FTM Forum

Full Version: Fey - NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0-1 Tim Janssen na schitterende assist van Tim "ketser" de Cler!
0-2, pfoei goed van Nec.
Saidi Maradonna noemen ze um ook wel, Gio is nu nog dol!
Kleine Sjinji in opstand voor het stadion? :8:
Gefeliciteerd Harry.
Met een beetje meer scherpte staat Feyenoord gewoon op 2-0 en win je de wedstrijd.
ongelooflijk, ik dacht na zweden ff dat alles eens een keer goed zou vallen (zoals die 2 kutgoals daar), maar weer zat het ongelooflijk tegen. van die 3 kansen moest er uiteraard 1 in en ik blijf die overtreding op biseswar een zuivere pingel vinden. daarna glijdt de cler uit (kan er ook nog wel bij) en moest feyenoord meer risico's gaan nemen. dat ging veel te onrustig en veel te opportunistisch en dan heb je toch wel de pech dat je tegen wel een team speelt, waarbij die jansen en saidi prima speelden (hoewel ze veel ruimte hadden).

ik heb eindelijk el amadi zien ballen en in de eerste helft vond ik hem echt goed. dat was naast het redelijke spel in de 1ste helft ook een klein lichtpuntje op deze zondag. heerenveen spoelde mijn kater vervolgens grotendeels weg.
oh ja, en wat een kut scheids weer. nu kuipers. floot continu verkeerd. gaf corners als het geen corner was en andersom. bahia schopt er een in tweeen en hij laat doorspelen, floot aan de andere kant uiterst pietluttig en als hij een keer goed floot had hij voordeel moeten geven. ik blijf dat scheidrechterscorps zo irritant vinden, er zit geen 1 goeie meer tussen.

bij grun moetie eerste goal gewoon afgekeurd worden, wegereef past een voordeelregel toe en als ze niet scoren vindt hij het geen voordeel en krijgen ze alsnog een vrije trap (deed egmond vorig jaar ook bij sparta-pisvee, echt onbegrijpelijk), die braamhaar ging weer gruwelijk in de fout door geel te geven aan cairo voor iets dat toch opzichtig een hele gore overtreding was.
Omdat de uitgerangeerde Hofland vorige week weer eens een domme overtreding maakte speelde Gio centraal. Waarom niet Greene centraal en Tiendalli rechtsback bijvoorbeeld?
El Ahmadi begon als een soort libero, pas later ging Van Bronckhorst daar spelen (wellicht vanwege geel El Ahmadi).
Waarom Greene uberhaupt?? Sorry hoor maar die gast wordt echt alleen maar slechter en slechter. Die gast wordt keer op keer zo kinderlijk eenvoudig omspeelt.

De Cler wordt ook alleen maar slechter overigens, die kan je na dit seizoen wel weggeven aan excelsior of sparta. (gouden tip van Harry, kom eens een babbeltje maken over El Ak LIEVER NIET HOOR!!!)
Greene speelt omdat er niks beters is. Dat zegt genoeg denk ik. :oops:
Legion Wrote:Greene speelt omdat er niks beters is. Dat zegt genoeg denk ik. :oops:

Ik denk dat Lucius een betere back is.
Vret Mien Gras Wrote:
Legion Wrote:Greene speelt omdat er niks beters is. Dat zegt genoeg denk ik. :oops:

Ik denk dat Lucius een betere back is.

dat is juist, maar dat zegt veel. lucius is geblesseerd overigens.
Mist Wrote:El Ahmadi begon als een soort libero, pas later ging Van Bronckhorst daar spelen (wellicht vanwege geel El Ahmadi).

feyenoord startte met 3 verdedigers. daarvoor een blok van el amadi en bronkhorst.
harry_bierdop Wrote:Waarom Greene uberhaupt?? Sorry hoor maar die gast wordt echt alleen maar slechter en slechter. Die gast wordt keer op keer zo kinderlijk eenvoudig omspeelt.

De Cler wordt ook alleen maar slechter overigens, die kan je na dit seizoen wel weggeven aan excelsior of sparta. (gouden tip van Harry, kom eens een babbeltje maken over El Ak LIEVER NIET HOOR!!!)

ik weet ook niet waarom tiendalli geen kans krijgt. greene faalt telkens weer. aan de andere kant was die saidi wel watervlug, die had lucius ook niet gehouden en om tiendalli daar nu tegenover te zetten als hij vertrouwen moet krijgen.

el ak is idd een prima speler. als cler zo doorgaat moet wat mij betreft gio maar linksachter spelen. we hebben toch middenvelders zat.
Legion Wrote:Omdat de uitgerangeerde Hofland vorige week weer eens een domme overtreding maakte speelde Gio centraal. Waarom niet Greene centraal en Tiendalli rechtsback bijvoorbeeld?

gelul dat hij uitgerangeerd is. hij speelt prima, hoewel hij idd nooit die sliding op berg had moeten maken.