FTM Forum

Full Version: PSV - Atletico
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Quote:PSV thuis ijzersterk tegen Spaanse ploegen
16/09/2008 09:15

Op basis van de statistieken kan PSV de Champions League-wedstrijd tegen Atlético Madrid van dinsdagavond met vertrouwen tegemoet zien.

De Eindhovenaren stonden in hun Europa Cup-historie tien keer eerder in het Philips Stadion tegenover een Spaanse opponent en verloren slechts één keer. Dat was de UEFA Cup-wedstrijd tegen Barcelona in het seizoen 1995/96, die de Catalanen met 3-2 wonnen. Van de overige negen thuisoptredens won PSV er vier en speelde het vijf keer gelijk.

Ook de totaalbalans van de Nederlandse clubs die in Europees verband ooit voor eigen publiek tegen een Spaanse club uitkwamen, is positief. Ajax, AZ, DOS, FC Groningen, FC Twente, Feyenoord, NEC, SC Heerenveen, Vitesse, Willem II en dus PSV kwamen tot 42 duels, waarvan ze er twintig in winst omzetten.

Daarnaast eindigden dertien wedstrijden in een gelijkspel en leden de elf clubs maar negen nederlagen (doelcijfers 60-38).

Europese thuisbalans PSV tegen Spaanse clubs


Seizoen Toernooi Opponent Uitslag
1970/71 EC II Real Madrid 0-0
1971/72 UC Real Madrid 2-0
1977/78 UC Barcelona 3-0
1979/80 UC Sporting Gijón 1-0
1987/88 EC I Real Madrid 0-0
1988/89 EC I Real Madrid 1-1
1995/96 UC Barcelona 2-3
1997/98 CL Barcelona 2-2
1999/00 CL Valencia 1-1
2003/04 CL Dep. La Coruña 3-2

Deze thuisbalans wordt vanavond uitgebreid met een overwinning! [-o< [-o<
Desondanks: HUP SPANJOLEN! =D>
[-X
Dead
Treesong Wrote:Desondanks: HUP SPANJOLEN! =D>

Ik twijfel ook een beetje maar als ik echt moet kiezen dan toch maar een 3-2 overwinning voor PSV en twee goals van Heitinga.
Wuytens schijnbaar gewoon weer in de basis. Op zich logisch omdat hij echt prima speelt, maar toch risicovol op dit niveau meteen. Ben benieuwd!
Mijn hemel, waar blijft die sterke bank van PSV?
Appelvlaai eruit. Slim, aangezien hij de enige man was die nog er nog een beetje in positief opzicht uit sprong #-o
lekkere spits hoor die argentijn, het werd hem niet echt moeilijk gemaakt maar hij lepelt ze lekker binnen.

gek genoeg vond ik psvee niet eens zo slecht beginnen, strakke inspeelpasses, maar voorin konden ze niets creeeren. dat krijg je als je met 5 verdedigers speelt en dan ook nog de controlerende mendes en culina erbij zet.

atletico is gewoon een maat te groot, hetgeen ook geen schande is.
Lamme Lennie Wrote:Appelvlaai eruit. Slim, aangezien hij de enige man was die nog er nog een beetje in positief opzicht uit sprong #-o

het is een kansloze achterstand. het is niet onverstandig om brekebeentje niet verder te vermoeien.
Lamme Lennie Wrote:Mijn hemel, waar blijft die sterke bank van PSV?

vastgeschroefd in het beton, ze krijgen em niet los

Helaas een kansloze wedstrijd, over de gehele linie te zwak. Daarnaast mist PSV eem goaltjesdief, iemand die in een wedstrijd waarin PSV de onderliggende partij is de onverdiende treffer maakt en dus letterlijk puntjes steelt
Amor Fati Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Mijn hemel, waar blijft die sterke bank van PSV?

vastgeschroefd in het beton, ze krijgen em niet los

Helaas een kansloze wedstrijd, over de gehele linie te zwak. Daarnaast mist PSV eem goaltjesdief, iemand die in een wedstrijd waarin PSV de onderliggende partij is de onverdiende treffer maakt en dus letterlijk puntjes steelt

in dit geval misten ze dan 4 goaltjes dieven.

de achterstand op de rest van europa wordt schrijnend.

bedankt knjb voor het verkwanselen van onze positie.
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Appelvlaai eruit. Slim, aangezien hij de enige man was die nog er nog een beetje in positief opzicht uit sprong #-o

het is een kansloze achterstand. het is niet onverstandig om brekebeentje niet verder te vermoeien.

En natuurlijk Ramadan... Niet onverstandig, die wissel.

Kansloze nederlaag, had ook eigenlijk niet echt anders verwacht.
Wat een flapdrol die Brechet! Mendez was ook erg zwak.
Mendez vond ik meevallen, liep veel gaten dicht, aan de bal ongelukkig. Vond Culina minder, Pieters ook weer fouten die absoluut niet mogen (Kromkamp terug in de ploeg en Salcido linksback binnenkort?). Amrabat 2 jaar terug Omniworld nu onbevangen één van de betere PSV'ers. Mooi om te zien. Brechet idd 1 groot drama vandaag. Verbaasde me zeer, speelde tot heden ijzersterk. Benieuwd of het eenmalig was. Verder PSV veel de bal, weinig dreiging. Zij hebben een spits, wij niet das het grote verschil. Bv. de 0-2 is natuurlijk niet sterk verdedigd maar als Lazo of Koef in zo'n positie komt ist op zeker een bal in de 2e ring of gewoon een makkie voor de verdediger, die Aguero (nu al ge-wel-dig om bezig te zien) maakt een goal alsof het niks is.

Kut voor het NL-voetbal. Na dit seizoen vervalt het laatste goede NL-jaar voor ons coefficient dus straks de kampioen voorronde CL en de nr. 2 alleen nog maar UEFA-Cup. Hopelijk pakken Feyenoord en Ajax de nodige punten in Europa en kunnen wij Marseille voorblijven. Liverpool en Atletico zijn gewoon maatje te groot.
Peter Wrote:Het probleem bij Ajax is gewoon nog steeds het aankoopbeleid. Ze verkiezen een naam als Oleguer boven een type dat ze nodig hebben. PSV haalt de veel onbekendere Brechet, maar die brengt achterin alles wat we nog misten waardoor er nu een geweldige achterhoede staat. Bij Ajax moeten ze ook eens op kwaliteiten gaan scouten in plaats van op namen, zodat er een hecht team komt te staan ipv een zwikkie namen die zichzelf allemaal de ster van de ploeg vinden.
Zo geweldig is die achterhoede dus niet zodra ze wat tegenstand krijgen, en zo geweldig speelde Atletico ook weer niet in mijn ogen. Ze waren gewoon erg efficiënt in het benutten van kansen en daar werden ze ook wel enorm bij geholpen door slecht verdedigen. Jullie wonderkinf Marcellis was nou ook niet zo zeker achterin en werd er regelmatig uitgelopen.

En die Brechet brengt inderdaad wat PSV nog miste, namelijk heel slap verdedigen en goals veroorzaken...

Overigens wel mooi publiek. Tien minuten voor tijd nog luidkeels "Come on PSV" zingen ondanks de afstraffing, petje af.
:cry: :cry:

Dit was niet best, kansloos eigenlijk, vooral Brechet en Pieters vielen zwaar door de mand. Brechet schuldig aan de eerste twee treffers, bij de tweede stond hij Aguero aan de verkeerde kant te dekken. Trouwens wel mooi dat het hele stadion de eerste balcontacten van de vervanger van Brechet (Maza) met luid gejuich begroette, zal Brechet goed doen :razz:

Koevermans had trouwens wel mogen scoren, in de eerste helft alleen op de keeper af en in de tweede helft bijna vrij voor goal een grote kopkans.. Helaas misten wij iemand als Aguero..

Ad Wim Wrote:Overigens wel mooi publiek. Tien minuten voor tijd nog luidkeels "Come on PSV" zingen ondanks de afstraffing, petje af.

Er moet gezegd worden dat het stadion al wel redelijk was leeggelopen op dat moment.. Maar wel idd mooi dat er gezongen en geklapt werd tot het einde, weer eens iets anders dan dat gefluit in de Arena (inderdaad, een verkapte jij-bak! :wink: )
Lekkere wedstrijd hoor! =D> \Big Grin/ Notworthy =P~ :-"
Voyou Wrote:Er moet gezegd worden dat het stadion al wel redelijk was leeggelopen op dat moment.. Maar wel idd mooi dat er gezongen en geklapt werd tot het einde, weer eens iets anders dan dat gefluit in de Arena (inderdaad, een verkapte jij-bak! :wink: )

In het geval van de ArenA is dit dan een overkapte jij-bak !
Brechet was echt om te huilen. Kinderlijk hoe hij stond te verdedigen, mag gewoon niet op dit niveau. Aan de buitenkant dekken, pfffffffffff
Isaksson vond ik ook weer slecht. Ballen die ie klem moet hebben, verwerkt ie tot corner. Hij probeert mee te voetballen (wat goed is), maar hij is gewoon slecht in het meevoetballen waardoor heel verdediging onzeker wordt. Ik begin nu steeds meer te beseffen hoe afhankelijk PSV mss wel was van Gomes.
Middenveld met en Simons en Culina en Mendez heeft totaal geen creativiteit/diepgang. Prima dat je voor zekerheid kiest in de CL, maar dan verwacht ik wel dat er een organisatie staat. Stond er totaal niet. Kun je net zo goed wat meer risico nemen en met meer aanvallende middenvelders spelen.
Amrabat vond ik zwaar tegenvallen. Leuk die balletjes onder zijn voet, maar geen rendement! Als je met hem aan de zijkant voetbalt, moet je niet met Koevermans spelen, want Amrabat geeft toch niks af! Kun je nog beter met de opportunistische Lazovic spelen die zijn eigen kansjes nog kan creeren (om ze vervolgens te missen).

Stadion idd wat lege plekken (helaas) en idd wat vroegtijdige verlaters vh stadion. Ikzelf heb er nog aan gedacht omdat ik dan net mijn trein zou halen. Kreeg het echter niet over mijn hart en uiteraard besloten om dan nog maar 55 minuten extra bier te drinken. Ook mooi :wink: Jammer dat maar 5 spelers het op konden brengen om het positieve publiek te bedanken! Sfeer was overigens gehele wedstrijd erg tam.

Atletico heeft trouwens echt een klasse ploeg. Mooie voetballers staan daar in!
Peter Wrote:Mendez vond ik meevallen, liep veel gaten dicht, aan de bal ongelukkig. Vond Culina minder, Pieters ook weer fouten die absoluut niet mogen (Kromkamp terug in de ploeg en Salcido linksback binnenkort?). Amrabat 2 jaar terug Omniworld nu onbevangen één van de betere PSV'ers. Mooi om te zien. Brechet idd 1 groot drama vandaag. Verbaasde me zeer, speelde tot heden ijzersterk. Benieuwd of het eenmalig was. Verder PSV veel de bal, weinig dreiging. Zij hebben een spits, wij niet das het grote verschil. Bv. de 0-2 is natuurlijk niet sterk verdedigd maar als Lazo of Koef in zo'n positie komt ist op zeker een bal in de 2e ring of gewoon een makkie voor de verdediger, die Aguero (nu al ge-wel-dig om bezig te zien) maakt een goal alsof het niks is.

Kut voor het NL-voetbal. Na dit seizoen vervalt het laatste goede NL-jaar voor ons coefficient dus straks de kampioen voorronde CL en de nr. 2 alleen nog maar UEFA-Cup. Hopelijk pakken Feyenoord en Ajax de nodige punten in Europa en kunnen wij Marseille voorblijven. Liverpool en Atletico zijn gewoon maatje te groot.

niet alleen de spits was het grote verschil hoor.

en een van de betere psveejers zijn was niet moeilijk gister. ik vond het wel meevallen, er kwam nauwelijks of geen gevaar van amrabat.
Ekslem Wrote:Brechet was echt om te huilen. Kinderlijk hoe hij stond te verdedigen, mag gewoon niet op dit niveau. Aan de buitenkant dekken, pfffffffffff
Isaksson vond ik ook weer slecht. Ballen die ie klem moet hebben, verwerkt ie tot corner. Hij probeert mee te voetballen (wat goed is), maar hij is gewoon slecht in het meevoetballen waardoor heel verdediging onzeker wordt. Ik begin nu steeds meer te beseffen hoe afhankelijk PSV mss wel was van Gomes.
Middenveld met en Simons en Culina en Mendez heeft totaal geen creativiteit/diepgang. Prima dat je voor zekerheid kiest in de CL, maar dan verwacht ik wel dat er een organisatie staat. Stond er totaal niet. Kun je net zo goed wat meer risico nemen en met meer aanvallende middenvelders spelen.
Amrabat vond ik zwaar tegenvallen. Leuk die balletjes onder zijn voet, maar geen rendement! Als je met hem aan de zijkant voetbalt, moet je niet met Koevermans spelen, want Amrabat geeft toch niks af! Kun je nog beter met de opportunistische Lazovic spelen die zijn eigen kansjes nog kan creeren (om ze vervolgens te missen).

Stadion idd wat lege plekken (helaas) en idd wat vroegtijdige verlaters vh stadion. Ikzelf heb er nog aan gedacht omdat ik dan net mijn trein zou halen. Kreeg het echter niet over mijn hart en uiteraard besloten om dan nog maar 55 minuten extra bier te drinken. Ook mooi :wink: Jammer dat maar 5 spelers het op konden brengen om het positieve publiek te bedanken! Sfeer was overigens gehele wedstrijd erg tam.

Atletico heeft trouwens echt een klasse ploeg. Mooie voetballers staan daar in!

zo slecht vond ik de brechet nou ook weer niet. die argentijn is gewoon een wereldspits. tegen hem komt elke nederlandse verdediger te kort. marcellis laat bij de 2-0 de bal voor geven. dat mag eigenlijk ook niet (en waar was de rechtsback?)

ik vond dit ook meer een wedstrijd voor lazovic idd.
Ekslem Wrote:Mooie voetballers staan daar in!

[Image: gay.gif]
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Brechet was echt om te huilen. Kinderlijk hoe hij stond te verdedigen, mag gewoon niet op dit niveau. Aan de buitenkant dekken, pfffffffffff
Isaksson vond ik ook weer slecht. Ballen die ie klem moet hebben, verwerkt ie tot corner. Hij probeert mee te voetballen (wat goed is), maar hij is gewoon slecht in het meevoetballen waardoor heel verdediging onzeker wordt. Ik begin nu steeds meer te beseffen hoe afhankelijk PSV mss wel was van Gomes.
Middenveld met en Simons en Culina en Mendez heeft totaal geen creativiteit/diepgang. Prima dat je voor zekerheid kiest in de CL, maar dan verwacht ik wel dat er een organisatie staat. Stond er totaal niet. Kun je net zo goed wat meer risico nemen en met meer aanvallende middenvelders spelen.
Amrabat vond ik zwaar tegenvallen. Leuk die balletjes onder zijn voet, maar geen rendement! Als je met hem aan de zijkant voetbalt, moet je niet met Koevermans spelen, want Amrabat geeft toch niks af! Kun je nog beter met de opportunistische Lazovic spelen die zijn eigen kansjes nog kan creeren (om ze vervolgens te missen).

Stadion idd wat lege plekken (helaas) en idd wat vroegtijdige verlaters vh stadion. Ikzelf heb er nog aan gedacht omdat ik dan net mijn trein zou halen. Kreeg het echter niet over mijn hart en uiteraard besloten om dan nog maar 55 minuten extra bier te drinken. Ook mooi :wink: Jammer dat maar 5 spelers het op konden brengen om het positieve publiek te bedanken! Sfeer was overigens gehele wedstrijd erg tam.

Atletico heeft trouwens echt een klasse ploeg. Mooie voetballers staan daar in!

zo slecht vond ik de brechet nou ook weer niet. die argentijn is gewoon een wereldspits. tegen hem komt elke nederlandse verdediger te kort. marcellis laat bij de 2-0 de bal voor geven. dat mag eigenlijk ook niet (en waar was de rechtsback?)

ik vond dit ook meer een wedstrijd voor lazovic idd.
Die Aguerro is inderdaad geweldig, maar hier hoefde hij niet zoveel voor te doen. Bij die tweede goal staat Brechet op het moment van de pass gewoon 2 meter voor die Aguerro. Maar hij stapt niet in en daarom krijgt Aguerro de bal. Dat is gewoon slecht verdedigen. En in de 1e minuut schat ie ook al een bal verkeerd in waardoor het nog veel erger had kunnen zijn. En bij de eerste goal greep ie ook niet goed genoeg in.
Dus slecht vond ik hem zeker, maar hij was niet de enige. Marcellis doet ook niks om de voorzet bij de 1-0 te voorkomen en wordt er heel makkelijk uitgelopen bij de 2-0. En de 3e goal kun je grotendeels aan Mendez wijten, maar Pieters laat zich wel heel makkelijk poorten en Isaksson had die bal ook gewoon moeten hebben.

Atletico heeft qua namen een fantastische ploeg, maar nogmaals, ik vond ze nou niet zo fantastisch spelen. Achterin stond het redelijk dicht, maar dat kwam ook omdat PSV vrijwel niets creëerde en het dus, muv wat rushes van Afellay, makkelijk verdedigen was. PSV heeft tot het laatste deel van de wedstrijd 1x voor de keeper gestaan, en voor de rest alleen maar van afstand geschoten, en daarvan geen enkele keer tussen de palen. Voorin zijn ze gevaarlijk en hebben ze leuke spelertjes, maar volgens mij hebben ze in totaal echt maar iets van 5 aanvallen en kansen gehad. Dat ze er daar 3 van scoren is natuurlijk wel klasse, maar dat lag ook wederom aan PSV. Ik heb op die Aguerro gelet, maar die deed buiten die aanvallen om echt geen stap te veel...
En ze spelen een soort 4-2-4 met Simao bijna als linksbuiten. Die verdedigt dus ook niet mee terug en daarom kreeg Salcido onwijs veel ruimte in het begin. Maar die kan weer heel weinig met een bal en vrijwel geen enkele voorzet van hem kwam aan. Daar had beter iemand anders kunnen staan dus, die wel een voorzet heeft (Pieters, Kromkamp, een van die nieuwe aankopen?). Dit was allang bekend, maar daar wordt dus niet echt op ingespeeld. Dat vind ik tactisch matig van Stevens, net als dat hij met Koevermans speelt naast Amrabat inderdaad. Die jongen heeft echt bijna de hele wedstrijd lopen zwemmen en wist zich echt geen raad. En als hij een bal kreeg, was het 25 meter van de goal en daar wil je hem ook niet aan de bal zien...
Treesong Wrote:Lekkere wedstrijd hoor! =D> \Big Grin/ Notworthy =P~ :-"

Maar als het hele seizoen in Europa zo loopt mag de eeuwige nr. 2 Ajax over 2 jaar niet eens meer voorronde CL ballen. :cry:
Ada als ik jou zo hoor lullen wordt Ajax fluitend kampioen? Nederland heeft gewoon niks te zoeken in Europa en het gat zal alleen maar groter worden als over over een paar jaar weer 1 CL en 2 Uefa Cup plekken kwijt zijn. Atletico wint ook fluitend van Marseille overigens.

En neem nou maar van mij aan dat Marcellis-Brechet in de NL-competitie het beste centrale duo is. Vorig seizoen zei ik op basis van trainingen dat Marcellis eraan kwam en was jij bij fouten van hem ook de 1e om te zeggen dat ik er geen kijk op had. Nu met Brechet idem dito op basis van 1 dramatische pot. We praten over 32 wedstrijden nog wel eens. Xtragaap4de
waf Wrote:niet alleen de spits was het grote verschil hoor.

Niet alleen, wel grotendeels. Als wij Aguero hadden en zij de Koef dan durf ik best te zeggen dat wij minstens een punt hadden gepakt. Die kans van Koef net voor de 0-2 had Aguero wel gemaakt, zijn 0-2 had Koef never nooit gemaakt (hoe zwak ook verdedigd van Brechet). Lazo miste ook 2 fraaie kansen waar zo'n Aguero wel raad mee weet.

Maar ook gewoon zn looplijnen zonder bal en dergelijken. Wat een spits die Aguero!
Peter Wrote:Ada als ik jou zo hoor lullen wordt Ajax fluitend kampioen? Nederland heeft gewoon niks te zoeken in Europa en het gat zal alleen maar groter worden als over over een paar jaar weer 1 CL en 2 Uefa Cup plekken kwijt zijn. Atletico wint ook fluitend van Marseille overigens.

En neem nou maar van mij aan dat Marcellis-Brechet in de NL-competitie het beste centrale duo is. Vorig seizoen zei ik op basis van trainingen dat Marcellis eraan kwam en was jij bij fouten van hem ook de 1e om te zeggen dat ik er geen kijk op had. Nu met Brechet idem dito op basis van 1 dramatische pot. We praten over 32 wedstrijden nog wel eens. Xtragaap4de
Ho ho, jij was degene die na twee wedstrijden met nauwelijks tegenstand zei dat er een geweldige achterhoede stond. Dat was natuurlijk lachwekkend en Waf temperde dat optimisme terecht. Nu was gisteren te zien dat bij de eerste serieuze tegenstand de verdediging ineens niet meer zo geweldig is, maar juist keer op keer de fout in gaat. Een goede wedstrijd is natuurlijk minder representatief dan een slechte wedstrijd, zeker voor een verdediger. Als je ziet dat Brechet in staat is zoveel fouten te maken in een wedstrijd, kan hij best een slechte wedstrijd gespeeld hebben, maar het gaat natuurlijk wel wat verder dan alleen maar een slechte wedstrijd. Als een gast als Bréchet vanaf de eerste minuut al meteen zo de fout ingaat en dat de rest van de wedstrijd blijft doen, dan heb ik er weinig vertrouwen in, ook al heeft Atletico een goede aanval. Het feit dat hij na zijn topjaren bij Lyon nooit meer echt op hoog niveau gespeeld heeft, bevestigt dit wel.
Marcellis heeft veel potentieel, dat heb ik nooit ontkend, maar hij is er nog lang niet en moet dit seizoen eerst maar eens laten zien dat hij een seizoen lang constant goed kan spelen. Dat vraag ik me af...

En over dat centrale duo: Vermaelen doet in mijn ogen niet onder voor Marcellis en van Oleguer heb ik nog te weinig gezien om te kunnen oordelen. Maar hij heeft iig nog niet van die fouten gemaakt als Bréchet gisteren...
En Vertonghen en Silva doen ook absoluut niet onder voor Salcido en Pieters. Vertonghen als verdedigend sterke back en Silva als aanvallend opkomende back, dat is te vergelijken met Salcido en Pieters, en in mijn ogen op dit moment gewoon beter. Pieters moet het namelijk nog maar laten zien en Salcido is geen back.
Dus ga jij maar lekker je uitspraken en meningen op twee wedstrijden baseren, dan zien we inderdaad aan het eind van het seizoen wel waar het toe geleid heeft...
Wanneer krijgt PSV in de NL-competitie zoal serieuze tegenstand? Zo super veel lastigere wedstrijden dan FC Utrecht-uit zijn er niet hoor. Marcellis en Brechet zijn completair aan elkaar en PSV gaat op zeker geen 40+ goals tegenkrijgen zoals Ajax al jaren krijgt.


Verder wedden dat PSV der (een stuk) minder tegen krijgt dan Ajax dit seizoen? :p

Vermaelen is een eenheidsworst die zwaar onder doet voor Marcellis. Geen uitstraling en zal nooit de Ajax-defensie gaan dragen. Hobbelt leuk mee, meer ook niet. Vind van Vertonghen nog meer uitgaan dan van Vermaelen. Silva beter dan Salcido (hoezo geen back?? Heeft op vorig seizoen na zn hele carriere als buitenste centrale verdediger gespeeld, al spelen ze in Mexico vaak met maar 3 man achterin) bedoel je als grapje neem ik aan.

PSV kreeg er vorig seizoen 24 tegen en is nu sterker achterin, Ajax kreeg er vorig seizoen 45 tegen en is zonder Heitinga (die gister prima speelde) zwakker.
We zullen aan het eind van dit seizoen weer eens kijken naar het aantal tegendoelpunten van Ajax en PSV om te bezien hoe het met de kwaliteit van de verdediging gesteld is.
Maar...OT.... Atletico is een topploeg met wereldaanvallers, die tegen een middelmatige (naar Europese begrippen) verdediging weinig kansen nodig hebben om te scoren. En PSV heeft gewoon geen echte goede spits, maar dat wisten we al. Terecht verloren; ik ben bang dat in deze poule weinig te halen valt en PSV het zwarte eendje blijkt te zijn. Maar van de andere kant..de bal is rond en er zijn nog 5 wedstrijden te gaan. Misschien gaan ze ons wel onderschatten of zo.
Pages: 1 2