FTM Forum

Full Version: Bangkok / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
mp Icon_evil
Juist Bjorn, mentaal ijzersterk dit =D>
helaas
Hahahaha, Buurs, ik zie nu pas dat je Phau helemaal niet hebt Undecided
Nee ik ook niet, dramatische keuze, ging echt uit van easy winst voor Querrey, en wilde Phau's geld voor Petzschner besteden.

JCF gaat ook niet goed.
Die gast had al 3 punten voor 334 euro en was toen al rendabel met ook nog eens een reële kans op meer met Querrey uit de DC, dat is dus absoluut een must-pick. Echt een blunder van Buurs, maar ik kan bij jou begrijpen dat je voor de weekwinst gaat en wat meer risico wilt nemen, en Petje is dan een goed alternatief...
Ad Wim Wrote:Die gast had al 3 punten voor 334 euro en was toen al rendabel met ook nog eens een reële kans op meer met Querrey uit de DC, dat is dus absoluut een must-pick. Echt een blunder van Buurs, maar ik kan bij jou begrijpen dat je voor de weekwinst gaat en wat meer risico wilt nemen...

klopt, maar ik kwam steeds niet uit.

toen moest ik hem laten lopen om tsonga te kunnen nemen.

hopen dat tsonga dus nog een rondje pakt.
Ja risico was idd wel de keuze deze week. Maar dan nog had ik Phau moeten hebben. #-o
Nu Melzer en Gonzo nog en ik heb een prima dag.
Ik zie alleen maar breaks in Beijing...is het wel hardcourt :roll:
Soeverein weer Jurgen =D>

Melzer-Tsonga wordt een hele belangrijke morgen, maar ik heb er vertrouwen in gezien de resultaten van de afgelopen dagen.
Ferrero trouwens vanaf 2-5 7 games op rij :eeeek:
Lekker JCF :-({|=
Als Soeda dit zou winnen wordt het heel vervelend met al die mensen die Soeda en Phau hebben.
En als Gonzo zou winnen Wink

Maar Soeda winnen zou dramatisch zijn, aangezien ik Soeda constant in m'n team had, en uiteindelijk heb gewisseld voor Berrer...

Maar goed, met Gonzo weet je het nooit, die kan zo 6 games op rij pakken...
Het voordeel van Soeda winst is wel dat er weer een potentiele toernooiwinnaar geschrapt kan worden
Van 2-3 30-0 naar 2-4, het is wel weer genieten hoor Icon_evil
Knap Soeda =D>
Ik denk dat Gonzo momenteel nog alles tegen de boarding slaat. Hopelijk gaat ie de komende sets ook nog iets binnen de lijnen slaan. Hij kwam er iig weer wat dichterbij in de laatste games.

Denk je dat ie weer terug is door 2 games te paken en 30-0 te hebben voor 3-0, verliest ie vervolgens toch weer de set...
Ja idd, erg wisselvallig (zoals gewoonlijk van m)

Maar nu alweer 2 bp's achter, ik denk niet dat dit goed komt met m.
Was wel een beetje gok, gezien de DC, maar met deze loting zag ik hem toch iig wel 8 punten halen en goede kans op 15.
Hij gaat toch fucking niet verliezen van Go Soeda hier?! ](*,)
kut querrey #-o
Zo zie je maar weer dat het een typische DC-week is. De enige dure speler die ik neem, gaat eruit voor 0 punten Sad
Nou, eindelijk doet ie een keer iets terug en breakt naar 2-2. Nou hop, knallen!
vamos Gonzo!!!!!
Go Soeda (hij is flauw)
Ai, Gonzo mist sp...
Soeda choket Sad
Sinds 2-2 is het gewoon gelijk opgegaan dus van choken is niet echt sprake.

Gelukkig blameert Gonzo zich hier niet, maar ik ben er nog steeds niet echt gerust op. Die TB sloeg ook weer nergens op...
Mwa een mb pakken met 1-0 en vervolgens 2 punten inleveren getuigt niet van mentale kracht. Zeker gezien het feit dat er verder weinig aan de hand is geweest gedurende de set.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18