FTM Forum

Full Version: Voorronde CL
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Twente - Arsenal :eeeek:

Iig wel gunstig voor PSV :8:
Word een Eitje.

Van Persie krijgt vroeg in de wedstrijd een rode kaart waarna Twente makkelijk uitloopt naar een 3-0 overwinning. Hierdoor is de uitwedstrijd maar een formaliteit.


Dagdromen is leuk! :razz:
Ik zou wel naar de uitpot gaan. Fantastisch stadion!
Bergkamp voetbalt niet meer dus we hebben kans.
Klote loting. Slecht voor het Nederlands voetbal en dus ook voor PSV volgend seizoen......gelukkig plaatst de kampioen zich nog wel automatisch, voor zolang het duurt.
Het is juist goed voor het NL voetbal als Twente geen CL speelt. Coefficiente punten behaald in de UEFA cup tellen net zo zwaar als behaalde punten in de CL. En met alle respect zie ik Twente meer punten halen in de UEFA cup dan in de CL.

Dus in het belang van het NL voetbal, hup Arsenal :8:
Het maakt niet uit of we CL of Uefa ballen.
Nederland heeft een aantal topprestaties nodig om in de race te blijven met de top van Europa. PSV kan dat niet alleen presteren en FCT ook niet. AZ kan het ook niet alleen en Feyenoord ook niet. Heerenveen tevens niet en Utrecht ook niet alleen. Het moet een collectieve prestatie worden om in de race te blijven. Hopelijk halen alle teams het hoogst haalbare zodat er geldprijzen binnengesleept worden zodoende geinvesteerd kan worden wat meestal groei, betere prestaties etc tot resultaat heeft.
Vret Mien Gras Wrote:Het maakt niet uit of we CL of Uefa ballen.
Nederland heeft een aantal topprestaties nodig om in de race te blijven met de top van Europa. PSV kan dat niet alleen presteren en FCT ook niet. AZ kan het ook niet alleen en Feyenoord ook niet. Heerenveen tevens niet en Utrecht ook niet alleen. Het moet een collectieve prestatie worden om in de race te blijven. Hopelijk halen alle teams het hoogst haalbare zodat er geldprijzen binnengesleept worden zodoende geinvesteerd kan worden wat meestal groei, betere prestaties etc tot resultaat heeft.

De 1e zin past niet bij de rest van je verhaald. Je hoopt dus gewoon dat Twente Uefa Cup speelt, daar zijn immers veel meer punten te halen. :o
Zijn jullie ook allemaal al zenuwachtig?
Vret Mien Gras Wrote:Zijn jullie ook allemaal al zenuwachtig?

mwoah ... 0-3 en 3-1 zijn prima uitslagen voor Arsenal... verwacht niet al teveel problemen...
Vret Mien Gras Wrote:Zijn jullie ook allemaal al zenuwachtig?

Niet echt. Hadden wij overigens ook zo zwaar kunnen loten of zouden wij nog enige bescherming gekregen hebben?
Als wij ook Arsenal hadden kunnen treffen baal ik wel, een leuk bezoekje aan London had ik wel zien zitten.
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Zijn jullie ook allemaal al zenuwachtig?

Niet echt. Hadden wij overigens ook zo zwaar kunnen loten of zouden wij nog enige bescherming gekregen hebben?
Als wij ook Arsenal hadden kunnen treffen baal ik wel, een leuk bezoekje aan London had ik wel zien zitten.

Dat ligt eraan wie ze voor Ajax zouden uitnodigen om de ballen uit de schaal te graaien :wink:
En de pc gaat uit, ik ga naar Renhem.
Kennedy is er al, tot zo mein freund!!!!!
Hup Twenteeeeeeee!! =D>

gl guys... ook ff kijken in Arnhem zo :8:
Arsenal speelt niet slecht tegen FC Twente!
bizarre uitslagen overigens verder...
Een helft leuk meegevoetbald. Meteen na de rust werd het al bibberen, maar bleven ze nog even overeind en dan toch op 2 keer dodelijk toegeslagen door Arsenal, al was die eerste meer geluk dan wijsheid...
Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>
harry_bierdop Wrote:Hup Twenteeeeeeee!! =D>

gl guys... ook ff kijken in Arnhem zo :8:

Zat je op Zuid vlak naast me of waren dat andere verdwaalde NEC-ers?
Heb je nog stickers gezien in Arnhem :wink:

Maar wat een godvergeten sfeerloze ballenbak. Het is ook niet raar dat Vitesse niet presteert. Je moet wel een uitverkocht stadion hebben om sfeer te kunnen creeren en dat hebben ze nooit met voetbal.

FC Twente begon sterk en was de eerste helft beter. De tweede helft kwam Arsenal meer in het spel en begon FC Twente foutjes te maken. Hoe dreigend Denneboom de eerste helft was, hoe terughoudend met fouten was hij de tweede helft. Arsenal was effectiever en helaas voor ons ook nog eens 0-2. Toch ben ik trots dat we een goede sfeer hebben gemaakt in een godvergeten ballenbak en goed voetbal hebben laten zien.
Bredanaar Wrote:Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>

Jovanovic was wel degelijk geblesseerd. Denk je echt dat ze hun sterspeler fit op de tribune zullen zetten, omdat PSV interesse heeft? Eindhovense arrogantie...
Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote:Hup Twenteeeeeeee!! =D>

gl guys... ook ff kijken in Arnhem zo :8:

Zat je op Zuid vlak naast me of waren dat andere verdwaalde NEC-ers?
Heb je nog stickers gezien in Arnhem :wink:

Nee niet naar wedstrijd geweest! Alleen in Arnhem!
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>

Jovanovic was wel degelijk geblesseerd. Denk je echt dat ze hun sterspeler fit op de tribune zullen zetten, omdat PSV interesse heeft? Eindhovense arrogantie...

Luikse arrogantie bedoel je neem ik aan?? Undecided
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>

Jovanovic was wel degelijk geblesseerd. Denk je echt dat ze hun sterspeler fit op de tribune zullen zetten, omdat PSV interesse heeft? Eindhovense arrogantie...

Luikse arrogantie bedoel je neem ik aan?? Undecided

Eingenlijk bedoel ik 'Bredanaarse' arrogantie. Zal wel wat amsterdams bloed in hem zitten....
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>

Jovanovic was wel degelijk geblesseerd. Denk je echt dat ze hun sterspeler fit op de tribune zullen zetten, omdat PSV interesse heeft?

Ja.

Luik heeft nog miljoenen nodig. Dat kan of door de CL te halen, of door Jovanovic te verkopen. CL halen tegen Liverpool is zelfs met Jovanovic schier onmogelijk, dus moeten ze hem verkopen. PSV is al weken met die jongen bezig, in eerste instantie liet Luik nog weten eerst de loting voor de voorronde CL af te willen wachten en Luik weet dat PSV hem niet meer hoeft als hij CL speelt. Bovendien is Jovanovic al persoonlijk rond met PSV en wil hij niet spelen omdat hij dan bij PSV vanaf de tribune moet toekijken. Deal is gewoon (voor gister al) op een haar na gevild, nu PSV de 9 miljoen van Twente vrij zeker krijgt zal het gat tussen vraag en aanbod zo overbrugd zijn. Morgen of maandag presentatie van Jovanovic als nieuwe spits van PSV, let maar op!
Fabian Wrote:bizarre uitslagen overigens verder...

Idd! Zoals het er nu naar uitziet oa Cluj, Bate Borisov, Aalborg, Basel en Anorthosis in de CL! :|
Wij hadden een 'beschermde status' gehad Bum... Maar dat zegt niets, hadden we vorige jaren ook.... Undecided !

Goed gespeeld van Twente, vond ze fris spelen, sterker ook. Op een gegeven moment werd het wat zenuwachtiger. Zonde van die eerste goal, zeer ongelukkig. Komt wel doordat de verdediging bij die vrije trap de lijn al veels te ver naar achter legt zeg.... Op een gegeven moment staan ze allemaal naast Boschker en dan is er ook voor hem geen redden meer aan...

Wel nog een mooi tripje in het vooruitzicht Vret ! Prachtig stadion van Arsenal, mooie stad!!
Lekkere zachte zitjes.. ( je mag er niet staan... Undecided )
Fabian Wrote:Wij hadden een 'beschermde status' gehad Bum... Maar dat zegt niets, hadden we vorige jaren ook.... Undecided !

Goed gespeeld van Twente, vond ze fris spelen, sterker ook. Op een gegeven moment werd het wat zenuwachtiger. Zonde van die eerste goal, zeer ongelukkig. Komt wel doordat de verdediging bij die vrije trap de lijn al veels te ver naar achter legt zeg.... Op een gegeven moment staan ze allemaal naast Boschker en dan is er ook voor hem geen redden meer aan...

Wel nog een mooi tripje in het vooruitzicht Vret ! Prachtig stadion van Arsenal, mooie stad!!
Lekkere zachte zitjes.. ( je mag er niet staan... Undecided )

Ze kunnen Vak-p alleen maar zittend krijgen als ze worden neergeknuppeld, en dan nog blijven de meesten opstaan :wink:

Ik weet nog niet of ik naar Londen ga, ik kan het waarschijnlijk niet redden met werk. Ik heb volgende week een aantal grote opdrachten met deadline. Kennedy gaat in ieder geval wel, hij heeft de kaarten al binnen en het geregeld met zijn werk. How I fucking envy him.........
Ach in het oude stadion kwamen die juten het vak al binnen , knuppelend en wel, omdat we 'Robin the raper' zongen.... Gekken daar.

Zelfs bij de opening, afscheid Dennis, kregen ze het niet zittend uiteraard.... Undecided
Mukkus Wrote:
Bredanaar Wrote:Jovanovic heeft vanavond niet gespeeld met Standard Luik tegen Liverpool (0-0). Hij is niet geblesseerd of zo maar zat zelfs op de tribune. Had hij meegedaan dan zou hij dit seizoen bij een eventuele andere club niet Europees mogen spelen. Het zit er dus dik in dat ie heel binnenkort naar PSV gaat. =D>

Jovanovic was wel degelijk geblesseerd. Denk je echt dat ze hun sterspeler fit op de tribune zullen zetten, omdat PSV interesse heeft? Eindhovense arrogantie...

Wat een schapenredenatie, want: 3 dagen later speelt hij topfit mee in de basis tegen Dender :-$
Ach leuk een aardig allemaal, maar ondertussen houdt Luik wel vast aan de vraagprijs van 7M terwijl PSV volhoudt geen cent meer dan 5M te willen betalen, ook al is het geld er wel. Status quo dus. Benieuwd of Jova van de week weer blessé is tegen Liverpool. Zelf wil hij iig nog steeds naar PSV, op zich ook al vreemd dat hij en PSV al weken rond zijn terwijl de clubs niet nader tot elkaar komen.
Pages: 1 2