FTM Forum

Full Version: NAC - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!
Ekslem Wrote:Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!

Ik kan het ook wel vanuit Amsterdam doen, hoor...
Da vraag ik niet. Maar deze luie flikker zoekt het zelf wel op anders :razz:
BEREIKBAARHEID MET HET OPENBAAR VERVOER

Het stadion is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Indien u met de trein reist, dient u uit te stappen op station Breda CS. Voor het station vindt u de opstapplaats voor de stadsbussen. Hier neemt u lijn 2 richting Haagse Beemden. Na ongeveer 10 minuten reizen bent u bij de bushalte recht voor het Rat Verlegh Stadion. Voor een reisadvies op maat verwijzen wij u graag door naar 9292ov.nl. Vult u bij bestemming “Stadionstraat 3” te “Breda” in en u krijgt de route van deur naar deur.

http://www.nacbreda.nl/pagina5/8501/Bereikbaarheid.html
Ekslem Wrote:Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!

Waarvandaan in het centrum?
Bredanaar Wrote:
Ekslem Wrote:Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!

Waarvandaan in het centrum?

Week nie... Irish pub of zo
Ekslem Wrote:Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!

Weleens van een taxi gehoord?
Een wat?
Ekslem Wrote:Een wat?

[Image: witte-watten.jpg]
Ekslem Wrote:
Bredanaar Wrote:
Ekslem Wrote:Kan iemand mij uit Breda of omgeving vertellen hoe ik het makkelijkste vanuit centrum Breda bij stadion kom? Heb daar geen beschikking over eigen auto!

Waarvandaan in het centrum?

Week nie... Irish pub of zo

Hebben ze dat wel in dat gat daar?
O'meara's Irish Pub
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.omearas.nl">www.omearas.nl</a><!-- w -->
Reigerstraat 6, Breda
076-5212776

Lijkt me toch aardig in het centrum :Big Grin
Ekslem luie flikker.:p
Ga jij?
Nee, mn maat kan niet.
Peter Wrote:Nee, mn maat kan niet.

Notworthy
Vanuit het stadscentrum langs de KMA, bruggetje over rechtsaf tot over de brug van de singel, dan linksaf over de Tramsingel, na zo'n 800 meter kruising met verkeerslichten rechtsaf de Lunetstraat in, na een kilometer verrijst het NAC-stadion aan je linkerzijde. Succes, vanaf de Grote Kerk is het dus een kilometer of 3 lopen.
"Het leek een treffen tussen 2 volledig fitte ploegen te worden, maar vanmiddag werd bekend dat bij NAC Kolkka geblesseerd is afgehaakt terwijl Mtiliga en Reuser twijfelachtig zijn in verband met griep."
En, Peter, gewonnen?
Nee, jullie? Undecided
Gelijkspel, en jullie?
Das niet zo'n mooi resultaat tegen de onderste! Wij verloren helaas nipt van de koploper.
Mooie goal van Simons, trouwens.
Oh oh het was diep en diep triest wat PSV liet zien. Nac stelde ook weinig voor, maar hebben verdiend gewonnen. Luinge was drama (beide kanten). Fantastisch publiek daar in Breda Notworthy , itt tot een schraal uitvak. En ik heb dit al vaker gezegd, maar ik ga bij uitwedstrijden nooit meer in een thuisvak zitten. Dadelijk nog maar de kroeg in om deze ellende weg te spoelen!
En....blaren onder je voeten?
Deze opa gaat niet meer stappen :-({|=

Heen met taxi en terug met de benenwagen, 20 minuutjes. Was te doen :8:
Ekslem Wrote:Deze opa gaat niet meer stappen :-({|=

Er bestaan tegenwoordig hulpmiddelen

[Image: Scootmobiel%20website.jpg]
Peter Wrote:Te veel jonkies? Helemaal niet, gewoon veel te weinig strijd! Juist van jonge jongens mag je verwachten dat ze derin vliegen, maar t was echt 3x niks. De wil om kampioen te worden is ver te zoeken. NAC stelt geen donder voor, die mogen blij zijn als ze in t linker rijtje eindigen, maar PSV gaat er toch kansloos ten onder, puur en alleen op strijd. Diep triest, had van Huub wel verwacht dat hij de strijd terug zou kunnen brengen, maar helaas ist alleen maar minder geworden op dat vlak. Uit ga je met deze instelling van iedereen verliezen.

Overigens, kan t geleuter over PSV niet naar t andere topic verplaatst worden? :p

Nac heeft best een degelijk elftal. Goede organisatie en imo beter dan een gemiddeld eredivisie elftal.
Mwah ze hebben 3 van de beste koppers van de eredivisie wat ze heel wat goals uit vrije trappen en corners zal opleveren en nu zitten ze in een flow, maar normaal gesproken hoort PSV gewoon te winnen van een NAC zoals dat gisteren speelde.
Peter Wrote:Mwah ze hebben 3 van de beste koppers van de eredivisie wat ze heel wat goals uit vrije trappen en corners zal opleveren en nu zitten ze in een flow, maar normaal gesproken hoort PSV gewoon te winnen van een NAC zoals dat gisteren speelde.
Met Pieters achterin in deze vorm is elke tegenstander een gevaar.
Met Kromkamp achterin in deze vorm is elke tegenstander een gevaar.
Met Afellay voorin in deze vorm is elke tegenstander een gevaar.
Met Dzsudzsak voorin in deze vorm is elke tegenstander een gevaar.

enz.enz. 8-[
Pages: 1 2