FTM Forum

Full Version: Teams ronde 4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
El Hamdoui ©
Elia
Suarez

Davids
Martens
Cziommer
Pranjic

Wisgerhof
El Akouchi
Wielaart

Vorm
Kutronde.
Boschker

El-Akchaoui
Swerts
Moreno
Douglas©

Cziommer
De Guzman
Valenta

Makaay
Tuyp
Ntibazonkiza
Een nul-team !!!
Volgens FC UPdate zijn er maar twee geschorste spelers, klopt dat ?
Drie 'Ellen' in één team...

0.00M
Romero

Braafheid
El-Akchaoui
El Moussaoui

Pranjic
Cziommer
Radomski
Knopper

Huntelaar©
Elia
El Hamdaoui
el ia maakt zelfs 4 :razz:
Bredanaar Wrote:el ia maakt zelfs 4 :razz:

Hunt -el - aar maakt zelfs 5 :razz:
Zwinkels

Wielaert
Moreno
El-Akchaoui

Cziommer
Sarpong
De Guzman
Knopper

Van Beukering
El Hamdaoui©
Nkufo
Sjaak Wrote:El Hamdoui ©
Elia
Suarez

Davids
Martens
Cziommer
Pranjic

Wisgerhof
El Akouchi
Wielaart

Vorm

Welke Davids is dat dan weer?
Micha Wrote:Boschker

El-Akchaoui
Swerts
Moreno
Douglas©

Cziommer
De Guzman
Valenta

Makaay
Tuyp
Ntibazonkiza
Swerts blessee
kooltje Wrote:
Micha Wrote:Boschker

El-Akchaoui
Swerts
Moreno
Douglas©

Cziommer
De Guzman
Valenta

Makaay
Tuyp
Ntibazonkiza
Swerts blessee

Makaay ook, Moreno is te laat terug gekomen bij AZ en van Gaal kennende zit die dus voor straf op de bank, de Guzman is net terug en balt vast niet meteen 90 minuten. Die Valenta ken ik helemaal niet trouwens. Bij welke club speelt die?:p
Peter Wrote:Makaay ook, Moreno is te laat terug gekomen bij AZ en van Gaal kennende zit die dus voor straf op de bank, de Guzman is net terug en balt vast niet meteen 90 minuten. Die Valenta ken ik helemaal niet trouwens. Bij welke club speelt die?:p

Ik had mijn team inmiddels al weer aangepast. Moreno staat er nog wel in... Sad

For your information: Valenta is een middenvelder van FC Volendam.

Edit:

Boze Van Gaal gaat klagen bij de Argentijnse bond
17/10/2008 19:21

Louis van Gaal is boos op de Argentijnse voetbalbond (AFA). De trainer van AZ vindt het belachelijk dat Sergio Romero opgeroepen werd om twee wedstrijden op de tribune te zitten. De doelman had zich vrijdagmorgen nog niet op de club gemeld.

Ook Brett Holman en Héctor Moreno hadden zich nog niet op de club gemeld, maar dat vond Van Gaal niet erg. 'Over hen klaag ik niet', meldt de trainer van AZ. 'Zij zaten bij de wedstrijdselecties van hun land. Dat is inherent aan het internationale voetbal. Maar Sergio vliegt heel de wereld over om twee volledige wedstrijden op de tribune te zitten: dat is belachelijk.'

'Daarover gaan we zeker klagen bij de Argentijnse bond', vervolgt Van Gaal. 'Volgens mij mag dat helemaal niet. Het is geen WK, dus dan mag je maar twee keepers oproepen. Anders moet Argentinië ons maar gaan betalen. Dit gaan we verder uitzoeken

Op basis van dit bericht kan vastgesteld worden dat hij gewoon speelt... :8:
We gaan t wel zien. v/d Velden is iig opeens blessé en die heb ik dus. Icon_evil
Dacht dat ik Romero en Moreno had, maar ik heb Romero en Swerts.... Icon_twisted