FTM Forum

Full Version: PSV vs Roda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Woensdag kampen ze al met blessures.

Quote:PSV-coach Huub Stevens kan woensdagavond in de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille niet beschikken over Jan Kromkamp (foto), Mike Zonneveld en Reimond Manco. Kromkamp kampt met een liesblessure, Zonneveld heeft last van zijn rug en Manco is ziek en kan niet meespelen.

Stevens bereidt zich met negentien man voor op het belangrijke Champions League-duel met de Fransen. Net als PSV is de ploeg van coach Erik Gerets nog puntloos na twee speeldagen. De achterstand op de bovenste twee plaatsen in Groep D, die Liverpool en Atlético Madrid bezetten, en dus plaatsing voor de achtste finales, bedraagt zes punten.

'Zolang er nog kansen zijn, moet je alles aangrijpen om te pakken wat je pakken kunt', houdt Stevens de hoop op een comeback levend. 'Ze hebben net als wij twee keer verloren, alleen waren die uitslagen iets minder duidelijk dan de onze. Voor beide ploegen is het na de twee verloren wedstrijden moeilijk om nog een ronde verder te komen.'

Waarschijnlijker is het dat PSV met Marseille strijdt om de derde plaats, die recht geeft op instroming bij de laatste 32 in het UEFA Cup-toernooi. 'De ploeg is nog in ontwikkeling', merkte Stevens op. 'Natuurlijk is dat moeilijk te accepteren, ook voor mij, maar we proberen toch aan die ontwikkeling verder te werken.'
Da's zuur voor het CL team van Lamme Lennie. Of niet natuurlijk :razz:
Waar is Ibi?
Afellay buiten basis PSV
door Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Ibrahim Afellay ontbreekt vanavond in het thuisduel tegen Roda JC. Nordin Amrabat neemt de opengevallen plaats van de middenvelder in. Het duel in het Philipsstadion begint om 20.45 uur.
Bij een laatste test, kort voor het begin van de warming-up van beide teams, bleek de blessure te ernstig om te kunnen spelen. Wat Afellay precies mankeert, was zaterdag voor het begin van de wedstrijd nog niet bekend.

Elke keer als hem opstel istie weer geblesseerd Icon_twisted
0-1 Hadouir
Beter Appelvlaai die niet speelt dan een SVP verdediger.....
Oh oh PSV, slippertje in eigen huis.
Dat is niet best, wat gaan we doen?
\Big Grin/ er gaat toch weinig boven een verlies-potje van PSV. Morgen Feyenoord met 1-2 ten onder tegen Heerenveen en Ajax een simpele 3-1 tegen NEC en mijn weekend is weer net zo goed als het vorige.
Doedelzak krijgt de assist van Lazofiets. Volgens mij was het de Koef die de steekbal gaf toch? :-k
Bumme Wrote:\Big Grin/ er gaat toch weinig boven een verlies-potje van PSV. Morgen Feyenoord met 1-2 ten onder tegen Heerenveen en Ajax een simpele 3-1 tegen NEC en mijn weekend is weer net zo goed als het vorige.

Haha, ik lach me werkelijk waar iedere keer weer mijn ballen uit mijn broek om deze posts.
Peter Wrote:Waarom zou je van Heracles winnen als je van Willem II niet kunt winnen dan?

Als deze theorie nog steeds voor je opgaat Peter, dan gaat PSV een zwaar seizoen tegemoed
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:\Big Grin/ er gaat toch weinig boven een verlies-potje van PSV. Morgen Feyenoord met 1-2 ten onder tegen Heerenveen en Ajax een simpele 3-1 tegen NEC en mijn weekend is weer net zo goed als het vorige.

Haha, ik lach me werkelijk waar iedere keer weer mijn ballen uit mijn broek om deze posts.


De Ajax fans moeten, helaas, tegenwoordig hier hun plezier uit halen.
Vroeger ( dat waren nog eens tijden... :wink: ) maakte het niet uit wat de rest deed, "wij" wonnen toch wel.
En ja, PSV op z'n muil zien gaan dat is sowieso erg lekker.
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Waarom zou je van Heracles winnen als je van Willem II niet kunt winnen dan?

Als deze theorie nog steeds voor je opgaat Peter, dan gaat PSV een zwaar seizoen tegemoed


Ik maakte een behoorlijke fout met midden motor/moter, maar deze......
Back to school jij! :wink:
En weer een tegenstander van 'enig kaliber' , en weer een verliespot.....
Wissels voor rust, Ibi WEER blessé, fluitconcerten....

Crisis in de lampjesstad !
Peter Wrote:Das niet zo'n mooi resultaat tegen de onderste!

Zie topic NAC-PSV.....(over de 2-2 van Heerenveen in Kerkrade)

Undecided
Adder Wrote:
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:\Big Grin/ er gaat toch weinig boven een verlies-potje van PSV. Morgen Feyenoord met 1-2 ten onder tegen Heerenveen en Ajax een simpele 3-1 tegen NEC en mijn weekend is weer net zo goed als het vorige.

Haha, ik lach me werkelijk waar iedere keer weer mijn ballen uit mijn broek om deze posts.


De Ajax fans moeten, helaas, tegenwoordig hier hun plezier uit halen.
Vroeger ( dat waren nog eens tijden... :wink: ) maakte het niet uit wat de rest deed, "wij" wonnen toch wel.
En ja, PSV op z'n muil zien gaan dat is sowieso erg lekker.

Heeeerlijk :razz:

PSV is op het moment gewoon drama. Ik twijfel ook erg aan de capaciteiten van Stevens. De verdediging moet de basis zijn en dat blijft maar door elkaar gegooid worden. Van Stevens mag je verwachten dat organisatie/verdediging zijn sterkste kant zou zijn, maar dat is echt drama. Zet Marcellis alsjeblieft weer centraal, want dan hebben er tenminste nog 1 in het midden die het begrijpt. Andere drie zijn stuk voor stuk drama. Die Maza is nog slechter dan ALcides!
Hmm de frustraties van de jarenlange PSV-heerschappij zitten diep hier op t forum. Komen ze meteen met allerlei post bij andere duels aankakken als we eindelijk een op onze muil gaan.:razz: De 0-1 was natuurlijk buitenspel maar verder vrij terecht verloren. 0,0 inzet de 1e helft en dan verdien je niks meer.

@Fabian -> Roda is geen tegenstander van enig kaliber hoor, maakten (in tegenstelling tot de 2-4 vorig jaar) nu ook maar weinig indruk. En das juist het hele probleem. Ze denken dat t wel aan komt waaien in NL en we kunnen op dit moment beter tegen toppers als Marseille spelen.
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Das niet zo'n mooi resultaat tegen de onderste!

Zie topic NAC-PSV.....(over de 2-2 van Heerenveen in Kerkrade)

Undecided

Jullie ook weer niet kunnen winnen van 1 van de onderste zag ik.Sad
Peter Wrote:Hmm de frustraties van de jarenlange PSV-heerschappij zitten diep hier op t forum. Komen ze meteen met allerlei post bij andere duels aankakken als we eindelijk een op onze muil gaan.:razz: De 0-1 was natuurlijk buitenspel maar verder vrij terecht verloren. 0,0 inzet de 1e helft en dan verdien je niks meer.

@Fabian -> Roda is geen tegenstander van enig kaliber hoor, maakten (in tegenstelling tot de 2-4 vorig jaar) nu ook maar weinig indruk. En das juist het hele probleem. Ze denken dat t wel aan komt waaien in NL en we kunnen op dit moment beter tegen toppers als Marseille spelen.

Dat is gewoon het probleem van PSV. Ze gaan er vanuit dat dat doelpunt wel voor ze valt. En dat gebeurt ook meestal wel. Enkel nu scoren de tegenstanders er meer. Met Gomez had PSV al de meeste schoten op doel te verwerken afgelopen seizoen. Enkel Gomez hield ze wel tegen.
Das onzin Ronnie, want (voor velen verrassend genoeg) is nog geen enkele tegengoal echt aan Isaksson toe te rekenen geweest. Gomes had er mss wel 1 van die ballen uitgehouden hoor, maar een opvolger van hetzelfde kaliber vind je als NL-club niet, dat weet je op voorhand en daarom is de achterhoede ook versterkt.

Gebrek aan leiderschap/aanjager is t grote probleem omdat PSV nu eenmaal voor de jeugd heeft gekozen met t oog op de toekomst. Misschien moeten we ons wel zachtjesaan gaan neerleggen bij een tussenjaar, al heeft niet standaard alles winnen ook zo zn charmes in a weird way. Tis weer elke week spannend als je naar t stadion gaat ipv dat je op voorhand weet dat ze toch wel winnen.
Deze gloryhunter :8: vindt dat ie een goede keuze gemaakt heeft door zaterdag lekker met zijn maten te gaan pokeren en bieren dan naar weer een wedstrijd zonder strijd te gaan :roll: . Het irriteert me mateloos!
Ik vind t stiekem ook niet heel erg dak niet naar PSV-Stillem II kan. Icon_twisted
Peter Wrote:Ik vind t stiekem ook niet heel erg dak niet naar PSV-Stillem II kan. Icon_twisted

Nepperd :razz:
Peter Wrote:Das onzin Ronnie, want (voor velen verrassend genoeg) is nog geen enkele tegengoal echt aan Isaksson toe te rekenen geweest. Gomes had er mss wel 1 van die ballen uitgehouden hoor, maar een opvolger van hetzelfde kaliber vind je als NL-club niet, dat weet je op voorhand en daarom is de achterhoede ook versterkt.

Waar zeg ik dat het Isaakson die tegengoals aangerekend moet krijgen?
Enige wat ik aangeef is dat Gomez regelmatig zulke idioot goeie reflexen liet zien waarmee hij normaal onmogelijke ballen uit het doel hield.
Blijkbaar is die achterhoede dus niet zo sterk dat ze Isaakson hiervan kunnen vrijwaren.

[quote]
Gebrek aan leiderschap/aanjager is t grote probleem omdat PSV nu eenmaal voor de jeugd heeft gekozen met t oog op de toekomst. /quote]

Gebrek aan leiderschap hebben ze al vanaf dat Cocu is gekapt.