FTM Forum

Full Version: Teams CL ronde 1
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ziezo, CL held Cordoba heeft de band dus dat moet lukken :wink:
Niemand van Liverpool ©? 8-[
Babel is goed voor 6 punten, Cordoba voor meer \Big Grin/
Peter Wrote:Niemand van Liverpool ©? 8-[

Hier uiteraard wel
Like duh. We gaan Besiktas achterna als we zo spelen als zaterdag. 8-[
Reina is natuurlijk wel een stuk minder dan Verhoeven. Daar liggen kansen voor PSV.
Quote:0.00M / 110.00M

:8:

Met een verrassende, spelende budget (2e) keeper op doel, ik ben er klaar voor! Hakkuh
Voyou Wrote:
Quote:0.00M / 110.00M

:8:

Met een verrassende, spelende budget (2e) keeper op doel, ik ben er klaar voor! Hakkuh
ZO goedkoop is Manninger toch niet ? :wink:
Kut. Ontdekt ie m'n siekret weppen... :cry:


Wink
Snapt iemand misschien waarom mijn cypriotiese kiepert opeens uit de database is verdwenen? :roll:
Wie, Constantinou?
Nope, Beqaj... die heeft de vorige pot gekeept tegen werder en stond tot vandaag in m'n team... Opeens is ie rood en foetsie uit de DB :-k

Wie nu te kiezen... Constantinou of Nagy?
Hmm dat is vreemd, Beqaj keepte afgelopen weekend in de competitie nog gewoon (<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.anorthosisfc.com/news.php?ArticleID=317">http://www.anorthosisfc.com/news.php?ArticleID=317</a><!-- m -->)

Als er een andere keeper speelt zal het die Nagy wel zijn, heeft een wedstrijd in de competitie gekeept.
Naja, dan die Nadjie maar Confused
Database is dicht, dit is het geworden:

0.00M / 110.00M

Manninger (11.90M)

Ujfalusi (12.70M)
Anderson Polga (7.00M)
Roberto Carlos (10.40M)
Gamberini© (11.40M)

Due (4.90M)
Sávio (4.70M)
Danny (7.30M)

Brandão (7.20M)
Ibrahimovic (16.60M)
Adebayor (15.90M)
En Danny heeft er al eentje inliggen Hakkuh
Hopelijk beter dan comp.manager:

Manninger© (11.90M)

Vidic (15.00M)
Arbeloa (13.60M)
Tonel (7.00M)
Alex (14.00M)

García (10.80M)
Sávio (4.70M)
Carlitos (5.60M)

Arshavin (8.00M)
Salpigidis (7.10M)
Gilardino (12.10M)
Voyou Wrote:En Danny heeft er al eentje inliggen Hakkuh
Jippie, ook m'n eerste puntjes binnen.

Succes met je kiepert annex secret weapon trouwens :wink:
2-0 Bate Borisov :eeeek:
Zo zie je maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, geeft weer een sprankje hoop voor morgenavond. :8:
Lamme Lennie Wrote:2-0 Bate Borisov :eeeek:

En nog voor rust 2-2 door Iaquinta (2x)
Peter Wrote:Zo zie je maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, geeft weer een sprankje hoop voor morgenavond. :8:
2-2 inmiddels........
Daar teken ik morgen voor.(h)
Jeuj, mijn captainkeuzes zijn weer echt fantastisch dit jaar. Ik verlang terug naar de goede oude tijd zonder captains......
kratovsk Wrote:Jeuj, mijn captainkeuzes zijn weer echt fantastisch dit jaar. Ik verlang terug naar de goede oude tijd zonder captains......

Les 1: NOOOOOOOOOIT een keeper als koffieman!!!
Voyou Wrote:
kratovsk Wrote:Jeuj, mijn captainkeuzes zijn weer echt fantastisch dit jaar. Ik verlang terug naar de goede oude tijd zonder captains......

Les 1: NOOOOOOOOOIT een keeper als koffieman!!!

Indeed, zelfs als je denkt dat het je meest zekere kans is op de 0 en je geen verdediger van dat team kan kiezen vanwege budget.
Voyou Wrote:
kratovsk Wrote:Jeuj, mijn captainkeuzes zijn weer echt fantastisch dit jaar. Ik verlang terug naar de goede oude tijd zonder captains......

Les 1: NOOOOOOOOOIT een keeper als koffieman!!!

Les 1 is natuurlijk: "Kies altijd een koffieman" :wink:
Bedankt voor de wijze lessen. En toch hadden het gewoon 16 punten moeten zijn :wink: .
Treesong Wrote:Nope, Beqaj... die heeft de vorige pot gekeept tegen werder en stond tot vandaag in m'n team... Opeens is ie rood en foetsie uit de DB :-k
En stond vanavond "gewoon" in de goal :roll:
Dead
Pages: 1 2