FTM Forum

Full Version: Nederland - Ciorbavreters
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat mij verbaast is dat iedereen maar zit te neuzelen over 'de wedstrijd laten lopen' alsof Roemenië een team is a la Andorra. Die gasten zijn echt niet zo slecht en ze zullen er zwaar voor gaan vanavond. Met het oog op een lompe wedstrijd doet Bassie er nmbm verstandig aan om de glasmannetjes aan de kant te houden en 100% een B-garnituur de wei in te sturen -- misschien gaat dat ten koste van wedstrijdritme en the zone van de basiself, maar vanavond wordt een loodzware pot... en als dit betekent dat we de komende 5 jaar niet meer met vakantie kunnen gaan naar Italië en Frankrijk... so be it :|
ben het met je eens dat Roemenie ook pittig is, maar zou weinig aan t team veranderen. Misschien 3 a 4 plekjes aan passen en gewoon voor de winst gaan.
Wrom kan je een wedstrijd niet laten lopen tegen een sterke tegenstander? Hoeft niet te betekenen dat je hem anders automatisch zou winnen!
Ekslem Wrote:Wrom kan je een wedstrijd niet laten lopen tegen een sterke tegenstander? Hoeft niet te betekenen dat je hem anders automatisch zou winnen!

Misschien zeg ik het verkeerd, maar de teneur is zo van: "Als we serieus en geconcenteerd ( :razz: ) aan die wedstrijd beginnen, rollen we die Roemenen zo op, maar het is mss slimmer om het te laten lopen."
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal

Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Bouma en De Cler; De Zeeuw, Engelaar; Van Persie, Afellay en Robben; Huntelaar
Waarom wilt iedereen winnen van de Roemenen ? Als je verliest ben je en Italie en Frankrijk kwijt. Grote kans dat als je de halve finale haalt je een van deze ploegen weer tegenkomt die alleen maar gebrander zijn om je nu terug te pakken.

Ik zou dat verlies voor lief nemen en zo 2 grote concurrenten uitschakelen. Nederland - Spanje is toch ook een mooie halve finale ?
Bocaloca Wrote:Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal

Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Bouma en De Cler; De Zeeuw, Engelaar; Van Persie, Afellay en Robben; Huntelaar

Robben had ik niet verwacht in de basis.....hooguit het laatste half uur invallen vanwege zijn lies.
Afellay kan na 30 minuten gewisseld worden en geblesseerd naar huis.
van Persie heeft dan toch nog zijn ingelaste oefenwedstrijd.
Box Brother Wrote:Waarom wilt iedereen winnen van de Roemenen ? Als je verliest ben je en Italie en Frankrijk kwijt. Grote kans dat als je de halve finale haalt je een van deze ploegen weer tegenkomt die alleen maar gebrander zijn om je nu terug te pakken.

Ik zou dat verlies voor lief nemen en zo 2 grote concurrenten uitschakelen. Nederland - Spanje is toch ook een mooie halve finale ?


Rusland - Roemenie ook 8-[
Gewoon beide wedstrijden 1-1 en we zijn Frankrijk en Italie kwijt [Image: 080610_15029_trompet_r-mon.gif]
Lamme Lennie Wrote:Gewoon 2-0 winnen en de andere wedstrijd gelijk en we zijn Frankrijk en Italie kwijt [Image: 080610_15029_trompet_r-mon.gif]
Word on the street is dat Sar ook rust krijgt... ik ga maar eens wat geld inzetten op de Roemenen
Box Brother Wrote:Waarom wilt iedereen winnen van de Roemenen ? Als je verliest ben je en Italie en Frankrijk kwijt. Grote kans dat als je de halve finale haalt je een van deze ploegen weer tegenkomt die alleen maar gebrander zijn om je nu terug te pakken.

pcies, het is verstandiger om te verliezen. maar dat kan een beetje sportman niet. je wilt altijd winnen.

ik zou het stom vinden om boula niet te laten spelen vanavond. die gast moet ritme houden. net zoals engelaar, persie en robben.

voor het geval er nog een schorsing komt moeten de eerste reserves ook spelen. heitinga, bouma, huntelaar.

ook sar zou ik lekker op de bank laten.

(het wordt toch 0-0).
B-elftal opstellen, Gewoon 0-0 houden, Frankrijk en Italie zich dood laten vechten tegen elkaar en als 1 van die 2 ploegen vlak voor tijd voorstaat in de laatste minuut een Roemeen vrije doortocht verlenen.

Roemenen zullen dit waarderen en in de halve finale tegen datzelfde Roemenie zullen ze het ons niet zo moeilijk maken.
Dommel Wrote:Roemenen zullen dit waarderen en in de halve finale tegen datzelfde Roemenie zullen ze het ons niet zo moeilijk maken.

Undecided
Als Nederland inderdaad met 9 wissels gaat spelen, is de lol er voor mij al weer af en heeft de magie maar kort geduurd. Ik zou het schandalig vinden, 'we' gaan af voor heel Europa. Bovendien doen we aan competitievervalsing, zeer sportief, hoor. Van Basten kan wel zeggen dat alle spelers gelijkwaardig zijn, maar dat is natuurlijk onzin, waarom heeft hij deze dan niet eerder ingezet in de vorige wedstrijden? Dat je een paar spelers vervangt wegens wat lichte blessuretjes of gele kaarten is begrijpelijk, maar 9 spelers vervangen is te veel. Het enige wat ik hoop is dat Huntelaar er 6 inschiet, zodat men eindelijk in gaat zien dat hij veel beter is dan van Nistelrooy.
Dus jij hoopt dan ook dat Portugal en Kroatië eruit vliegen tegen Duitsland en Turkije? Dead
Berend Botje Wrote:Als Nederland inderdaad met 9 wissels gaat spelen, is de lol er voor mij al weer af en heeft de magie maar kort geduurd. Ik zou het schandalig vinden, 'we' gaan af voor heel Europa. Bovendien doen we aan competitievervalsing, zeer sportief, hoor. Van Basten kan wel zeggen dat alle spelers gelijkwaardig zijn, maar dat is natuurlijk onzin, waarom heeft hij deze dan niet eerder ingezet in de vorige wedstrijden? Dat je een paar spelers vervangt wegens wat lichte blessuretjes of gele kaarten is begrijpelijk, maar 9 spelers vervangen is te veel. Het enige wat ik hoop is dat Huntelaar er 6 inschiet, zodat men eindelijk in gaat zien dat hij veel beter is dan van Nistelrooy.

NL heeft de eerste 2 wedstrijden afgedwongen dat ze zo kunnen spelen. Extra rust voor de basisspelers, net niet basisspelers kunnen zich in de kijker spelen, geen risico op schorsingen/blessures bij de basisspelers. Toch verschrikkelijk logisch. Comp. vervalsing mijn reet. Volgens mij hield Tsjechie B ons ook ooit in een toernooi. Stel dat wij afhankelijk waren van Ita - Fr en Fr zou al 1e zijn in de poule. Denk je dat die niet hetzelfde zouden doen. Wel dus, en terecht dat voordeel zouden ze hebben afgedwongen door 2 keer te winnen.

Huntelaar beter dan Ruud? Laat me niet lachen zeg Undecided . Huntelaar kan een hele grote worden, maar heeft nog 0,weinig laten zien internationaal. Ruud bewijst het jaar in jaar uit in verschillende topcompetities!
Tis wat Cruijff zegt.. zo'n Vaart heeft al meer dan 20 kilometers in die kleine pootjes van m.. lekker laten rusten en zaterdag de Zweden of Russen (die elkaar morgen compleet afmatten) oprollen!
Ik zet al mijn geld op Italie Europees Kampioen!
Nou, Nederland heeft zich in elk geval niet verder geblameerd door van Roemenie te verliezen. Ik was nog vergeten te zeggen dat het ook nogal beledigend is voor het publiek, ik zou me tenminste behoorlijk bekocht voelen als ik voor veel geld een kaartje had gekocht en ik zou worden afgescheept met een B-elftal. Maar als het oranje is en het beweegt is het blijkbaar al genoeg voor het volk op de tribune...
Ekslem Wrote:Ik zet al mijn geld op Italie Europees Kampioen!

zo'n zonde van die 700$ die je net hebt gewonnen Sad