FTM Forum

Full Version: PSV vs De Graafschap
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Roept u maar.
Brechet blessé lees ik net, die speelt niet.
1-0 Lazofiets (Amrabat)
RR Wrote:2-0 Lazofiets (Amrabat)
Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Ha Pusvee wint ook weer en Peter komt odner de steen vandaan
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Tjah lastig he thuiswedstrijden tegen Sparta, Volendam en de Graafschap?! Knappe prestatie hoor =D> ](*,)
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Tjah lastig he thuiswedstrijden tegen Sparta, Volendam en de Graafschap?! Knappe prestatie hoor =D> ](*,)

Je moet ze wel ff winnen.
Bocaloca Wrote:Ha Pusvee wint ook weer en Peter komt odner de steen vandaan

Peter heeft 7000 posts (ook nog eens vrijwel allemaal voetbal gerelateerd) en komt onder een steen vandaan? Undecided

Jij hebt 12000 posts en nog nooit iets zinnigs van gezien, behalve hup dordrecht.
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Tjah lastig he thuiswedstrijden tegen Sparta, Volendam en de Graafschap?! Knappe prestatie hoor =D> ](*,)

Kijken of jullie in Utrecht ook met 1-5 winnen. =D>
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Tjah lastig he thuiswedstrijden tegen Sparta, Volendam en de Graafschap?! Knappe prestatie hoor =D> ](*,)

Kijken of jullie in Utrecht ook met 1-5 winnen. =D>

Of in Alkmaar met 1-0 verliezen!
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Wow PSV op meer dan 1-0 tegen een 'kleintje'!

EDIT: 3-0! Monsterscore!

Kut he dat zelfs zo'n dramtische ploeg zonder scorend vermogen als PSV al 5 punten boven je staat. :roll:
Tjah lastig he thuiswedstrijden tegen Sparta, Volendam en de Graafschap?! Knappe prestatie hoor =D> ](*,)

Kijken of jullie in Utrecht ook met 1-5 winnen. =D>

Of in Alkmaar met 1-0 verliezen!

Dit AZ is beter dan Heerenveen dus neem aan dat Ajax er met 8-2 ofzo onderuit gaat. Hakkuh
Dat betekent dat PSV hier in Heerenveen met 7-2 ten onder gaat...
Hakkuh
Peter Wrote:Kijken of jullie in Utrecht ook met 1-5 winnen. =D>

Als Ajax daar speelt tegen Utrecht met dezelfde spelers als die tegen PSV speelde, en dus dezelfde afwezigen, is dat mogelijk te vergelijken...
Dan verlies je nog dik als je zo speelt als gister. Hakkuh
Ik wil ook zo'n smiley posten maar er valt niet zoveel te hakken in Rotterdam-Zuid helaas Hakkuh
Legion Wrote:Ik wil ook zo'n smiley posten maar er valt niet zoveel te hakken in Rotterdam-Zuid helaas Hakkuh

Er valt genoeg te hakken, helaas alleen door de tegenstanders van Feyenoord! Hakkuh
Mukkus Wrote:Dat betekent dat PSV hier in Heerenveen met 7-2 ten onder gaat...
Hakkuh

En gelijkspeelt tegen Heracles als ze op bezoek komen :roll:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Dat betekent dat PSV hier in Heerenveen met 7-2 ten onder gaat...
Hakkuh

En gelijkspeelt tegen Heracles als ze op bezoek komen :roll:

Volgens Peters redenatie wel...Heracles is gewoon een kampioenskandidaat! Hakkuh
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Dat betekent dat PSV hier in Heerenveen met 7-2 ten onder gaat...
Hakkuh

En gelijkspeelt tegen Heracles als ze op bezoek komen :roll:

Volgens Peters redenatie wel...Heracles is gewoon een kampioenskandidaat! Hakkuh

En dat klopt ook nog gezien de huidge stand.
Heeft Peter uiteindelijk wel gelijk!
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Dat betekent dat PSV hier in Heerenveen met 7-2 ten onder gaat...
Hakkuh

En gelijkspeelt tegen Heracles als ze op bezoek komen :roll:

Volgens Peters redenatie wel...Heracles is gewoon een kampioenskandidaat! Hakkuh

En dat klopt ook nog gezien de huidge stand.
Heeft Peter uiteindelijk wel gelijk!

Nee, stand geeft een vertekend beeld: PSV staat veel te hoog.
Heracles is in tegenstelling tot PSV, Heerenveen, AZ en Ajax nog ongeslagen dus als ze zo doorgaan zijn ze idd kampioenskandidaat. Hakkuh

Zorgen dat je selectie fit is is overigens ook een kwaliteit bierteam, dus niet mauwen over blessures ed. PSV heeft er al jaren niet of nauwelijks last van waar Feyenoord en Ajax ze aan de lopende band hebben. En das echt niet gewoon alleen een kwestie van geluk hebben.
Peter Wrote:Heracles is in tegenstelling tot PSV, Heerenveen, AZ en Ajax nog ongeslagen dus als ze zo doorgaan zijn ze idd kampioenskandidaat. Hakkuh

Zorgen dat je selectie fit is is overigens ook een kwaliteit bierteam, dus niet mauwen over blessures ed. PSV heeft er al jaren niet of nauwelijks last van waar Feyenoord en Ajax ze aan de lopende band hebben. En das echt niet gewoon alleen een kwestie van geluk hebben.

Je moet eerst eens begrijpend leren lezen.. PSV speelde duidelijk tegen een verzwakt Utrecht (de wedstrijd waar jij naar verwijst waar PSV met 5-1 won), ik mauw dus niet over blessures van Ajax waar jij nu weer op doelt...
Dan mauw je toch wel degelijk over blessures? PSV zorgt voor een fitte selectie, bij tegenstanders zijn tig spelers niet inzetbaar en dus wint PSV makkelijk. 3 punten voor de medische staf. Puntjes die een Ajax nooit binnenhaalt omdat ze altijd zelf al tig spelers missen.

Misschien moet jij eerst eens begrijpend leren lezen. 8-[
Peter Wrote:Dan mauw je toch wel degelijk over blessures? PSV zorgt voor een fitte selectie, bij tegentanders zijn tig spelers niet inzetbaar en dus wint PSV makkelijk. 3 punten voor de medische staf. Puntjes die een Ajax nooit binnenhaalt omdat ze altijd zelf al tig spelers missen.

Misschien moet jij eerst een begrijpend leren lezen. 8-[

Pff met jou valt ook niet te praten, je geeft er weer een hele andere draai aan...

Jij haalt de wedstrijd Utrecht - PSV aan en wil zien of Ajax daar ook met 1-5 zal winnen... Dan zeg ik dat dat waarschijnlijk niet te vergelijken is omdat Utrecht tegen PSV veel spelers miste door blessures of andere zaken waardoor PSV makkelijk won, die situatie zal wellicht tegen Ajax anders zijn... Daar heeft Ajax weinig invloed op en dus heeft dat niets met de kwaliteit van Ajax danwel PSV te maken of zij hun selectie zelf fit hebben... Jij doet nu overkomen alsof ik klaag over blessures die Ajax heeft waardoor zij mogelijk niet hetzelfde resultaat kunnen halen als PSV... Het lijkt mij niet dat of Ajax of PSV kan beinvloeden hoe fit de selectie van de tegenstander (in dit geval Utrecht) is! ](*,)
BIERTEAM.NET Wrote:
Peter Wrote:Dan mauw je toch wel degelijk over blessures? PSV zorgt voor een fitte selectie, bij tegentanders zijn tig spelers niet inzetbaar en dus wint PSV makkelijk. 3 punten voor de medische staf. Puntjes die een Ajax nooit binnenhaalt omdat ze altijd zelf al tig spelers missen.

Misschien moet jij eerst een begrijpend leren lezen. 8-[

Pff met jou valt ook niet te praten, je geeft er weer een hele andere draai aan...

Jij haalt de wedstrijd Utrecht - PSV aan en wil zien of Ajax daar ook met 1-5 zal winnen... Dan zeg ik dat dat waarschijnlijk niet te vergelijken is omdat Utrecht tegen PSV veel spelers miste door blessures of andere zaken waardoor PSV makkelijk won, die situatie zal wellicht tegen Ajax anders zijn... Daar heeft Ajax weinig invloed op en dus heeft dat niets met de kwaliteit van Ajax danwel PSV te maken of zij hun selectie zelf fit hebben... Jij doet nu overkomen alsof ik klaag over blessures die Ajax heeft waardoor zij mogelijk niet hetzelfde resultaat kunnen halen als PSV... Het lijkt mij niet dat of Ajax of PSV kan beinvloeden hoe fit de selectie van de tegenstander (in dit geval Utrecht) is! ](*,)

Bij die dikgedrukte zin gaat t fout, want dat heeft het dus wel degelijk. Bij PSV is al 2 jaar lang zo goed als iedereen fit en daar hebben we voordeel van omdat de tegenstander vaak wel veel blessures heeft. Ajax (en Feyenoord en in dit geval Utrecht enz.enz.) hebben die blessures zelf en hebben dat voordeel dus niet. En dat altijd iedereen fit is bij PSV en we daar voordeel uit halen zoals in Utrecht is dus gewoon een kwaliteit en geen toeval waar je niks aan kunt doen.

Aan al dan geen blessures bij de tegenstander kun je dus niks doen, maar als je zorgt dat je zelf altijd (zo goed als) compleet bent komen er vanzelf een aantal duels dat je daaruit voordeel haalt omdat de andere clubs in de competitie dat niet voor elkaar krijgen. En net die paar (doel)puntjes die je zo kunt pakken kunnen een titel winnen of net mislopen schelen.
Het gaat om de vergelijking tussen de 1-5 waarmee PSV bij Utrecht gemakkelijk wint (door de vele blessures en dus de verzwakte tegenstander) en de wedstrijd die Ajax daar dit seizoen zal spelen... Dat jij dan begint over de eigen fitte selecties van PSV of Ajax doet daar niet toe, ik 'mauw' over de zwakte van de tegenstander... Als je dat al niet begrijpt en er zelfs verhalen bij haalt over net die paar doelpunten en de titel pakken is wat mij betreft deze discussie verder nutteloos (dat was ie van begin af aan eigenlijk al!).
Undecided

peter, hou eens op man.
waf Wrote:Undecided

peter, hou eens op man.

Nou laat ik t nog sterker maken: puur door het verschil in aantal blessures is PSV afgelopen jaar kampioen geworden ipv Ajax! :8:
Pages: 1 2