FTM Forum

Full Version: Heracles vs Roda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Tripplexxx Wrote:Hebben ze bij Sportdreams goed ingeschat voor wat betreft de Heraclieden :roll: .

Klavan staat op het middenveld en is verdediger in de database.

Breukers en Wuytens staan in de defensie en zijn middenvelder in de database.

Van de Bergh staat als middenvelder en is aanvaller in de database.

Blijft puzzelen op deze manier..... Icon_evil

D'r an, wat wordt de basisopstelling en wie gaat er invallen?
Hmmmm.

Quote:Bas Dost moet de thuiswedstrijd tegen Roda JC mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De lange spits kampt met een fikse bloeduitstorting in de hamstrings, weet TC/Tubantia.

De boomlange Dost (19) liep de blessure op in het competitieduel met NEC van afgelopen zondag (1-1). Volgens fysiotherapeut Jos van Putten is het nog niet zeker dat Dost aankomend weekend kan aantreden tegen de Kerkradenaren. "Het is een vervelende blessure die de nodige tijd zal vergen", zegt Van Putten in gesprek met de krant.

Door zijn blessure loopt de negentienjarige spits mogelijk ook zijn selectie voor Oranje onder 21 mis. De Heraclied behoorde tot de voorselectie. Vrijdag wordt de definitieve selectie bekendgemaakt.

Naast Dost kampen ook Ricky van den Bergh en Darl Douglas met blessures. Ook hun inzetbaarheid is twijfelachtig. "Zij hebben beiden liesproblemen. Het zal een race tegen de klok worden om ze op tijd fit te krijgen voor zaterdag."
Waar is de tijd dat je met een bloeduitstorting gewoon kon spelen gebleven. Sad
Wat betreft de keuze van Sportdreams: het zijn ook spelers die eigenlijk op beide linies kunnen spelen, hoewel Wuytens zich heeft ontpopt tot rasechte verdediger. Verder denk ik dat Dost en Douglas gewoon zullen spelen als ze fit zijn, maar dat kan ik nu dus moeilijk zeggen. Er van uit gaande dat Steur wel weer fit is en Dost en Douglas niet kunnen spelen denk ik dat de opstelling als volgt zal zijn:

Steur - Everton - Overtoom
Klavan - Fledderus - Quansah
Looms - Wuytens - Maertens - Breukers
Pieckenhagen

Waarbij vooral de verdediging mij een zekerheidje lijkt. Ipv Overtoom zou Schulmeister of Bridji ook wel eens kunnen spelen. Eventuele vervanger voor van vd Bergh vind ik nog moeilijk in te schatten, weet niet of Fledderus de aangewezen persoon is voor de aanvallende rol op het middenveld.

In het Polman hebben we sinds onze promotie 2 keer gelijk gespeeld en 1 keer nipt (0-1) verloren tegen Roda. In de traumatische bekerwedstrijd stond er na 90 minuten ook een gelijkspel op het bord. Zal mooi zijn als we na zaterdag nog steeds ongeslagen zijn, wie weet zit er zelfs een 3 punter in. Ben benieuwd, kijk uit naar deze wedstrijd.
Overtoom slecht gespeeld? Hem m nu als pannekoek. :-k
In de voorbereiding tegen de amateurclubs was hij een uitblinker, maar wat ik verder van hem gezien heb maakt mij niet enthousiast. Maar hij kwam ook transfervrij van de amateurs, dat het geen pareltje zou worden was bij iedereen bekend. Hopelijk went hij de komende maanden nog aan het eredivisie niveau en kan hij toch een leuke speler voor ons worden. Las overigens net dat ook Steur nog wel degelijk twijfelachtig is.
Ach alstie invalt en Heracles wint ist 3 punten voor de 3M die hij kost, meer dan prima. Ik gok t erop.
Morgen ook maar even het inschrijf formulier inleveren voor de uitwedstrijden 'seizoenskaart' (bevat 9 wedstrijden). Vorig jaar was deze er voor het eerst, en we zijn er uniek mee in Nederland. Met dank aan de supportersverenigingen BiancoNero, Hart voor Heracles en natuurlijk onze mooie club Heracles zelf. Enigste nadeel is dat je met de bus 'moet', maar het scheelt aanzienlijk in benzinekosten. Voor 159 euro ga ik naar de volgende uitwedstrijden: Utrecht, PSV, Volendam, ADO, Groningen, Willem II, De Graafschap, Vitesse en Sparta. Hulde voor deze actie! Heb toch de intentie om zoveel mogelijk uitwedstrijden te bezoeken en op deze manier scheelt het een paar honderd euro =D>

Steur is overigens wel fit voor morgen, vd Bergh, Dost en Douglas hebben het helaas niet gered.
D'r an met de lippe Wrote:vd Bergh, Dost en Douglas hebben het helaas niet gered.

Gecondoleerd!
Matchday! Het is al een mooie dag, door omstandigheden pas op de valreep een kaartje voor de Twentse derby over 2 weken weten te bemachtigen en vreemd genoeg ook nog in de eerste cluster dus bij de eerste groep Heraclieden die arriveren in het Grolsch Veste. Als dat het voorteken is voor het geluk vandaag krijgt Roda een zware avond :wink: Straks een paar biertjes pakken en dan naar het zwart-witte huis. Als we na vanavond nog ongeslagen zijn ga ik los :waf:
D'r an met de lippe Wrote:Als we na vanavond nog ongeslagen zijn ga ik los :waf:

En zo nee, dan ga je braaf met een zak Nibb-it voor de TV zitten? :waf:
Treesong Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Als we na vanavond nog ongeslagen zijn ga ik los :waf:

En zo nee, dan ga je braaf met een zak Nibb-it voor de TV zitten? :waf:

Ehhh... tuurlijk! Nee dan drink ik de biertjes onder het motto 'verdriet verdrinken' :wink:
Peter Wrote:Overtoom slecht gespeeld? Hem m nu als pannekoek. :-k

Nog steeds? :wink:

1-0 Overtoom \Big Grin/
Peter Wrote:Ach alstie invalt en Heracles wint ist 3 punten voor de 3M die hij kost, meer dan prima. Ik gok t erop.

Paar puntjes meer zelfs.
Marcel Meeuwis: :eeeek:
Deze nederlaag kost Atteveld de kop vermoed ik.
Lekker hoor! =D> Na 5 wedstrijden nog altijd ongeslagen, hulde! Was van beide kanten geen beste pot, maar gelukkig zitten we tegen Roda een keer aan de goede kant van de score. Na de 1-0 was ik bang voor een Heracles vs Groningen scenario, onbegrijpelijk dat er meteen zoveel angst in de ploeg sluipt als er een keer een voorsprong op het bord staat. Roda kwam dan ook een paar keer behoorlijk dicht bij de gelijkmaker. Wel mooi hoe de aanhang hier op reageerde, juist in deze fase begon de sfeer in het stadion pas echt los te komen. Nu hopen dat ADO en Volendam onderuit gaan vanmiddag, dan heb ik echt een goed weekend. Van Sparta zijn we sowieso al 7 punten los. Enneh.... Raymond haalt de kermist niet jalalaaaaaaa

Volgende wedstrijd met 17 bussen naar Enschede. 13.000 rooien of 23.000 rooien in dat grachtenstadion, het zou ons een worst wezen. Forza Heracles!
D'r an met de lippe Wrote:Enneh.... Raymond haalt de kermist niet jalalaaaaaaa

Ow, is de achtbaan stuk?
D'r an met de lippe Wrote:. Als we na vanavond nog ongeslagen zijn ga ik los :waf:
das wel gelukt zeker.....
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Enneh.... Raymond haalt de kermist niet jalalaaaaaaa

Ow, is de achtbaan stuk?

Typfout uiteraard, Raymond haalt de kerstmis niet :8:

de nieuwe Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:. Als we na vanavond nog ongeslagen zijn ga ik los :waf:
das wel gelukt zeker.....

Jawel :cheers:

Hulde overigens aan het spandoek dat op een gegeven moment omhoog ging: 'Groeten aan het CWI'
En tegelijkertijd dus iedereen zingen 'Raymond haalt de kerstmis niet'. Krijg je er van als je na de halve finale wedstrijd onze aanhang provoceert als onproffesioneel trainertje :razz:
Haha, zeer lucratief van de kleurlozen.
D'r an met de lippe Wrote:Morgen ook maar even het inschrijf formulier inleveren voor de uitwedstrijden 'seizoenskaart' (bevat 9 wedstrijden). Vorig jaar was deze er voor het eerst, en we zijn er uniek mee in Nederland.

Wij hebben al jaren de Uli en de gier expres, vaste bus met zelfde mensen voor alle niet eigen vervoer wedstrijden. Hebben dus alle combiwedstrijden een kaartje + vervoer (meestal 14 of 15 wedstrijden per seizoen).
Mukkus Wrote:Marcel Meeuwis: :eeeek:

Nu ik er aan terug denk, wat een held, wat een Cocu!!!!!
Vret Mien Gras Wrote:Haha, zeer lucratief van de kleurlozen.

Ik sta aan de korte zijde van het spandoek dus kon het niet lezen, maar kwam er achter dat ik het spandoek incompleet heb genoemd hier op het forum. Volledig stond er:

®atteveld uitgeteld! De groeten aan het CWI!

:waf:

harry_bierdop Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Morgen ook maar even het inschrijf formulier inleveren voor de uitwedstrijden 'seizoenskaart' (bevat 9 wedstrijden). Vorig jaar was deze er voor het eerst, en we zijn er uniek mee in Nederland.

Wij hebben al jaren de Uli en de gier expres, vaste bus met zelfde mensen voor alle niet eigen vervoer wedstrijden. Hebben dus alle combiwedstrijden een kaartje + vervoer (meestal 14 of 15 wedstrijden per seizoen).

Alleen maar mooi natuurlijk, maar komt niet helemaal op hetzelfde neer. Bij de actie van ons zitten ook wedstrijden tussen die men op eigen vervoer kan bezoeken. Zie het als een kostenbesparende mogelijkheid om de uitwedstrijden te bezoeken, tevens handig voor diegenen die niet op eigen vervoer kunnen komen. Maar doet er verder ook niet toe.
Atteveld ligt eruit!
En D'r An, hoe voel je je nou?
Nu zit iemand zonder werk mede dankzij jou, voelt dat goed of niet?
Vret Mien Gras Wrote:En D'r An, hoe voel je je nou?
Nu zit iemand zonder werk mede dankzij jou, voelt dat goed of niet?

Undecided
D'r an komt hier niet meer, hij schaamt zich kapot nu :wink:
Die houdt nu een inzamelingsactie in de straten van Almelo.
Zou hij niet in Kerkrade zitten? solliciteren op de vrijgekomen functie?
Pages: 1 2