FTM Forum

Full Version: SC Heerenveen - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ik voorzie alweer een complot:

Quote:Vink leidt sc Heerenveen - Ajax
02 oktober 2008
De KNVB heeft Pieter Vink aangesteld als scheidsrechter voor het duel tussen sc Heerenveen en Ajax. Vink wordt zondag in het Abe Lenstra stadion geassisteerd door de assistent-scheidsrechters: Olde Olthof en Geutjes. Vierde official is de heer Winter.

De KNVB heeft Aron Winter aangesteld als vierde official!
Als ik de goeie official voor me heb lijkt ie ook nog op Aron Winter....Klein donker mannetje uit Belgie. Heb hem ooit eens bij vvv-nog wat zien fluiten...DRAMA.
Riekki Wrote:Als ik de goeie official voor me heb lijkt ie ook nog op Aron Winter....Klein donker mannetje uit Belgie. Heb hem ooit eens bij vvv-nog wat zien fluiten...DRAMA.

[Image: 50476_fullimage_wamberto01_15911_205x250.jpg]
Tyfustijd, maar goed.....

Tot zondag H.
2-0 na 7 minuten :Big Grin
m.i. hadden zowel Verthongen en Van der Wiel al hun 2e geel moeten hebben. Beide maken met geel op zak een overtreding waar ze normaal gesproken gewoon geel voor horen te krijgen.

Vrij lompe partij tot nu toe..
3-0 Sibon!

Suarez inmiddels ook geel, zijn 4e in 5 potjes..
Hup, en 4-0. Zowel Feyenoord als Ajax nu een negatief doelsaldo. :razz:
Inmiddels 4-2
Verheug me al op de commentaren van de media en andere kenners.
Slechte arbritage, onterechte pingel, afgekeurd doelpunt (bal was idd niet achter).

:-({|=
5-2 Pranjic wederom.
de nieuwe Wrote:Verheug me al op de commentaren van de media en andere kenners.
Slechte arbritage, onterechte pingel, afgekeurd doelpunt (bal was idd niet achter).

:-({|=

Wiel heeft uiteindelijk zijn 2e geel gehad, dus ze mogen blij zijn dat ie nog zo lang mocht blijven staan...
Feli Mukkus. Ik moet toch echt m'n woorden terugnemen over Heerenveen. Indrukwekkende week was het zo... =D>
Inderdaad, wat een indrukwekkende week van Heerenveen; veel goals en door in de cup en Ajax verslagen.
Als Heerenveen zo doorgaat beloofd het een mooi seizoen te worden. AZ is ook op dreef, Groningen is verrassend en Nac doet het ook goed.
een afslachting..
respect. Mooie pot van de SC
Meer dan terechte overwinning van Heerenveen, niets op af te dingen...

Wel weer aardig wat arbitrale dwalingen... De aanval bij de 3-0 had niet verder gemogen want Verthongen kreeg en flinke beuk op het middenveld... Penalty van 4-0 was erbuiten, bij 4-0 goal van Cvitanich onterecht afgekeurd, penalty van Ajax waar Grindheim de overtreding maakt en daar niet zijn 2de gele kaart krijg en 5 minuten later aan de overkant geeft hij die wel aan vd Wiel... vd Wiel had idd voor die trap op de achillespees van Sibon ook al zijn 2de gele kaart moeten hebben...

Grote verschil was de felheid waar de Heerenveeners de duels aangingen, wat een beer is bv die Grindheim of Bak Nielsen, dat scheelt echt dat die daar achterin terug is!
en dan nog de 2e gele kaart die verthongen ook al in de 1e helft had moeten hebben..
Tripplexxx Wrote:Feli Mukkus. Ik moet toch echt m'n woorden terugnemen over Heerenveen. Indrukwekkende week was het zo... =D>

Je zag het langzaam aan al een beetje komen, dat het ging lopen. Tegen NEC en Heracles ook al veel kansen. Nu vallen de goals wel, doordat de automatismes er zijn.

Balans in het elftal is ook weer. Het grote verschil is nu dat de verdediging weer op orde is met Bak Nielsen.
Meer dan terechte overwinning. Voor rust had het 4 of 5-0 kunnen staan. Na rust meteen de 3-0, toen Ajax achterin 1 op 1 ging spelen. Pas na de 3-0 kreeg Ajax de enige echte kans, Huntelaar kopt voorlangs. Vooral afgetroefd op strijd, inzet en vechtlust.
5-2 was nog een redelijk zwakke afspiegeling van wat op het veld gebeurde. 7-2 of meer zou niet eens geflatteerd zijn.

Dramatisch is wel om te zien, hoe die Huntelaar over het veld loopt. Die is het echt helemaal kwijt.

Fabian heeft ook een leuke wedstrijd gezien:
* Hij startte bij 4-0 zelf met de wave.
* Bij 4-0 riep ie: " Wij krijgen voetballes!"
* Bij de 4-1 van Huntelaar, riep ie "10, 10, 10, 10!
* Bij dezelfde 4-1 riep ie weer richting Heerenveen: "Zij krijgen voetballes!"
Heeft iemand het interview met Huntelaar nog gezien, waarin hij klaagt over het marchanderen van Vink, omdat Vertonghen zijn 2e gele niet krijgt in de eerste helft na een smerige trap van achteren?

Pingel van 4-0 was er idd buiten. Verder zijn de A-junioren van Ajax weggespeeld. Net als ADO trouwens. De ploegen uit het hoge noorden zijn met iets moois bezig.
BIERTEAM.NET Wrote:Wel weer aardig wat arbitrale dwalingen... De aanval bij de 3-0 had niet verder gemogen want Verthongen kreeg en flinke beuk op het middenveld... Penalty van 4-0 was erbuiten, bij 4-0 goal van Cvitanich onterecht afgekeurd, penalty van Ajax waar Grindheim de overtreding maakt en daar niet zijn 2de gele kaart krijg en 5 minuten later aan de overkant geeft hij die wel aan vd Wiel... vd Wiel had idd voor die trap op de achillespees van Sibon ook al zijn 2de gele kaart moeten hebben...

[Image: calimerorn4.jpg]

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Ik begrijp deze reactie van jou niet Mukkus... Ik zeg als eerste dat het een meer dan terecht overwinning is, deze dwalingen vielen mij op maar hadden de nederlaag van Ajax niet voorkomen mochten ze anders uitgevallen zijn...
Maar het zegt al meer dan genoeg dat je er uberhaupt over begint......
Dat was, naast het spel van Ajax, hetgeen waar ik me over op heb zitten winden...
Moet je niet doen. Is niet goed voor je.

Vorig jaar: Ajax - Heerenveen 0-1. Sulejmani wordt neergehaald door Stam, 100% strafschop. Kan dus 0-2 worden, wedstrijd eindigt in 4-1 overigens.

Vandaag hebben we hem weer terug en staan we quitte.
Geknipt, geschoren en afgedroogd, meer kan ik er niet van zeggen.

Feli mukkus.
Godvergeten hoerenweer, zeiknat geregend , sta je daar al met een klote gevoel in die klompenfabriek en dan komt m'n voorspelling nog uit ook : Afgedroogd.

Alleen de supporters niet, die konden weer zeiknat naar huis.
Wat een saai kutpubliek blijft dat daar trouwens zeg, wij hebben de 2e helft maar voor een beetje sfeer gezorgd , als je het zelf niet doet....

Ik vond Henrique en Beerens erg goed....
Fabian Wrote:Wat een saai kutpubliek blijft dat daar trouwens zeg, wij hebben de 2e helft maar voor een beetje sfeer gezorgd , als je het zelf niet doet...

Sfeer genoeg op het veld, als je het mij vraagt. Ik heb lekker achterover leunend een fraaie pot voetbal gezien.
Weet niet hoe de akoustiek is in het uitvak, maar ik heb de Noord-tribune met de fanatieke aanhang toch wel redelijk wat sfeer horen maken. Zuid (waar ik ook zit) is wat rustiger.

Quote:Ik vond Henrique en Beerens erg goed....

Als Bert nog een vervanger voor Robben zoekt, mag ie Beerens wel een keertje oproepen. Die Emanuelson is nog wel 2 dagen duizelig.
Vooral weer genoten van Bak Nielsen. 10 maanden geblesseerd geweest, afgelopen maandag 70 minuten meegespeeld met Jong Heerenveen en dan er nu zo staan. Pranjic, Grindheim, Breuer, Vayrynen en Sibon speelden ook een wereldpartij.
Furby is altijd 2 dagen duizelig na een wedstrijd :wink:
Rustig aan met die Roy Berenhap aub. Ben je die geweldige sliding tegen Argentinie vergeten?
Pages: 1 2