FTM Forum

Full Version: Vaste homegame?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik was laatst aan het praten met wat mensen en er blijkt wel interesse te zijn voor een wat regelmatigere homegame. Er wonen hier vrij veel mensen in de omgeving Amsterdam dus misschien kunnen we wat regelen dat we maandelijks ofzo bij elkaar komen om een leuke homegame te spelen.

Zit nog te twijfelen over de opzet. Op zich vind ik voor dat soort avonden vaak cashgames wat leuker. Maar iets als 2 sng's per avond waarbij we elke keer wat opzij leggen om vervolgens een ticket te kopen voor een of ander side event is misschien ook wel een idee.

Anyway daar kunnen we nog wel over discussieren. Maar mocht je interesse hebben laat t dan even weten dan kunnen we wel iets opzetten denk ik.
Beetje mijn idee stelen Wink

Maar count me in!
ja hoor, heb interesse. Kunnen we er naast de centjes ook een ranglijst van bijhouden
Ik heb elke vrijdagavond al een home-game, naast 1 of 2 keer per maand een toernooi. Ik zal er vast een keer bij zijn, maar een vaste home-game avond zit er voor mij niet in.