FTM Forum

Full Version: Gezocht
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Een van mijn collega's komt net binnen met de mededeling dat ze haar kluts kwijt is. Heeft iemand er toevallig nog een liggen? Maar dan wel een met een stevige rode draad aub.
Berend Botje Wrote:Een van mijn collega's komt net binnen met de mededeling dat ze haar kluts kwijt is. Heeft iemand er toevallig nog een liggen? Maar dan wel een met een stevige rode draad aub.

Sorry, al mijn klutsen heb ik nodig voor de eieren...
Ik heb nog wel een element voor je. Misschien dat ze daar in wil...
Ik heb even geïnformeerd, ze heeft liever een sas.
Berend Botje Wrote:Ik heb even geïnformeerd, ze heeft liever een sas.

Hmmmmm...ze heeft vandaag een sas-dag? :-k
Wil ze dan een sas van gent of een sas katchewan?
foto?
Mac Wrote:foto?

[Image: 44789.this+thread+completely+useless%20W...ES!!1!.jpg]
Mac Wrote:foto?

[Image: SAS_B737-683_SE-DNM.jpg]
Ze ziet wat bleekjes, maar zo te zien krijgt ze frisse lucht genoeg. :-k
Nu even serieus: een setje nopjes zou ook welkom zijn.
Mijn nopjes hou ik liever zelf maar ik wil best van mijn apropos af.
BB, die collega moet haar kut even wassen en eventueel een schaamlipcorrectie. Wedden dat ze binnen de korste keren weer goedgemutst is?
Bumme Wrote:Mijn nopjes hou ik liever zelf maar ik wil best van mijn apropos af.

Oh, die wil ik wel. Dan kan je van mij het heen en weer krijgen, deal?
Mukkus Wrote:BB, die collega moet haar kut even wassen en eventueel een schaamlipcorrectie. Wedden dat ze binnen de korste keren weer goedgemutst is?

Ze vindt dit een onzedelijke suggestie en vraagt of je een ram in je achterste wil.
Berend Botje Wrote:
Mukkus Wrote:BB, die collega moet haar kut even wassen en eventueel een schaamlipcorrectie. Wedden dat ze binnen de korste keren weer goedgemutst is?

Ze vindt dit een onzedelijke suggestie en vraagt of je een ram in je achterste wil.

Ik zit liever zelf in een schaap, dan dat er een ram in mijn achterste zit.....
ik was gister op het nippertje, maar nou is die stuk! iemand nog een nieuwe?
Alleen in ruil voor een paar nieuwe hurken, want op die van mij kan ik niet meer zitten.
Ik heb nog wel een hum in de aanbieding, want daar ben ik een beetje uit.
En ik ben op zoek naar mijn heil. Heeft iemand dat elders gezien?
Berend Botje Wrote:Alleen in ruil voor een paar nieuwe hurken, want op die van mij kan ik niet meer zitten.


Heb je geen war voor mij dan? mijn haar zit te netjes vandaag.