FTM Forum

Full Version: Feyenoord vs Heerenveen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Feyenoord gaat zich herstellen ten koste van FC Mukkus.
die kans lijkt mij klein.
Moeizaam gelijkspel verwacht ik
Feyenoord opnieuw weken zonder De Guzman

Jonathan de Guzman staat voorlopig weer aan de kant. De middenvelder van Feyenoord, die nog maar net was hersteld van een liesblessure, heeft te maken gekregen met een terugslag. Coach Gertjan Verbeek verwacht De Guzman opnieuw weken kwijt te zijn. De Guzman werkte de voorbije weken aan zijn herstel en maakte afgelopen zondag tegen Willem II (1-0 nederlaag) zijn rentree. De middenvelder startte in Tilburg in de basis, maar had de dagen na de wedstrijd weer last van zijn bovenbeen. Daardoor moest hij de UEFA Cup-wedstrijd tegen AS Nancy laten schieten. Ook de aankomende duels zal hij niet spelen, zo laat Verbeek weten op de website van zijn werkgever.

“Hij moet eerst maar eens helemaal fit worden”, zei de trainer in zijn vooruitblik op de wedstrijd tegen SC Heerenveen. “We hebben de afspraak gemaakt dat hij eerst helemaal hersteld moet zijn, voordat hij weer aansluit bij de eerste achttien. Zoals het nu gaat, hoop ik dat De Guzman tegen de winterstop weer volledig aan kan haken.”

Verbeek kon nog niet aangeven of Roy Makaay dit weekend in actie kan komen. De aanvaller, die donderdagavond twintig minuten kon meespelen tegen Nancy, is een vraagteken. “Ik ben voorzichtig met Roy”, zei Verbeek. “Als hij de vrijdag- en zaterdagtraining goed doorstaat, is hij zondag een optie voor de basis.”
0-1 Henrique


Opvallend dat er toch weinig aandacht aan de Feyenoordtopics wordt gegeven tijdens de wedstrijd.....
Adder Wrote:Opvallend dat er toch weinig aandacht aan de Feyenoordtopics wordt gegeven tijdens de wedstrijd.....

Ik help wel een beetje mee dan: 0-2 Pranjic (mooie steekpass van Grindheim)
en weer een goal ten onrechte afgekeurd, de oude regel doet weer opgeld:

soms heb je beslissingen mee, soms heb je ze tegen, en feyenoord krijgt de beslissingen vaker tegen.

goeie tweede helft van feyenoord, hoewel ik die 2de goal van heerenveen niet meer heb teruggezien, ik weet niet wat daar mis ging. bij de 0-2 waren de feyenoorders niet meer bang om een bal in te spelen, het was geen kwestie van vertrouwen meer, maar er was niet meer te verliezen. en toen ging het opeens wel.

jammer dat het geen 3-2 is geworden, het zat er in.
waf Wrote:hoewel ik die 2de goal van heerenveen niet meer heb teruggezien, ik weet niet wat daar mis ging.

Greene stond te slapen...
En de 2-2 ten onrechte goedgekeurd, neem je die ook even mee waf ?
Fabian Wrote:En de 2-2 ten onrechte goedgekeurd, neem je die ook even mee waf ?

Idd :lol:

Wat is die Jol trouwens irritant nu ie gestopt is als scheids Dead
Fabian Wrote:En de 2-2 ten onrechte goedgekeurd, neem je die ook even mee waf ?

klopt, dat zag ik in de samenvatting niet, omdat mols eerst terugliep en ik voorla wilde zien of hij geen overtreding maakte bij het springen.

maar die 1-0 was wel belangrijk geweest voor het vertrouwen.
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:hoewel ik die 2de goal van heerenveen niet meer heb teruggezien, ik weet niet wat daar mis ging.

Greene stond te slapen...

ik ben de eerste die zeikt op greene, maar het was fer zijn man. greene moet wel anticiperen idd.

maar het is ook gewoon een mooie loopactie van pranjic, je kan wel zeggen dat alles een fout is, iets kan ook gewoon mooi gespeeld zijn.

en mols dan:

Quote:Die keeper reageerde een beetje vreemd tegen mij, dus toen dacht ik: kom maar op, ik heb krachttraining gedaan", grapte de spits.

Undecided
waf Wrote:
Fabian Wrote:En de 2-2 ten onrechte goedgekeurd, neem je die ook even mee waf ?

klopt, dat zag ik in de samenvatting niet, omdat mols eerst terugliep en ik voorla wilde zien of hij geen overtreding maakte bij het springen.

maar die 1-0 was wel belangrijk geweest voor het vertrouwen.

Mmm, hoezo was die ten onrechte goedgekeurd?