthy

ooow ja die ook nog Undecided ! Zo ziekelijk dom!
harry_bierdop Wrote:Krijgt ze een vraag hoeveel eieren zitten er in 1 dozijn?
Zegt ze ligt eraan of je een pak van 6 of van 12 koopt
Notworthy

Dat ging nog verder. Zei ze: "Ow, da's een strikvraag, je hebt helemaal geen doosjes met 12! Alleen van 6 en 10!

en later: "Ow, natuurlijk, dan koop je 2 doosjes van 6!"
in de eerste aflevering kregen ze een foto van Balkenende te zien en ze wisten gewoon niet wie dat was...
iemand van politiek toch? Wilders?
gittermaster Wrote:in de eerste aflevering kregen ze een foto van Balkenende te zien en ze wisten gewoon niet wie dat was...
iemand van politiek toch? Wilders?

Jahaa, de minister-president van den Haag! cry
Nou ik heb t gered hoor, was zeer regelmatig in beeld. Helaas geen enkel handje van mij uitgezonden dus je ziet me alleen 47 J7 etc folden.

Anyway mocht t nog iemand gelukt zijn om op te nemen stuur dan even een pb aub.
De uitzendingen van vorige week staan al op pkvn dus ik verwacht dat deze er ook wel op komen te staan...
idd staat er al op Smile

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://av.rtl.nl/web/components/games/rtlpoker/2008/week19/vr00.RTL_Poker_Pokerkampioen_Van_Nederland_08-05-2008.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv">http://av.rtl.nl/web/components/games/r ... 00K_V9.wmv</a><!-- m -->
Hier de Jensen girls.. 5 minuten! Het stukje over EU, spanje, amerika en disney zit er helaas niet in!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://skoften.net/index/video/tv_moment_van_het_jaar">http://skoften.net/index/video/tv_moment_van_het_jaar</a><!-- m -->
Ik heb het gister gedeeltelijk in herhaling gezien.... Amazing :eeeek:
Mac, zie PM.
harry_bierdop Wrote:
Voyou Wrote:Noem 2 oceanen:
"De Atlantische Oceaan en uhmm, het Amsterdam-Rijnkanaal? Oh nee, de Rode Zee!" Notworthy

ooow ja die ook nog Undecided ! Zo ziekelijk dom!

Hahaha

"Noem 2 oceanen"
"De Atlantische Oceaan en het Rijnkanaal"
*hard gelach*
"Nee, opnieuw. Atlantische Oceaan en de Rode Zee"
*gelach*
"De Atlantische Oceaan en de Egische Oceaan"
"Welke Oceaan?!?"
"De Atlantische Oceaan en de Egische Oceaan"
"Ik zeg ook gewoon Egische Oceaan"
"We hebben zeker maar 1 oceaan?"
*hard gelach en geklap*
"inderdaad het was een strikvraag"
"teringlijer"

Undecided Undecided Undecided