FTM Forum

Full Version: Champions League 2008/2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Quote:'Stevens zet Lazovic en Koevermans op de bank'

PSV zal vanavond verdedigend voor de dag komen tijdens de wedstrijd met Liverpool. Trainer Huub Stevens kiest ervoor om met vijf verdedigers en een verdedigend tweemans blok op het middenveld aan de aftrap te verschijnen, aldus De Telegraaf.

Erik Pieters is ten opzichte van het duel met FC Volendam de vijfde verdediger in de ploeg van PSV. Carlos Salcido schuift zodoende door naar het centrum van de defensie.

Voor Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn, in tegenstelling tot afgelopen weekend, geen basisplaatsen ingeruimd. Stevens wil met de snelheid van Balázs Dzsudzsák en Nordin Amrabat gokken op de counter. Otman Bakkal zal het tweetal daarin assisteren.

Vermoedelijke opstellingen:

Liverpool: Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena; Mascherano, Kuyt, Riera, Gerrard; Torres, Keane

PSV: Isaksson; Kromkamp, Marcellis, Brechet, Salcido, Pieters; Culina, Simons, Bakkal; Amrabat; Dzsudzsák

Het gaat helemaal de verkeerde kant op met PSV. Snap dat je niet met 10-0 op de broek wil krijgen, maar deze opstelling is wederom extreem defensief.

Lekker voor het ritme van je spitsen die al nauwelijks kunnen scoren tegen het cafe-elftal van Volendam :|
hoe zit t trouwens met Zonneveld?
Is die nog blessee?
Tripplexxx Wrote:
Quote:'Stevens zet Lazovic en Koevermans op de bank'

PSV zal vanavond verdedigend voor de dag komen tijdens de wedstrijd met Liverpool. Trainer Huub Stevens kiest ervoor om met vijf verdedigers en een verdedigend tweemans blok op het middenveld aan de aftrap te verschijnen, aldus De Telegraaf.

Erik Pieters is ten opzichte van het duel met FC Volendam de vijfde verdediger in de ploeg van PSV. Carlos Salcido schuift zodoende door naar het centrum van de defensie.

Voor Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn, in tegenstelling tot afgelopen weekend, geen basisplaatsen ingeruimd. Stevens wil met de snelheid van Balázs Dzsudzsák en Nordin Amrabat gokken op de counter. Otman Bakkal zal het tweetal daarin assisteren.

Vermoedelijke opstellingen:

Liverpool: Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena; Mascherano, Kuyt, Riera, Gerrard; Torres, Keane

PSV: Isaksson; Kromkamp, Marcellis, Brechet, Salcido, Pieters; Culina, Simons, Bakkal; Amrabat; Dzsudzsák

Het gaat helemaal de verkeerde kant op met PSV. Snap dat je niet met 10-0 op de broek wil krijgen, maar deze opstelling is wederom extreem defensief.

Lekker voor het ritme van je spitsen die al nauwelijks kunnen scoren tegen het cafe-elftal van Volendam :|

ik vind het niet zo'n gekke opstelling hoor. iig de gedachte erachter niet.
Inderdaad...Misschien dat de verdedigers van Liverpool er geen raad mee weten met al die ruimte. Kan Amrabat snelheid aan de bal maken en dan is hij lastig te stoppen.
Je gaat op deze manier al bij voorbaat met je rug tegen de muur staan. Liverpool uit verlies je gewoon kansloos. Ga dan in ieder geval lekker potje voetballen.
Tripplexxx Wrote:Je gaat op deze manier al bij voorbaat met je rug tegen de muur staan. Liverpool uit verlies je gewoon kansloos. Ga dan in ieder geval lekker potje voetballen.

zo makkelijk scoort liverpool doorgaans niet. op de 0-0 spelen met hier en daar een uitvalletje is met deze selectie en deze vorm niet onverstandig. opgeven bij voorbaat moet je natuurlijk nooit doen.
Waarom verlies je kansloos? zijn Kuijt en Babel nou zo goed? kan die verdediging nou zo lekker opbouwen?
Alleen Gerrard en Torres uitschakelen.
Tripplexxx Wrote:
Quote:'Stevens zet Lazovic en Koevermans op de bank'

PSV zal vanavond verdedigend voor de dag komen tijdens de wedstrijd met Liverpool. Trainer Huub Stevens kiest ervoor om met vijf verdedigers en een verdedigend tweemans blok op het middenveld aan de aftrap te verschijnen, aldus De Telegraaf.

Erik Pieters is ten opzichte van het duel met FC Volendam de vijfde verdediger in de ploeg van PSV. Carlos Salcido schuift zodoende door naar het centrum van de defensie.

Voor Danny Koevermans en Danko Lazovic zijn, in tegenstelling tot afgelopen weekend, geen basisplaatsen ingeruimd. Stevens wil met de snelheid van Balázs Dzsudzsák en Nordin Amrabat gokken op de counter. Otman Bakkal zal het tweetal daarin assisteren.

Vermoedelijke opstellingen:

Liverpool: Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena; Mascherano, Kuyt, Riera, Gerrard; Torres, Keane

PSV: Isaksson; Kromkamp, Marcellis, Brechet, Salcido, Pieters; Culina, Simons, Bakkal; Amrabat; Dzsudzsák

Het gaat helemaal de verkeerde kant op met PSV. Snap dat je niet met 10-0 op de broek wil krijgen, maar deze opstelling is wederom extreem defensief.

Lekker voor het ritme van je spitsen die al nauwelijks kunnen scoren tegen het cafe-elftal van Volendam :|

Hoezo wederom? Als die opstelling klopt ist de 1e keer dat PSV met 7 defensief ingestelde spelers gaat ballen, zelfs in Europa waren het er tot nu toe max. 6. Overigens is die opstelling gebaseerd op de laatste training en zei Stevens dat je der niks uit kunt afleiden qua opstelling.

Iedereen weet dat PSV sowieso nauwelijks scoort in Europa, dus gokken op 0-0 dan maar. Puntje zou geweldig zijn met het oog op de 3e plek en Uefa Cup voetbal.

@gitter-> Zonneveld is dit seizoen nog niet blessé geweest, maar gewoon (nog) zwakker dan Pieters.
kooltje Wrote:Waarom verlies je kansloos? zijn Kuijt en Babel nou zo goed? kan die verdediging nou zo lekker opbouwen?
Alleen Gerrard en Torres uitschakelen.

Dit PSV zou een moord doen voor een spits als Kuyt of Babel!

Tripplexxx Wrote:Je gaat op deze manier al bij voorbaat met je rug tegen de muur staan. Liverpool uit verlies je gewoon kansloos. Ga dan in ieder geval lekker potje voetballen.

Ja dat lekker een potje voetballen doet Ajax al jaren erg succesvol in Europa! :roll: Als je als NL-club iets wilt halen in Europa heb je nu eenmaal een bult verdedigers nodig.
kooltje Wrote:Waarom verlies je kansloos? zijn Kuijt en Babel nou zo goed? kan die verdediging nou zo lekker opbouwen?
Alleen Gerrard en Torres uitschakelen.

Omdat het hele elftal bestaat uit middelmatige spelers met een paar uitzonderingen. Ze missen echt kwaliteit. Marcellis kan een grote worden, maar ik vond hem redelijk door het ijs zakken tegen Atletico. In de media werd gezegd dat dit door Brechet kwam, maar ik moet het nog allemaal zien. Amrabat is een talent, gaat dreiging vanuit maar is imo veel te licht voor Europa. Zonder Afellay blijft er bijzonder weinig over van dit PSV. Ze zijn mij vreselijk tegengevallen tegen Sparta, AZ en Volendam.

Ik snap de redenatie achter het verdedigende concept wel. Zo hebben ze onder Vergoossen ook meerdere malen gespeeld.

Vond de wedstrijd tegen Tottenham uit vorig jaar indrukwekkend. Dat was ook zeer verdedigend ingesteld, maar toen waren de weergaloze Farfan en Afellay van de partij. Zelfs toen speelden ze met een centrumspits ( Koevermans) en een centrumspits kan ik uit deze opstelling echt niet afleiden ( als dit de daadwerkelijke opstelling is).

Hoe PSV ook voetbalt vanavond, een punt zit er zeker niet in. Ze moeten blij zijn met 2-0.
Je kunt tegen Sparta en Volendam nog zo dramatisch spelen, CL maakt altijd iets bijzonders los!

Overigens die competitieduels allemaal volledig gezien of lul je achter de media aan?

En een puntje kan altijd, zelfs Volendam nam er bijna 1 mee uit Eindhoven, Bate pakte der gister nog 1 van Juve en Hull City won in het weekend nog van Arsenal dat gisteren over Porto heen wervelde. Mss denkt Liverpool er wel te licht over, hebben Gerrard en Torres hun dag niet en speelt PSV zn beste pot in weken. Alster geen kans is kun je t beter gewoon schriftelijk afdoen.
Isaksson
Kromkamp
Bréchet
Marcellis
Salcido
Méndez
Simons
Culina
Wuytens
Amrabat
Bakkal

Idd geen spits te bekennen in de opstelling :eeeek:
Ik vind het ook niks, moet Amrabat dan op iedere diepe bal gaan lopen? Voor de rest is er namelijk niemand. Je houdt geen bal voorin vast op deze manier, dus dat wordt alleen maar aanvallen voor Liverpool. Dat houd je met een beetje mazzel een tijdje vol, maar niet tot het einde vrees ik.
Peter Wrote:Je kunt tegen Sparta en Volendam nog zo dramatisch spelen, CL maakt altijd iets bijzonders los!

Overigens die competitieduels allemaal volledig gezien of lul je achter de media aan?

En een puntje kan altijd, zelfs Volendam nam er bijna 1 mee uit Eindhoven, Bate pakte der gister nog 1 van Juve en Hull City won in het weekend nog van Arsenal dat gisteren over Porto heen wervelde. Mss denkt Liverpool er wel te licht over, hebben Gerrard en Torres hun dag niet en speelt PSV zn beste pot in weken. Alster geen kans is kun je t beter gewoon schriftelijk afdoen.

Ik praat nooit de media na. Heb ik een tyfushekel aan. Ik heb hier eredivisie Live, dus kan wel een redelijk oordeel geven. Ik vind PSV gewoon significant minder dan voorgaande jaren in elke linie.

We zullen het zien. Ik hoop dat PSV voor een verrassing gaat zorgen. Maar dat lijkt me toch echt niet.
Zelfs geen Dzsudzsák? Dus alleen Amrabat als 'aanvaller'? Snap dat je wat verdedigender gaat speler maar dit vind ik gewoon triest...
Ah iig 4 minuten op 0-0 weten te houden! En nu wissellen om aanvallender te spelen?? Undecided
BIERTEAM.NET Wrote:Ah iig 4 minuten op 0-0 weten te houden! En nu al een wissel om aanvallender te spelen?? Undecided

Nee hoor :razz:
Weer die fucking Brechet die staat te slapen, wat een drama is die vent toch. #-o
Lamme Lennie Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Ah iig 4 minuten op 0-0 weten te houden! En nu al een wissel om aanvallender te spelen?? Undecided

Nee hoor :razz:

Owneej dan kun je beter zorgen dat het maar 1-0 blijft :razz:
En weer zag Brechet er niet goed uit, gaf Torres wel heel veel ruimte..
Zakaardappelsson zag er trouwens ook weer niet heel best uit. Die eerste bal kreeg hij toevallig op zijn been, die tweede had hij volgens mij gewoon kunnen hebben. Al met al dramatisch verdedigd.

Ik zeg 5-0
Lamme Lennie Wrote:Zakaardappelsson

:roll:
Bréchet gaat iig vooruit, vorige keer lag hij na 37 seconden al ergens madeliefjes te zoeken zodat Aguero alleen voor Isaksson kwam.
Reina kan er een stoel bij pakken.

Amrabat net mooi actie en voorzet, maar er stond niemand. Verrassend :roll: :roll:
Schitterende goal van Keane. Marcellis stond te ruim te dekken....
Huubje neem je rotzooi mee Big Grin
Lamme Lennie Wrote:Zakaardappelsson zag er trouwens ook weer niet heel best uit. Die eerste bal kreeg hij toevallig op zijn been, die tweede had hij volgens mij gewoon kunnen hebben.

Via zijn knie door/langs/onder zijn armen, knap gekeept! Undecided

2de helft: Sterke wissel bij een 2-0 achterstand, verdediger voor verdediger :Big Grin
Voyou Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Zakaardappelsson

:roll:

Het is toch zo? Het is geen wereldkeeper (vind het amper een goede keeper) en daarnaast heeft hij ook nog eens de uitstraling van een zak aardappelen.
Lamme Lennie Wrote:
Voyou Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Zakaardappelsson

:roll:

Het is toch zo? Het is geen wereldkeeper (vind het amper een goede keeper) en daarnaast heeft hij ook nog eens de uitstraling van een zak aardappelen.

als jeroen verhoeven zo'n bal er uit houdt noem je het ook geen geluk. dat was gewoon goed gekeept. vervolgens moet hij gaan staan en staan er allemaal spelers voor zijn neus. en dan moet je er zeker ook nog op bedacht zijn dat kuijt die bal matig inschiet?

ik vind het geen fout. gewoon matig verdedigd.

jammer dat die goal zo snel viel. toen was het vechten tegen de bierkaai.
Lamme Lennie Wrote:
Voyou Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Zakaardappelsson

:roll:

Het is toch zo? Het is geen wereldkeeper (vind het amper een goede keeper) en daarnaast heeft hij ook nog eens de uitstraling van een zak aardappelen.

Los van het feit of hij er bij dat doelpunt goed uitzag of niet is het gewoon een trieste (en slechte) verbastering van zijn naam.. Ik erger me sowieso al aan al die naamsverbasteringen (ajakkes, pusvee etc) hier op het forum.
Pages: 1 2