FTM Forum

Full Version: (OT) Postcodeloterij
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
I think I'm gonna kill somebody:

Quote:Amsterdam, 29 september 2008 - De Postcode ZomerKanjer van 12,9 miljoen euro is gevallen in Oldenzaal! Alle deelnemers van de loterij met de cijfers 7577 in hun postcode winnen samen 4,3 miljoen euro. Op vrijdagavond 3 oktober maken de Postcode Loterij-ambassadeurs Winston Gerschtanowitz, Martijn Krabbé en Gaston Starreveld, de letters van de winnende postcode bekend. Deelnemers die daar wonen, verdelen de resterende 8,6 miljoen.

Waarom doe ik niet mee ](*,)
Vret Mien Gras Wrote:Waarom doe ik niet mee ](*,)

Het is een nederlandse loterij, Vret, duitse postcodes doen ze niet aan..... :waf:

Serieus: Kan er maar 1 ding op zeggen: Hitself
:-({|=
Daarom doe ik dus mee. Dit wil ik gewoon niet meemaken
Ik zou ze aanklagen. :-" :-"
Mijn broer heeft 2 loten, mijn zus heeft 2 loten en wij ook, en we wonen allemaal op 7577 \Big Grin/
Als de 8,6 miljoen trouwens op 7577ce valt, zie je mij hier niet meer terug, zijn ongeveer 6 huizen met loten.
Balthazar Wrote:Mijn broer heeft 2 loten, mijn zus heeft 2 loten en wij ook, en we wonen allemaal op 7577 \Big Grin/

Klinkt als een woonwagenkamp. :-k
Wat een gloryhunter ben je zeg Wink
Hoeveel heb je minimaal binnen nu? Kan een mooi forumfeestje worden dacht ik zo =D>
uitgerekend zitten we nu op minstens 1480 euro per lot, dit kan nog meer worden, we weten natuurlijk niet hoeveel mensen niet meedoen.
Als de cijfer combinatie ook nog eens op CE valt, hebben we minstens 500.000 euro.

Dus wel een spannend weekje zo.
hoeveel postocdes zijn er in Oldenzaal?
jeetje woon ik aan de verkeerde kant van oldenzaal 7571.

maar op 7577 staan +/- 2900 huizen, dus balthazar je maakt kans op meer dan 1480

good luck,

De productie waar ik voor werk(op dit moment Borsato) hebben al een locatie gevonden waar het feestje wordt gehouden zei doen de NPL namelijk ook. morgen weet ik meer, tis nog een beetje geheim die locatie
Hmm, ik schat dat ongeveer 12 huizen dezelfde code hebben.
Ongeveer 1 op 250.
Is een leuke kans op een half miljoen
sweet! ik verwacht op zn minst een forumfeestje mocht ie op jouw postcode vallen balthazar Wink
Die gaat er dan ook komen haha
Als het maar geen KZ wordt.
En BA mag ook niet want daar wonen mijn ouders.
Balthazar Wrote:Als de 8,6 miljoen trouwens op 7577ce valt, zie je mij hier niet meer terug, zijn ongeveer 6 huizen met loten.

Als je wint kan toch best wel posten ook al heb je een miljoen op je bankrekening staan ? :roll:

Wink
Box Brother Wrote:
Balthazar Wrote:Als de 8,6 miljoen trouwens op 7577ce valt, zie je mij hier niet meer terug, zijn ongeveer 6 huizen met loten.

Als je wint kan toch best wel posten ook al heb je een miljoen op je bankrekening staan ? :roll:

Wink

Dan koopt Bathazar CM en Profcoach en dan wil hij dat gezeik van iedereen hier niet meer lezen....
Vret Mien Gras Wrote:Dan koopt Bathazar CM en Profcoach en dan wil hij dat gezeik van iedereen hier niet meer lezen....

Ik gok op het aankopen van de Grolsch fabriek :waf:
Box Brother Wrote:
Balthazar Wrote:Als de 8,6 miljoen trouwens op 7577ce valt, zie je mij hier niet meer terug, zijn ongeveer 6 huizen met loten.

Als je wint kan toch best wel posten ook al heb je een miljoen op je bankrekening staan ? :roll:

Wink


Dan ga ik ergens heen verhuizen waar geen internet is :wink:
Balthazar Wrote:Dan ga ik ergens heen verhuizen waar geen internet is :wink:

Heelsum? :-k
Balthazar Wrote:Die gaat er dan ook komen haha

Twente is een heeeeeeeel mooi gebied in Nederland en ze praten er helemaal geen duits! Hoe komt iedereen er toch bij!
:wink:
Alles wijst er op dat het de Akkerkers gaat worden, pfoei niet mijn straat.
:^o
Vret Mien Gras Wrote:Alles wijst er op dat het de Akkerkers gaat worden, pfoei niet mijn straat.
:^o

Lullig voor de mensen op de Dauwnetel en de Kamperfoelie !
Geen gratis forumfeestje.
Wel hoofdpijn.